Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-09-06
Og³oszenie nr 305393 - 2016 z dnia 2016-09-06 r.
Rydu³towy: ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z PSZOK-u zlokalizowanego przy ul. Jesionowej w Rydu³towach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rydu³towy, krajowy numer identyfikacyjny
27253611000000, ul.
ul. Ofiar Terroru
36,
44280
Rydu³towy, woj.
¶l±skie, pañstwo
, tel.
324 537 411, e-mail
um@rydultowy.pl, faks
324 537 410.
Adres strony internetowej (URL): www.rydultowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.rydultowy.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.rydultowy.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnej.
Adres:
Kancelaria Urzêdu Miasta Rydu³towy mieszcz±ca siê w Biurze Obs³ugi Mieszkañców (parter) - adres ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydu³towy
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z PSZOK-u zlokalizowanego przy ul. Jesionowej w Rydu³towach
Numer referencyjny: BP.271.000013.2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z PSZOK-u zlokalizowanego przy ul. Jesionowej w Rydu³towach (dzia³ka nr 514/80). 2. Utrzymanie i obs³ugê PSZOK-u oraz wyposa¿enie w pojemniki i kontenery zapewnia Zamawiaj±cy. 3. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru i transportu odpadów zebranych w przedmiotowym punkcie obejmuj±cych nastêpuj±ce rodzaje: 1) papier, 2) tworzywa sztuczne, 3) opakowania wielomateria³owe, 4) metale, 5) szk³o, 6) przeterminowane leki, chemikalia, zu¿yte baterie i akumulatory, lampy fluorescencyjne, termometry rtêciowe, inne odpady niebezpieczne, 7) zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny (w tym równie¿ niekompletny), 8) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 9) zu¿yte opony (w tym równie¿ z ci±gników rolniczych), 10) odpady budowlane i rozbiórkowe, stanowi±ce odpady komunalne, 11) odpady zielone, 12) odpady komunalne ulegaj±ce biodegradacji inne ni¿ wymienione powy¿ej. 4.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w SIWZ
II.5) G³ówny kod CPV: 90.50.00.00 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
Dodatkowe kody CPV:90511000-2, 90512000-9
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczêcia: 15/10/2016
data zakoñczenia: 30/06/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ posiadaj±:
a) aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych objêtych przedmiotem zamówienia wydane przez w³a¶ciwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.),
b) wpis do rejestru podmiotów zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o zu¿ytym sprzêcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2015 r. poz. 1688)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek w zakresie zdolno¶ci zawodowej za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ wykonali lub wykonuj± w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 us³ugi obejmuj±ce odbieranie odpadów komunalnych, ka¿da o masie ³±cznej odebranych odpadów nie mniejszej ni¿ 600 Mg i warto¶ci co najmniej 50.000,00 z³ oraz których czas realizacji obejmowa³ co najmniej 6 nastêpuj±cych po sobie miesiêcy.
W przypadku Wykonawców realizuj±cych us³ugê, która nie zosta³a jeszcze zakoñczona warto¶æ rozliczonej us³ugi na dzieñ sk³adania ofert nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 50.000,00 z³ brutto, a czas ¶wiadczenia nie krótszy ni¿ 6 kolejnych miesiêcy.
