Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-06
Ogłoszenie nr 305514 - 2016 z dnia 2016-09-06 r.
Rzeszów: Dostawy artykułów spożywczych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
nie dotyczy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:nie dotyczyPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:nie dotyczyInformacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
69072411400000, ul.
ul. Szopena
2,
35055
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
, tel.
+48 17 8666 096, e-mail
jozefber@poczta.onet.pl, faks
+48 17 8666 097.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.szpital.rzeszow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.szpital.rzeszow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferty należy złożyć w formie pisemnej na adres jak niżej:
Adres:
Kliniczny Szpital Wojewódzki nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Kancelaria Ogólna, budynek C, pokój nr 3.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych
Numer referencyjny: KSW.XII.252/Z/168/16; Postępowanie nr 66
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów spożywczych, wyszczególnionych w Częściach dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie: 1. Dżemy, soki, ogórki konserwowe, koncentrat pomidorowy, miód naturalny i inne. 2. Przyprawy, suchary, biszkopty, olej jadalny, makarony i inne. 3. Cukier, kasze, mąki, sól, ryż, płatki. 4. Jajka świeże - kurze. 5. Warzywa, owoce mrożone, a w tym bruksela, brokuły, kalafior, marchew, pietruszka, szpinak, truskawka, włoszczyzna. 6. Ryby i konserwy rybne (filet mrożony, makrela wędzona, śledź, sałatka rybna). 7. Pieczywo - chleb pszenny, graham, bułka pszenna, maślana, bułka extra. 8. Chleb niskobiałkowy, bezglutenowy. 9. Mleko początkowe w płynie, gotowe do spożycia. 10. Mleko początkowe hipoalergiczne w płynie, gotowe do spożycia. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia stanowią Formularze cenowo - ofertowe - Załączniki nr 1 dla poszczególnych części, będących integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych dla danej Części na okres 12 miesięcy
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Dodatkowe kody CPV:15320000-7, 15330000-0, 15332290-3, 15870000-7, 15851100-9, 15863000-5, 15830000-5, 15612000-1, 15614100-6, 15872400-5, 03142500-3, 03221000-6, 15220000-6, 15810000-9, 15511000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 579255.00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe: Ilości wskazane w Formularzach cenowo - ofertowych są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcom, z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Formularzach cenowo - ofertowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia do 20 % niż podana w Formularzach cenowo - ofertowych, w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte SIWZ. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości leczonych pacjentów i zastosowanych procedur. Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
nie
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. (art. 25a. ust.1 i 3 pkt 2 Pzp) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie Załącznika nr 2 do SIWZ, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: 1). nie podlega wykluczeniu 2). spełnia warunku udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający w oparciu o przepisy art. 25a ust. 5 Pzp nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu - w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie - Załącznik nr 2 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5. (art. 26 ust. 2) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp: 5.1 Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (§ 5 pkt 4 Rozp.); 5.2 Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (§ 5 pkt 10 Rozp.)- wg wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ. 5.3 Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art.24 ust.11 Pzp). 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust.3 Pzp). 7. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust.3aPzp). 8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp (art.26 ust.4 Pzp). 9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (§7 Rozp.): 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 5.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 1a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, z wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione w terminie jak wyżej. Przepis ust.2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10. Wykonawcy mający siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (§8 Rozp.) - nie dotyczy w tym postępowaniu: 1. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 5.1 powyżej, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust.1 pkt 1 Rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Rozporządzenia zdanie pierwsze stosuje się. 2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający w oparciu o § 9 ust. 1 Rozporządzenia nie żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2. Sposób wykorzystania innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4. Czy podmiot na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 12. