Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Koszalin: Zahamowanie strat bioróżnorodności biologicznej zagrożonych wyginięciem
i rzadkich gatunków ryb w ochronie ex situ poprzez rozbudowę Ośrodka Hodowlano - Zarybieniowego PZW Liśnica w Kościernicy
Numer ogłoszenia: 305300 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Koszalinie , ul. Łużycka 55, 75-838 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 342 50 66, faks 94 342 50 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzw.org.pl/koszalin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zahamowanie strat bioróżnorodności biologicznej zagrożonych wyginięciem i rzadkich gatunków ryb w ochronie ex situ poprzez rozbudowę Ośrodka Hodowlano - Zarybieniowego PZW Liśnica w Kościernicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 1. Budowę i wyposażenie budynku technicznego wraz z oczyszczalnią, w tym: - roboty budowlano - montażowe obejmujące branżę budowlana, elektryczną i sanitarną - dostawę i montaż agregatu - dostawę i montaż pompy ciepła - budowę stacji uzdatniania wody - budowę oczyszczalni 2.Budowę stawów ziemnych, w tym: - roboty budowlane - dostawę i montaż rurociągów 3.Budowę obiegów zamkniętych - zakup sprzętu wraz z montażem obejmujący: 3.1) Inkubacja ikry i podchowu wylęgu - liczba układów 2 - aparat długostrumieniowy 4 skrzyniowy - szt. 20 - aparat długostrumieniowy 3 skrzyniowy - szt. 6 - tlenomierz - szt. 2 - pompa wody 28 m3 / h; H 4,5 m - szt. 4 - układ natleniający - szt. 2 - układ termoregulujący i sterowania - szt. 2 - górny zbiornik retencyjny - szt. 2 - dolny zbiornik retencyjny - szt. 2 - armatura hydrauliczna (rury zawory) - szt. 2 - lampa UV - szt. 2 - mikrosito bębnowe - szt. 2 3.2) Inkubacja ikry ryb siei, sielawy, miętusa - liczba układów 2 - słoje Weissa ( w posiadaniu ośrodka) - szt. 20 - górny i dolny zbiornik retencyjny (izolowany) - szt. 2 - stelaż pod zbiornik - szt. 1 - pompa wody - szt. 1 - układ natleniający - szt. 1 - układ termoregulacji i sterowania - szt. 1 - grzałki elektryczne 2 * 100 W - szt. 2 - odbieralnik - szt. 2 - armatura hydrauliczna - szt. 1 - lampa UV - szt. 1 - schładzacz do wody (z wymiennikiem) - szt. 1 - stelaż pod słoje Weissa - szt. 2 - ściany zewnętrzne wylęgarni 3.3) Podchów narybku - liczba układów 2 - basen do hodowli ryb (w posiadaniu ośrodka) - szt. 32 - biofiltr (złoże biologiczne ) szt. 2 - kolumna natleniająca - szt. 2 - pompa wody - szt. 4 - układ napowietrzający - kpl. 2 - układ termoregulacji i sterowania - szt. 2 - tlenomierz - szt. 2 - dolny zbiornik retencyjny - szt. 2 - armatura hydrauliczna - szt. 2 - lampa UV - szt. 2 - mikrosito - szt. 2 3.4) Wylęgarnia - liczba układów 4 - baseny typu D ( w posiadaniu ośrodka) - szt. 20 - górny zbiornik retencyjny ze stelażem - szt. 4 - dolny zbiornik retencyjny - szt. 4 - pompa wody - szt. 6 - układ natleniający ( w górnym zbiorniku retencyjnym) - szt. 4 - układ termoregulacji i sterowania - szt. 4 - grzałki elektryczne 2*100W - szt. 4 - armatura hydrauliczna - szt. 4 - lampa UV - szt. 4 - zestaw do hodowli artemii - szt. 1 3.5) Instalacja tlenowa - szt. 1 3.6) Mikrosito - szt. 1 3.7) Przyłącze wodociągowe 3.8) Sufit ocieplany wylęgarni 3.9) Tablice informacyjne (pamiątkowe). Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: wszelkie koszty robót przygotowawczych, prac porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, dokumentacji projektowej powykonawczej, koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego - jeżeli wystąpi taka konieczność, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, zabezpieczenia placu budowy, odszkodowania za szkody powstałe podczas robót, przywrócenia terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu istniejącego, tablic budowlanych, tablic informacyjnych i pamiątkowych zgodnie z wytycznymi RPO WZ na lata 2007 - 2013 dotyczącymi informacji i promocji projektu realizowanego w ramach RPO WZ, itp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Dokument wniesienia wadium musi być załączony do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn.: - 1 (jedną) robotę polegającą na budowie obiektów budowlanych o wartości min. 800 tys. zł. brutto (kategoria obiektu XXX) - 1 (jedną) robotę polegającą na budowie stawu rybnego o wartości min. 500 tys. zł brutto (kategoria obiektu XXIV)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - w tym: - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub ważne uprawniania do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień w pełnieniu funkcji kierownika budowy / robót ze wskazaniem zrealizowanych obiektów, posiadającego wykształcenie wyższe techniczne oraz będącego członkiem Regionalnej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności wodno - melioracyjnej lub wodnej lub odpowiadające tym specjalnościom inne ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, będącego członkiem Regionalnej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego wykształcenie wyższe techniczne oraz 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień (ze wskazaniem zrealizowanych obiektów) w tym zrealizował jako kierownik budowy przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu stawu rybnego o wartości min. 500 tys. zł. brutto - kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, kanalizacyjnych, wodociągowych, wentylacyjnych i gazowych lub ważne uprawniania do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od momentu uzyskania uprawnień w pełnieniu funkcji kierownika robót ze wskazaniem zrealizowanych obiektów, posiadającego wykształcenie wyższe techniczne oraz będącego członkiem Regionalnej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia tj.: a/ posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) lub środki finansowania zgromadzone na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo kredytowej na kwotę nie mniejszą niż: 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych), b/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.: 500.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót wg załącznika nr 12 do SIWZ. 5. Zakres robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy, w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 2) przedłużenia terminu realizacji zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zwłaszcza związanych z wystąpieniem niekorzystnych zjawisk atmosferycznych i hydrologicznych (np. powodzie, gwałtowne burze, inne anomalie klimatyczne.) Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i wymaga akceptacji inspektora nadzoru. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 3) zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym określonego w załączniku nr 3 do umowy, co do wykonania poszczególnych części etapu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 4) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego. Wniosek Wykonawcy w tej sprawie wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 2. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie:- osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia (kierownika budowy, inspektora nadzoru). Wniosek Wykonawcy w sprawie zmiany kierownika budowy wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego, 3. Warunkiem zmian, o których mowa w ust. 1 i 2 będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzw.org.pl/koszalin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa Zamawiającego: www.pzw.org.pl/koszalin oraz w formie papierowej do wglądu w siedzibie PUI Powiernik Sp. z o.o. w Koszalinie, tel. 94 3424443..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Koszalinie, ul. Łużycka 55, 75 - 838 Koszalin - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 Oś. Priorytetowa 4 Infrastruktura ochrony środowiska działanie 4.5 Ochrona przyrody i zapobieganie zagrożeniom Poddziałanie 4.5.1 Promowanie bioróżnorodności i ochrona przyrody w tym NATURA 2000..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 35/TP1/SZP-3/2024 Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych Politechniki Koszalińskiej w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
- Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sułoszowej, wraz z montażem instalacji OZE
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
więcej: Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.