To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-26
Suwałki: Zakup i dostawa wyrobów biurowych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 305396 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291292 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Nauczycieli, ul. M. Reja 67B, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5670328, faks 087 5657858.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyrobów biurowych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Poz. 1 - Teczka aktowa z rączką, swobodnie mieszcząca kartki w formacie A4, zamykana na zamek błyskawiczny. Wewnątrz 4 ringi, kieszeń na suwak, kieszonki na notatki i wizytówki, klips na notes/kartki, uchwyty na długopisy (minimum 2), szeroki grzbiet, sztywne ścianki, ekoskóra, w kolorze czarnym, z nadrukiem w kolorze białym (treść nadruku i i schemat wyglądu teczki, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), wymiary teczki zbliżone do (SxWxG): 42x28x4 cm. CPV - 30192000 - 1. Poz. 2 - Smycze pomarańczowe w kolorze zbliżonym do CMYK 0:60:100:0, z zawieszką do pendrive, długość taśmy smyczy - 90 - 100 cm, szerokość taśmy smyczy 2 cm, z nadrukiem białym (treść nadruku zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ), początek wydruku wzoru ok. 5 cm od zawieszki, treść wydruku na taśmie smyczy powtarzalna co 5 do 8 cm (równe odległości pomiędzy powtórzeniami) - CPV - 30192000 - 1.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy projektu Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. Mikołaja Reja 67 B, 16-400 Suwałki - pt. ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modyfikacja treści i metod kształcenia..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GHAJ Krupińscy Spółka Jawna, ul. Przytorowa 19, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4913,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5661,94
Oferta z najniższą ceną: 5661,94 / Oferta z najwyższą ceną: 6757,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Komputery 2025
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.