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 5.1powyżej (jeżeli dotyczy w danym postępowaniu). 13. Zamawiający w oparciu o § 9 ust. 3 Rozporządzenia nie żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 5.1powyżej, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych art. 22a Pzp. 14.UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów winni spełniać ci członkowie konsorcjum, którzy będą faktycznie realizować część zamówienia, do której wykonania wymagane jest posiadanie uprawnień ustawowych. Warunki (jeśli dotyczą w danym postępowaniu) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący). Rozliczenia dokonywane będą z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zależności, który z członków konsorcjum realizować będzie zamówienie. Wadium może być wniesione przez każdego z wykonawców działających wspólnie - według wyboru członków konsorcjum. Ustawa Pzp nie obciąża tym obowiązkiem lidera konsorcjum czy pełnomocnika wykonawców działających wspólnie ani żadnego innego konkretnego członka konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający wymaga by oferowane przedmioty zamówienia: 1. Spełniały wymagania zawarte w Formularzu/-ach cenowo - ofertowym/-ch - dotyczy opisu zawartego w kolumnie nr 2 Formularza/-y cenowo - ofertowego/-ch w Części od nr 1 do nr 10; 2. Posiadały wysoką jakość; 3. Posiadały stosowne atesty, świadectwa, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające do spożycia; 4. Spełniały wymogi sanitarne dotyczące środków transportu żywności uregulowanych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia nr 179 z 19.12.2002 r.; 5. Spełniały wymagania określone w Ustawie z dnia 11.05.2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. nr 63 z 2001 r. poz. 634); 6. Spełniały wymogi systemu HACCP określone w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. nr 171 poz. 1225). W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien przedstawić na wezwanie zamawiającego oświadczenie przedmiotowe według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ (oryginał).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Oprócz wypełnionego dokumentu oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ do oferty należy dołączyć: 1. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularze cenowo - ofertowe do oferowanych Części, sporządzone według wzorów stanowiących - Załączniki nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru załączonego do SIWZ - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie, w taki sposób, by można było zrealizować dyspozycję zawartą w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium. 4. Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1.W tym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium wynosi:
Część nr 1 - 1 300,00 zł;
Część nr 2 - 900,00 zł;
Część nr 3 - 600,00 zł;
Część nr 4 - 200,00 zł;
Część nr 5 - 500,00 zł;
Część nr 6 - 1 200,00 zł;
Część nr 7 - 1 000,00 zł;
Część nr 8 - 50,00 zł;
Część nr 9 - 70,00 zł;
Część nr 10 - 70,00 zł.
2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Banku Zachodniego WBK S.A., Nr 84 1500 1100 1211 0002 2827 0000 z dopiskiem na przelewie: "Wadium w Postępowaniu nr 66" .
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
o pieniądzu,
o poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
o gwarancjach bankowych;
o gwarancjach ubezpieczeniowych;
o poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz.1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240).
4.Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia do Zamawiającego.
5.Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
o być wystawione na Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów,
o zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta/poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
o okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
6.Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w Ustawie Pzp tj. nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania.
7.Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu do składania ofert.
8.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty w danej części w zł | 60 |
Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zamawiający przedstawia wzór umowy - jako Załącznik nr 5 dołączony do SIWZ, w oparciu o który zostanie zawarta umowa.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy w tym postępowaniu
Informacje dodatkowe:
W sekcji IV.2.2 ze względu na program w kryteriach oceny ofert podano ich wagę 60 i 40. Winno być 60% i 40%. Uwaga: Oceniany termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia, który należy podać w Formularzu oferty winien wynosić nie mniej niż 30 dni i nie więcej niż 60 dni.
