eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa artykułów biurowych:papieru biurowego, drobnych artykułów biurowych, kopert - 3 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Gdańsk: Dostawa artykułów biurowych:papieru biurowego, drobnych artykułów biurowych, kopert - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 30528 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, ul. Piekarnicza 10, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32 13 622, faks 0-58 32 13 827.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych:papieru biurowego, drobnych artykułów biurowych, kopert - 3 zadania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. zadanie1- dostawa papieru biurowego A4-9.670ryz., A5-150ryz, A3-15 ryz, A4 kolorowy-300ryz 2. zadanie2 -dostawa drobnych artykułów biurowychnp. długopis jednorazowy 2000szt., dziurkacz-15szt., gumki recepturki- 40 opak. gumki ołówkowe 40szt., karton archiwizacyjny 150szt., klej biurowy 450szt., koszulki A4-100opak., maczałka-30szt. nici lniane 200szt., ołowek zwykły HB-50szt., papier szary pakowy 30kg, poduszka do stempli- 30 szt., segregator 640 szt., skoroszyt kartonoy A4-150szt., skoroszyt plastikowyA4-50szt., skoroszyt platikowy z wasem 500szt., spinacze 150 szt., taśma klejaca 500 szt., teczka kartonowa 200 szt., tusz do stempli160 szt., wąsy plastikowe 200szt., zeszyt A4-50 szt., zeszyt A5-30szt., zszywacze-25 szt., zszywki 9/10, 9/12, 9/14 50 opak., zszywki 24/6, 24/8 1500 opak. 3. zadanie 3- dostawa kopert: koperty C6 białe bez nadruku-520.000szt., koperty C5 bez nadruku- 65.000szt., koperty C4 białe bez nadruku -1.000szt., koperty C4 brazowe-15.000szt., koperty z rozszerzanym bokime i spodem-5.000szt.,koperty C5 z nadrukiem-60.000szt., koperty DL białe-85.000szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.72.10 - Skoroszyty kołowe 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa papieru biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Samfix-Papier SJ, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113821,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139943,80

  • Oferta z najniższą ceną: 139943,80 / Oferta z najwyższą ceną: 146510,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa drobnych artykułów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Samfix-Papier SJ, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29962,30

  • Oferta z najniższą ceną: 29962,30 / Oferta z najwyższą ceną: 35183,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa kopert

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Samfix-Papier SJ, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44858,10

  • Oferta z najniższą ceną: 44858,10 / Oferta z najwyższą ceną: 60183,90

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty okreslone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Istnieje duża liczba wykonawców na rynku oferujących zamawiany towar.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.