Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Gołdap: Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody oraz utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 305241 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Stadionowa 5A, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150641, faks 087 6150641.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.livenet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody oraz utrzymania czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków chemicznych do uzdatniania wody oraz utrzymania czystości w okresie od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r., wg zapotrzebowania Zamawiającego. Asortyment środków i wymagania im stawiane określa załącznik nr 1a do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym. Dostawy odbywać się będą na żądanie Zamawiającego, o czym Wykonawca będzie powiadamiany faksem lub telefonicznie z określeniem każdorazowo ilości środków. Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania dostawy w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. Dostawy będą dostarczane na koszt Wykonawcy do Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego hala-basen w Gołdapi, ul.Partyzantów 31A. Zamawiający informuje, że określona w niniejszym zamówieniu (załącznik nr 1a do SIWZ) ilość środków chemicznych do uzdatniania wody oraz utrzymania czystości jest ilością prognozowaną, w związku z tym może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Wykonawca dostarczy dokumentację dla każdego dostarczanego środka chemicznego tj.: Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny, kartę charakterystyki Niebezpiecznej Substancji Chemicznej, instrukcję użytkowania w języku polskim..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne 24.31.14.11 - Kwas siarkowy 24.31.21.21 - Chlorek glinu 24.31.21.30 - Uwodniony chlorek glinu 24.31.22.20 - Podchloryn sodowy 24.45.00.00 - Wyroby rolno-chemiczne 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, c) złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji, d) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, e) zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ), f) przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, g) udzielą 21 dniowego terminu płatności, h) udokumentują posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP-17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), b) oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) d) atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny, karty charakterystyki Niebezpiecznej Substancji Chemicznej i instrukcję użytkowania w języku polskim dla proponowanych środków chemicznych, e) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą, f) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 21 dniowego terminu płatności, g) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3), h) polisa, a w przypadku braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, i) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie realizacji zamówienia przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 4,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.livenet.pl , www.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gołdapi ul. Stadionowa 5A, 19-500 Gołdap.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 10:15, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gołdapi ul. Stadionowa 5A, 19-500 Gołdap.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.