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Ceny jednostkowe brutto zaoferowanych przedmiotów zamówienia mogą się zmieniać w okresie obowiązywania umowy w związku ze zmianą stawki podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa brutto może ulec zmianie w górę lub w dół, w zależności od wysokości stawki podatku VAT. Stawka podatku VAT, może się zmieniać zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi w tych sprawach, po przedstawieniu Kierownikowi Działu Zaopatrzenia informacji na temat dotychczasowych cen i cen po zmianie oraz aneksu do umowy. Zmiany cen, o których mowa mogą nastąpić od daty wejścia w życie stosownych przepisów. Cena jednostkowa netto nie może być podwyższana. 2. Ceny jednostkowe brutto mogą być także obniżane po przedstawieniu informacji pisemnej Kierownikowi Działu Zaopatrzenia, bez pogorszenia jakości dostarczanego towaru. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, tj.: a) jeżeli w czasie realizacji umowy Wykonawca/producent przedmiotu zamówienia zaprzestanie produkcji zaoferowanej wagi/gramatury/wielkości przedmiotu umowy Zamawiający dopuszcza taką zmianę po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy, przy zachowaniu ceny jednostkowej (w proporcjonalnym przeliczeniu), b) jeżeli Zamawiający będzie potrzebował innej wagi/gramatury/wielkości przedmiotu umowy przy zachowaniu ceny jednostkowej (w proporcjonalnym przeliczeniu), po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy. c) jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Wykonawcy jego stan prawny lub adres siedziby Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, podpisanym "za zgodność z oryginałem" przez uprawnione osoby. d) jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa Zamawiającego, jego stan prawny lub adres siedziby Zamawiającego, Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy. e) strony umowy dopuszczają zmianę stosunków umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nadzwyczajny, jest niebywały i niezwykły (np.: różnego rodzaju klęski żywiołowe, epidemie, operacje wojenne, strajk generalny). Zaistniała sytuacja będzie miała charakter obiektywny, niezależny od stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/09/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W przypadku niezrealizowania ilości przedmiotów zamówienia umowa może być kontynuowana do jej zrealizowania w całości, ale nie dłużej niż 3 miesiące. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2,w Rzeszowie. Termin otwarcia ofert: 16.09.2016 r., o godzinie 10:00.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Ananas w plastrach w lekkim syropie, op. od 500 g do 1000 g kg 250;
2 Brzoskwinie w lekkim syropie, op. od 500 g do 1000 g kg 250;
3 Chrzan tarty, op. od 200 g do 300 g kg 80;
4 Dżem truskawkowy jednorazowy, op. 25 g kg 800;
5 Dżem truskawkowy niskosłodzony, z kawałkami owoców o gęstej
konsystencji, op. od 250 g do 450 g kg 900;
6 Dżem brzoskwiniowy niskosłodzony, z kawałkami owoców o gęstej
konsystencji, op. od 250 g do 450 g kg 500;
7 Fasola czerwona, konserwowa, op. od 300 g do 450 g kg 200;
8 Fasolka szparagowa konserwowa, op. od 2,00 kg do 3,00 kg kg 500;
9 Groszek konserwowy, op. od 300 g do 400 g kg 200;
10 Ketchup łagodny, pikantny op. od 300 g do 500 g kg 40;
11 Kompot truskawkowy, op. od 0,80 kg do 1,20 kg kg 7 000;
12 Kompot czarna porzeczka, op. od 0,60 kg do 1,20 kg kg 3 000;
13 Koncentrat pomidorowy 30%, op. od 0,30 kg do 1,20kg kg 600;
14 Kukurydza konserwowa, op. od 350 g do 400 g kg 700;
15 Majonez rzymski, op. od 0,80 kg do 1,00 kg kg 50;
16 Marmolada wieloowocowa słoik, op. od 0,6 kg do 0,90 kg kg 50;
17 Miód naturalny jednorazowy, op. 25 g kg 700;
18 Miód naturalny, op. od 350 g do 400 g kg 2;
19 Ogórek konserwowy, op. od 0,80 kg do 1,20 kg kg 1 500;
20 Papryka konserwowa czerwona, op. od 0,80 kg do 1,40 kg kg 800;
21 Powidło śliwkowe, op. od 200 g do 360 g kg 250;
22 Przecier ogórkowy, słoik od 0,6 kg do 1,20 kg kg 50;
23 Sałata wielowarzywna, op. od 0,60 kg do 1,50 kg kg 100;
24 Seler konserwowy op. od 200 g do 350 g kg 150;
25 Sok malinowy, op. od 0,30 do 0,50 l litry 150;
26 Sok pomidorowy, bez dodatku cukru op. od 0,20 l do 0,33 l litry 260;
27 Sok truskawkowy, op. od 0,30 l do 0,50 l litry 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15320000-7,
15330000-0,
15332290-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
131612.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty w danej części w zł | 60 |
b) Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Bazylia, op. od 10 g do 20 g kg 30
2 Biszkopty o podłużnym kształcie w składzie: mąka pszenna, jaja, cukier, substancje spulchniające, miód pszczeli, op. 150 g +/- 10 g kg 600
3 Budyń bez cukru, op. od 40 g do 80 g kg 40
4 Bulion grzybowy , op. od 50 g do 80 g kg 8
5 Cukier waniliowy, op. od 16 g do 32 g kg 5
6 Cynamon mielony op, od 10 g do 20 g kg 4
7 Drożdże świeże , op. od 0,50 g do 100 g kg 10
8 Galaretka owocowa, różne smaki, op. od 60 g do 100 g kg 80
