Ogłoszenie z dnia 2012-02-01
Gdańsk: Dostawa artykułów biurowych:papieru biurowego, drobnych artykułów biurowych, kopert - 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 30528 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, ul. Piekarnicza 10, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32 13 622, faks 0-58 32 13 827.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych:papieru biurowego, drobnych artykułów biurowych, kopert - 3 zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. zadanie1- dostawa papieru biurowego A4-9.670ryz., A5-150ryz, A3-15 ryz, A4 kolorowy-300ryz 2. zadanie2 -dostawa drobnych artykułów biurowychnp. długopis jednorazowy 2000szt., dziurkacz-15szt., gumki recepturki- 40 opak. gumki ołówkowe 40szt., karton archiwizacyjny 150szt., klej biurowy 450szt., koszulki A4-100opak., maczałka-30szt. nici lniane 200szt., ołowek zwykły HB-50szt., papier szary pakowy 30kg, poduszka do stempli- 30 szt., segregator 640 szt., skoroszyt kartonoy A4-150szt., skoroszyt plastikowyA4-50szt., skoroszyt platikowy z wasem 500szt., spinacze 150 szt., taśma klejaca 500 szt., teczka kartonowa 200 szt., tusz do stempli160 szt., wąsy plastikowe 200szt., zeszyt A4-50 szt., zeszyt A5-30szt., zszywacze-25 szt., zszywki 9/10, 9/12, 9/14 50 opak., zszywki 24/6, 24/8 1500 opak. 3. zadanie 3- dostawa kopert: koperty C6 białe bez nadruku-520.000szt., koperty C5 bez nadruku- 65.000szt., koperty C4 białe bez nadruku -1.000szt., koperty C4 brazowe-15.000szt., koperty z rozszerzanym bokime i spodem-5.000szt.,koperty C5 z nadrukiem-60.000szt., koperty DL białe-85.000szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.72.10 - Skoroszyty kołowe 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa papieru biurowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Samfix-Papier SJ, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113821,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139943,80
Oferta z najniższą ceną: 139943,80 / Oferta z najwyższą ceną: 146510,22
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa drobnych artykułów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Samfix-Papier SJ, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29962,30
Oferta z najniższą ceną: 29962,30 / Oferta z najwyższą ceną: 35183,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa kopert
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Samfix-Papier SJ, ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44858,10
Oferta z najniższą ceną: 44858,10 / Oferta z najwyższą ceną: 60183,90
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty okreslone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Istnieje duża liczba wykonawców na rynku oferujących zamawiany towar.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- USŁUGI SERWISOWE SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Remont przepustu w ciągu DK 55 w km. 38+116 w m. Sztum
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachach wielorodzinnych budynkach mieszkalnych w Gdańsku przy ul. Piotrkowskiej 56 i 70, o łącznej mocy 42,24kWp każda.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Program poprawy bezpieczeństwa wokół gdańskich placówek oświatowych - audyty edycja 2023"
- Kompleksowe wykonanie robót budowlanych wraz z zagosp.terenu oraz dostawą urządzeń i wyposażenia pn. "Budowa budynku potrzeby nauczania przedmiotów przedklinicznych GUMed" Gdańsk ul. Dębowej 23A
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
więcej: Długopisy kulkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.