eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz drukarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Kielce: Dostawa oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz drukarki
Numer ogłoszenia: 305399 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.kielce.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz drukarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz drukarki. Część I Dostawa akcesoriów komputerowych oraz drukarki Przedmiotem zamówienia dla części I postępowania jest dostawa akcesoriów oraz drukarki wymienionych poniżej: Mysz I(1 szt.) - minimalne wymagania dla myszy: typ myszy: laserowa, komunikacja z myszą: bezprzewodowa, komunikacja bezprzewodowa: fale radiowe 2.4 GHz, profil myszki: dla praworęcznych, ergonomiczny kształt, liczba przycisków: 5.00 szt., programowanie przycisków, rolka przewijania: 1.00 szt., uchylna, przewijanie w 4 kierunkach, interfejs USB nanoodbiornik dodatkowe wyposażenie: 2 baterie AAA, ochronna torebka, Gwarancja: 3 lata. Drukarka (2 szt.) - minimalne wymagania dla drukarki: nominalna prędkość druku: 42.00 str. na min., rozdzielczość w pionie: 1200.00 dpi, rozdzielczość w poziomie: 1200.00 dpi , normatywny cykl pracy: 100000.00 str. na mies., pojemność podajnika papieru: 600.00 szt., zainstalowana pamięć: 128.00 MB, prędkość procesora: 540.00 MHz, maks. rozmiar nośnika: A4, złącza zewnętrzne: USB 2.0, Ethernet 10/100 Mbps 1x EIO, obsługiwane języki: PostScript v3 HP PCL 5e HP PCL 5c, druk dwustronny [dupleks], praca w sieci [serwer wydruku], Gwarancja 24 miesiące. Myszki USB (10 szt.). Mostkek USB 2.0 IDE - SATA (2 szt.). Klawiatura USB (5 szt.). Klawiatura podświetlana (4 szt.): Jasne podświetlane klawisze - kolor podświetlenia biały z możliwością regulacji jasności podświetlenia (co najmniej 3 poziomy jasności), 3 letnia gwarancja producenta, Płaski profil klawiatury (max 10 mm), Precyzyjny mechanizm mikronożycowy klawiszy, Miękka podpórka nadgarstka i pełnowymiarowe klawisze, klawiatura przewodowa, klawisze multimedialne. Pamięc do Dell OptiPlex 755 Service Tag C4TJ703J rozbudowa do 4GB (1 szt.), Powietrze sprężone górskie 500ml (60 szt.). Część II Dostawa oprogramowania Zamawiający wymaga dostarczenia licencji, oryginalnych nośników producenta oraz dokumentacji. CorelDRAW.Graphics.Suite.X5 (1 szt.) Adobe Acrobat 9 Standard (2 szt.) Nero Multimedia Suite 10 PL BOX (3 szt.) Część III Dostawa oprogramowania Zamawiający wymaga dostarczenia licencji, oryginalnych nośników producenta oraz dokumentacji. Nazwa programu Windows 7 ULTIMATE 32 bity PL (2 szt.), Windows 7 ULTIMATE 64 bity PL (1 szt.), Adobe Acrobat 9 Standard (8 szt.), Adobe premiere CS5 (1 szt.), CS5 Design Prem v.5 EU English Win Upg 1 Version Back FROM CS4 (1 szt.), Adobe Design Standard SC5 (1 szt.). Zamawiający dopuszcza produkty równoważne w stosunku do zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne sprzętu wskazanego przez Zamawiającego jako przedmiot zamówienia są parametrami minimalnymi, co do których Wykonawca proponujący rozwiązania równoważne musi wraz z ofertą przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające równoważność produktu oferowanego względem produktu określonego w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.77.10.00-3, 48.32.20.00-1, 30.23.72.00-1, 30.23.21.10-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zmawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - według formuł spełnia/nie spełnia oraz dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt III.4 ogłoszenia oraz w Rozdziale I, Dział III, pkt 5 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zmawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zmawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - według formuł spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia że oferowane dostawy (przedmiot zamówienia określony przez Wykonawcę dot. części I) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty opisu urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (każdego z zaoferowanych urządzeń), w szczególności specyfikacji technicznej. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanych urządzeń.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz oferty, zgodny z wzorem w SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, ze wskazaniem zakresu czynności do jakich podejmowania pełnomocnik jest uprawniony. Informacja ws. skorzystania przez Wykonawcę z możliwości powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom, oraz wskazania zakresu prac w obrębie zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana ceny za wykonanie zamówienia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.kielce.pl/bip2/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach - Sekretariat, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych oraz drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dostawa akcesoriów komputerowych oraz drukarki. Przedmiotem zamówienia dla części I postępowania jest dostawa akcesoriów oraz drukarki wymienionych poniżej: Mysz I(1 szt.) - minimalne wymagania dla myszy: typ myszy: laserowa, komunikacja z myszą: bezprzewodowa, komunikacja bezprzewodowa: fale radiowe 2.4 GHz, profil myszki: dla praworęcznych, ergonomiczny kształt, liczba przycisków: 5.00 szt., programowanie przycisków, rolka przewijania: 1.00 szt., uchylna, przewijanie w 4 kierunkach, interfejs USB nanoodbiornik dodatkowe wyposażenie: 2 baterie AAA, ochronna torebka, Gwarancja: 3 lata. Drukarka (2 szt.) - minimalne wymagania dla drukarki: nominalna prędkość druku: 42.00 str./min., rozdzielczość w pionie: 1200.00 dpi, rozdzielczość w poziomie: 1200.00 dpi , normatywny cykl pracy: 100000.00 str./mies., pojemność podajnika papieru: 600.00 szt., zainstalowana pamięć: 128.00 MB, prędkość procesora: 540.00 MHz, maks. rozmiar nośnika: A4, złącza zewnętrzne: USB 2.0, Ethernet 10/100 Mbps 1x EIO, obsługiwane języki: PostScript v3 HP PCL 5e HP PCL 5c, druk dwustronny [dupleks], praca w sieci [serwer wydruku], Gwarancja 24 miesiące. Myszki USB (10 szt.). Mostkek USB 2.0 IDE/SATA (2 szt.). Klawiatura USB (5 szt.). Klawiatura podświetlana (4 szt.): Jasne podświetlane klawisze - kolor podświetlenia biały z możliwością regulacji jasności podświetlenia (co najmniej 3 poziomy jasności), 3 letnia gwarancja producenta, Płaski profil klawiatury (max 10 mm), Precyzyjny mechanizm mikronożycowy klawiszy, Miękka podpórka nadgarstka i pełnowymiarowe klawisze, klawiatura przewodowa, klawisze multimedialne. Pamięc do Dell OptiPlex 755 Service Tag C4TJ703J rozbudowa do 4GB (1 szt.), Powietrze sprężone górskie 500ml (60 szt.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga dostarczenia licencji, oryginalnych nośników producenta oraz dokumentacji. CorelDRAW.Graphics.Suite.X5 (1 szt.), Adobe Acrobat 9 Standard (2 szt.), Nero Multimedia Suite 10 PL BOX (3 szt.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.77.10.00-3, 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga dostarczenia licencji, oryginalnych nośników producenta oraz dokumentacji. Nazwa programu: Windows 7 ULTIMATE 32 bity PL (2 szt.), Windows 7 ULTIMATE 64 bity PL (1 szt.), Adobe Acrobat 9 Standard (8 szt.), Adobe premiere CS5 (1 szt.), CS5 Design Prem v.5 EU English Win Upg 1 Version Back FROM CS4 (1 szt.), Adobe Design Standard SC5 (1 szt.) ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.77.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.