Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: dostawa serwerów do laboratoryjnego systemu zarządzania oraz zestawów komputerowych, drukarek i oprogramowania do siedziby SPWSZ w Szczecinie wraz z konfiguracją i instalacją Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, do kontaktów: Wojciech Kuntz, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4541528, fax 091 4541528. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spwsz.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, Monika Jachowska, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4541528, fax 091 4541528, e-mail: jachowska@spwsz.szczecin.pl, www.spwsz.szczecin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, Monika Jachowska, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4541528, fax 091 4541528, e-mail: jachowska@spwsz.szczecin.pl, www.spwsz.szczecin.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, Monika Jachowska, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4541528, fax 091 4541528, e-mail: jachowska@spwsz.szczecin.pl, www.spwsz.szczecin.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa serwerów do laboratoryjnego systemu zarządzania oraz zestawów komputerowych, drukarek i oprogramowania do siedziby SPWSZ w Szczecinie wraz z konfiguracją i instalacją. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ul.Arkońska 4, 71-455 Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa serwerów do laboratoryjnego systemu zarządzania oraz zestawów komputerowych, drukarek i oprogramowania do siedziby SPWSZ w Szczecinie wraz z konfiguracją i instalacją 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wg punktu III.2. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60000EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6100PLN w rozbiciu na poszczególne zadania. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22, ust.1, pkt 1-4 i spełniają warunki, o których mowa w art.24, ust.1, pkt 1-10, ust.2,pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. \ Prawo Zamówień Publicznych\ oraz wszystkie warunki podane w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24,ust.1, pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Dowód wniesienia wadium /oryginał bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę/. 8.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą uprawnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestrującego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy (nie nadruk firmowy) , imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 9.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art.22, ust.1, pkt 1-4 Prawo zamówień publicznych. 10.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zawartymi w SIWZ i akceptuje je w całości. 12.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zawartymi w projekcie umowy i akceptuje je w całości.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie SPWSZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 12:00, Sala Wykładowa w siedzibie Zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa serwerów do laboratoryjnego systemu zarządzania oraz zestawów komputerowych i oprogramowania do siedziby SPWSZ w Szczecinie wraz z konfiguracją i instalacją. 1) Krótki opis: Dostawa serwerów do laboratoryjnego systemu zarządzania oraz zestawów komputerowych i oprogramowania do siedziby SPWSZ w Szczecinie wraz z konfiguracją i instalacją. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00. 3) Wielkość lub zakres: 8 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa drukarek laserowych. 1) Krótki opis: Dostawa drukarek laserowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac naprawczych Estakad E1P, E1L, E2P oraz E2L zlokalizowanych w ciągu drogi S10 - Obwodnica Wałcza
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych remontowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy al. Wyzwolenia 82 w Szczecinie
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy al. Piastów 67 oficyna prawa i lewa w Szczecinie
- Dostawa nawozów do OT Nowe Linie cz. I
- Dostawa środków ochrony roślin do OT Nowe Linie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia elektronicznego dla Przedszkola Nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
- Wykonywania usług drukowania oraz kopiowania dokumentów na urządzeniach oddanych do korzystania wraz z pełną obsługą serwisową
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej I
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół objętych projektem: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.