Zamawiaj±cy uzna warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿± siê dysponowaniem:
a) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odebrania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z pojemników zlokalizowanych na PSZOK-u
b) co najmniej jednym pojazdem z d¼wignikiem hakowym lub bramowym (no¶nik) przystosowanym do odbioru kontenerów z odpadami typu KP7, KP18, KP34
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-14 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, 4) o¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez w³a¶ciwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) lub zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów komunalnych objêtych przedmiotem zamówienia wydanym na podstawie przepisów uchylonej ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) stosownie do przepisu art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.),
2) wpis do rejestru podmiotów zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o zu¿ytym sprzêcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. 2015 r. poz. 1688). Zamawiaj±cy dopuszcza w miejsce dokumentu okre¶lonego w pkt 2 przed³o¿enie wpisu do rejestru podmiotów zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny wraz z numerem rejestrowym nadawanym przez G³ównego Inspektora Ochrony ¦rodowiska zgodnie z art. 8 i 10 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r.o zu¿ytym sprzêcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495), który na mocy przepisu art. 234 ust. 3 ustawy o odpadach zachowuje wa¿no¶æ,
3) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie wg wzoru na za³±czniku nr 4 do SIWZ,
4) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg wzoru na za³±czniku nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz oferty - wg wzoru na za³±czniku nr 1 do SIWZ, 2) kalkulacja ceny oferty wg wzoru na za³±czniku nr 2 do SIWZ, 3) udokumentowanie wniesienia wadium (kopia przelewu/lub innego dokumentu), 4) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. okre¶lenie do jakich czynno¶ci uprawniony jest pe³nomocnik - do³±czyæ, o ile dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy 00/100)
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
czêstotliwo¶æ odbioru odpadów zielonych | 20 |
czêstotliwo¶æ odbioru odpadów komunalnych innych ni¿ zielone | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
1. Zamawiaj±cy ¿±da zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zwanego dalej "zabezpieczeniem", na pokrycie roszczeñ z tytu³u niewykonania lub niew³a¶ciwego wykonania umowy. 2. Zabezpieczenie ustala siê w wysoko¶ci 7% ceny ca³kowitej podanej w ofercie.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Zmiana postanowieñ umowy oprócz obligatoryjnego wymogu dochowania formy pisemnej jest dopuszczalna w sytuacjach okre¶lonych w ust. 4 - 5 i na warunkach opisanych w ust. 6, a tak¿e w razie zaistnienia przes³anek wynikaj±cych z przepisów art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 4. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie sposobu spe³niania przez Wykonawcê ¶wiadczenia w przypadku zmiany uchwa³y w sprawie okre¶lenia szczegó³owego sposobu i zakresu ¶wiadczenia us³ug w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci w zamian za uiszczon± op³atê za gospodarowanie odpadami komunalnymi lub regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Miasta Rydu³towy albo zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego maj±cych wp³yw na sposób spe³nienia ¶wiadczenia, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu rozpoczêcia us³ug w przypadku przed³u¿aj±cej siê procedury o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególno¶ci wniesienia przez Wykonawców ¶rodków ochrony prawnej. Maksymalny okres przesuniêcia terminu równy bêdzie okresowi, w czasie którego trwa³o zawieszenie postêpowania w nastêpstwie wniesienia odwo³ania. 6. Warunki dokonywania zmian: 1) zmiana mo¿e byæ inicjowana na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskuj±ca zobowi±zana jest do szczegó³owego uzasadnienia proponowanych zmian, np.: prawid³owa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarno¶æ, efektywno¶æ, zmiana elementów maj±cych wp³yw na wynagrodzenia wskazanych przez Zamawiaj±cego w SIWZ, itp., 2) zmiana musi uzyskaæ aprobatê obu stron, 3) zmiana musi byæ zgodna z SIWZ oraz ustaw±, w tym w szczególno¶ci: a) zmiana umowy nie mo¿e naruszaæ zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, b) zmiana nie mo¿e spowodowaæ wykroczenia us³ugi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 19/09/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ z³o¿ona w jêzyku polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z RYDU£TÓW
- Dostawa dwóch samojezdnych urz±dzeñ monta¿owych dla PGG S.A. Oddzia³ KWK ROW Ruch Rydu³towy w roku 2025.
- ¦wiadczenie us³ug krajowego transportu drogowego rzeczy ci±gnikiem siod³owym z naczep± skrzyniow± o ³adowno¶ci min. 20,0 t, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzia³ KWK ROW Ruch Rydu³towy
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA RYDU£TOWY
wiêcej: przetargi w Rydu³towach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych ni¿ niebezpieczne, nr sprawy GCR/22/ZP/2025
- Wykonanie us³ugi polegaj±cej na odbiorze, transporcie i przetwarzaniu odpadów niebezpiecznych i innych ni¿ niebezpieczne z kompleksów wojskowych 34. WOG Rzeszów (zamówienie z podzia³em na 4 czê¶ci)
- "Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku w budynkach oraz terenach przyleg³ych do nieruchomo¶ci Gdañskiej Infrastruktury Spo³ecznej Sp. z o.o."
- Wykonywanie us³ug w zakresie niszczenia (unieszkodliwiania) wyrobów tytoniowych oraz towarów innych ni¿ wyroby tytoniowe na potrzeby IAS w Lublinie oraz podleg³ych jej jednostek organizacyjnych
- Us³uga odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla SPZOZ w Gostyniu
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.