To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-12
Piątnica Poduchowna: Modernizację i doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Piątnica
Numer ogłoszenia: 305240 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245628 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie, tel. 86 2162476, faks 86 2152113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację i doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Piątnica.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie związane jest z realizacją projektu Modernizacja i doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Piątnica współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Beneficjentem projektu jest Gmina Piątnica, natomiast realizatorem Zespół Obsługi Szkół w Piątnicy, ul. Szkolna 29, 18-421 Piątnica Poduchowna Do podejmowania wszystkich wiążących decyzji w sprawach niniejszego projektu upoważniona jest Dyrektor Zespołu Obsługi Szkół.Przedmiotem zamówienia w przeważającej części jest dostawa materiałów do doposażenia oddziałów przedszkolnych w Gminie Piątnica i w niewielkim zakresie usług. Zamówienie dotyczy także robót budowlanych związanych z doposażeniem placów zabaw. Dostawa i realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się w następujących lokalizacjach: Szkoła Podstawowa w Jeziorku, Jeziorko 42, 18-421 Piątnica Poduchowna, Szkoła Podstawowa w Kisielnicy, Kisielnica 1, 18-421 Piątnica Poduchowna, Szkoła Podstawowa w Dobrzyjałowie, ul. Zdrojowa 1, 18-421 Piątnica Poduchowna Szkoła Podstawowa w Drozdowie, ul. Główna 15, 18-421 Piątnica Poduchowna, Szkoła Podstawowa w Rakowie-Boginiach, Rakowo-Boginie 49, 18-421 Piątnica Poduchowna, Szkoła Podstawowa w Olszynach, ul. Wiśniowa 19, 18-421 Piątnica Poduchowna.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 38.62.20.00 - Lustra 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.11.00.00 - Materiały konstrukcyjne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 98.00.00.00 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Operacyjny Kapitał Ludzki - priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sanitariatów, drobnego wyposażenia łazienek oraz sprzętu do utrzymania czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKŁAD BUDOWLANY PODBIELSKI Andrzej Podbielski
jakie przetargi wygrała firma
SKŁAD BUDOWLANY PODBIELSKI Andrzej Podbielski
- Skład Budowlany Podbielski, ul. Czerniakowska 36A/18, 00-714 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23508,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26502,68
Oferta z najniższą ceną: 26502,68 / Oferta z najwyższą ceną: 26502,68
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa mebli i wyposażenia sal szkolnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44195,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42278,79
Oferta z najniższą ceną: 42278,79 / Oferta z najwyższą ceną: 64706,61
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa sprzętu ICT
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU Zuber Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78459,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93733,50
Oferta z najniższą ceną: 93733,50 / Oferta z najwyższą ceną: 101916,57
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.