eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa DębaRozbudowę Zintegrowanego Systemu Informatycznego Szpitala-InfoMedica Firmy ABG S.A. o modułydo obsługi Laboratorium Analitycznego, Pracowni Bakteriologicznej, Punktów Pobrań i Zleceń wraz z serwerem, szafą serwerową, obudową BLADE, licencjami serwerowymi,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Nowa Dęba: Rozbudowę Zintegrowanego Systemu Informatycznego Szpitala-InfoMedica Firmy ABG S.A. o moduły: do obsługi Laboratorium Analitycznego, Pracowni Bakteriologicznej, Punktów Pobrań i Zleceń wraz z serwerem, szafą serwerową, obudową BLADE, licencjami serwerowymi, klientserwerowymi i terminalowymi dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.
Numer ogłoszenia: 305450 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zoznowadeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowę Zintegrowanego Systemu Informatycznego Szpitala-InfoMedica Firmy ABG S.A. o moduły: do obsługi Laboratorium Analitycznego, Pracowni Bakteriologicznej, Punktów Pobrań i Zleceń wraz z serwerem, szafą serwerową, obudową BLADE, licencjami serwerowymi, klientserwerowymi i terminalowymi dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa modułów systemu InfoMedica do obsługi Laboratorium Analitycznego, Pracowni Bakteriologicznej, Punktów Pobrań i Zleceń wraz z serwerem, szafą serwerową, obudową BLADE,licencjami serwerowymi, klientserwerowymi i terminalowymi. 2) Wdrożenie systemu do obsługi Laboratorium Analitycznego, Pracowni Bakteriologicznej, Punktów Pobrań i Zleceń. - Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych ; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.109,poz.1158, z późn.zm.). 4. Wadium w formie pieniędzy musi być wniesione przelewem - na rachunek Zamawiającego BANK PEKAO S.A. O/Tarnobrzeg nr 07 1240 2744 1111 0000 3990 9648 nie później niż w terminie składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 6. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Z zastrzeżeniem ust. 4a, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy; 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert ; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 11. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiajacy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca,którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu zawarte w SIWZ oraz art.22 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych z póź. zmianami tj. a/ art. 22 ust.1: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b/ art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych: Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1/ wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2/ wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3/ wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4/ osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5/ spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstw skarbowego; 6/ spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7/ spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8/ osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9/ podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10/ wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1pkt.1-3; Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1/ wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art.62 ust.1 pkt 2 lub art.67 ust.1 pkt.1i2. 2/ złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3/ nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art 26 ust.3; 4/ nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunki będzie złożenie oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - Jest niezgodna z ustawą - Jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2pkt 3 ; - Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; - Zawiera błędy w obliczeniu ceny; - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ; - Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa niżej wymienione dokumenty: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Pisemne potwierdzenie wydane przez firme ABG S.A., że Wykonawca jest partnerem firmy ABG S.A. w zakresie dystrybucji oprogramowania InfoMedica i posiada niezbędną wiedzę do instalacji, wdrożenia, serwisowania i szkolenia personelu - użytkowników oprogramowania InfoMedica. - Upoważnienie do podpisywania oferty oraz umów winno być dołączone o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę; - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat min. 1 dostawy oprogramowania w części Laboratoryjnej , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - Wykonawca jest zobowiązany do załączenia materiałów potwierdzających zgodność zaoferowanych parametrów i konfiguracji przedmiotu zamówienia ( prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia) - Wykonawca załączy do oferty projekt umowy licencji na dostarczone oprogramowanie. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: - Oświadczenie, iż oferowany sprzęt posiada odpowiednie dokumenty i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania tj. Dklaracja zgodności CE / jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów/, Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3 .Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy powyższych punktów 1)a), 1)c) i 1.2.,oraz nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dotyczy punktu 1)b). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna; - Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia ; Wszystkie dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. 10. Dokumenty określone w SIWZ jako skład oferty tj: a/ Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9 b/ Podpisany Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia c/ Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 - Formularz asortymentowy d/ Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3 - Formularz cenowy e/ Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 - Formularz Ofertowy Wykonawcy f / Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 5 g/ Wypełniony i podpisny Załącznik nr 6 - Zwrot wadium h/ Parafowany na każdej stronie wzór umowy Załącznik nr 7 i/ Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba ul.M.C.Skłodowskiej 1a-osobiście w pok.nr 111,za zalicz.poczt.przesyłając wniosek fax z adresem i nr NIP.Cena 20,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 11:00, miejsce: składania ofert siedziba Zamawiającego - Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 39-460 Nowa Dęba ul.M.C.Skłodowskiej 1A - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.