9 Gałka muszkatołowa, op. od 10 g do 20 g kg 0,5
10 Herbata granulowana mocna, op. 100 g kg 350
11 Herbata expresowa 1 op. a 100 saszetek op. 200
12 Imbir, op. od 10 g do 20 g kg 0,5
13 Kakao ciemne, op. od 75 g do 150 g kg 40
14 Kawa zbożowa , op. od 0,25 kg do 0,50 kg kg 600
15 Kisiel, op. od 55 g do 90 g różne smaki kg 80
16 Kminek cały, op. od 10 g do 20 g kg 5
17 Kminek mielony, op. od 10 g do 20 g kg 4
18 Kruche paluszki z ciasta francuskiego, posypane żółtym serem i kminkiem kg 100
19 Kwasek cytrynowy, op. od 30 g do 60g kg 60
20 Liść laurowy, op. od 5 g do 10 g kg 5
21 Majeranek, op. od 10 g do 20 g kg 3
22 Musztarda stołowa ,op. 200 g kg 50
23 Musztarda stołowa, op. od 0,60 kg do 1,00 kg kg 80
24 Ocet 10%, op. 0,5 l litry 50
25 Olej rzepakowy, op. 1,0 litr litry 1500
26 Papryka mielona słodka, op. od 10g do 30 g kg 15
27 Pieprz naturalny mielony czarny, op. od 15 g do 30 g kg 18
28 Pieprz ziołowy mielony, op. od 10 g do 30 g kg 18
29 Płatki kukurydziane, op. 250 g kg 200
30 Proszek do pieczenia , op. od 16 g do 36 g kg 3
31 Przyprawa warzywna do potraw, op. od 150g do 300 g kg 250
32 Przyprawa do ryb, op od 10 g do 30 g kg 6
33 Przyprawa w płynnie do zup, sosów, potraw mięsnych i warzyw w opakowaniach szklanych do 1,0 litra w składzie: woda, sól, substancje wzmacniające smak i zapach ekstrakt drożdżowy, aromat i inne składniki kg 800
34 Suchary bezcukrowe, op 285 g +/-15 g kg 200
35 Suchary z cukrem, op. 290 g +/- 15g kg 500
36 Ziele angielskie, op. od 10 g do 30 g kg 2
37 Żelatyna spożywcza wieprzowa, op. od 30 g do 60 g kg 20
38 Makaron z semoliny w 100% z twardej pszenicy durum, nitka, op. 0,5 kg kg 1 800
39 Makaron z semoliny w 100% z twardej pszenicy durum, świderek i inne formy, op. 0,5 kg kg 2 000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15870000-7,
15851100-9,
15863000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
131612.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty w danej części w zł | 60 |
b) Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cukier kryształ 1/1 kg kg 6000
2 Cukier puder 0,50 kg kg 120
3 Kasza gryczana a 100 g x 4 szt. w 1 op. kg 60
4 Kasza gryczana od 0,50 kg do 1,0 kg kg 600
5 Kasza manna zwykła 1/1 kg kg 4000
6 Kasza perłowa średnia 1/1 kg kg 700
7 Mąka pszenna typ 500 1/1 kg 4000
8 Mąka ziemniaczana, superior 0,50 kg kg 280
9 Mąka żytnia 1/1 kg 120
10 Płatki owsiane-górskie 0,50 kg kg 500
11 Ryż brązowy a 100 g x 4 szt. 1 op. kg 300
12 Ryż paraboiled saszetki a 100 g x 4 szt. w 1 op. kg 30
13 Ryż długoziarnisty 1/1 kg kg 2400
14 Sól niejodowana 1/1 kg kg 1000
15 Sól warzona jodowana 1/1kg kg 3000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15830000-5,
15612000-1,
15614100-6,
15872400-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
131612.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty w danej części w zł | 60 |
Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jajka świeże - kurze, duże, rozmiar L 63-73 - 40 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 03142500-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
131612.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty w danej części w zł | 60 |
Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Bruksela, opak. a od 2,0 do 5,0 kg kg 340
2 Brokuły. opak. a od 2,0 do 5,0 kg kg 800
3 Kalafior, opak. a od 2,0 do 5,0 kg kg 500
4 Koperek, opak. a od 2,0 do 5,0 kg kg 140
5 Marchew mrożona, kostka, opak. od 2,5 kg do 10,0 kg kg 3400
6 Pietruszka nać, opak. a od 2,0 kg do 3,0 kg kg 200
7 Szpinak, opak a od 2,0 kg do 3,0 kg kg 2000
8 Truskawka, opak. 0,30 kg do 3,0 kg kg 160
9 Włoszczyzna 4 składnikowa: marchewka 45%,pietruszka 25%, seler 25%, por 5% op. od 2,0 kg do 10 kg kg 7400
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 03221000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
131612.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty w danej części w zł | 60 |
Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filet mrożony z dorsza bez skóry, bez zawartości wody kg 3300
2 Makrela wędzona kg 60
3 Ryby konserwowe, śledź w oleju 170 g, bez dodatków kg 260 4 Ryba konserwowa, śledź w pomidorze 170 g, bez dodatków kg 260
5 Ryba konserwowa, tuńczyk w sosie własnym 170 g kg 90
6 Sałatka rybna, opak. od 100 g do 310 g kg 360
7 Śledzie w oleju marynowane, op. od 2,0 do 4,0 kg kg 200
8 Filet mrożony z soli bez skóry o zawartości glazury nie wyższej niż 25% kg 400
9 Filet mrożony z tilapii bez skóry o zawartości glazury nie wyższej niż 25% kg 300
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15220000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
131612.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty w danej części w zł | 60 |
Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: Artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Chleb mieszany, krojony-pakowany, waga od 0,70 kg do 1,00 kg kg 30 000
wpisać oferowaną gramaturę chleba:..................
2 Chleb graham, krojony - pakowany, waga od 0,50 kg do 0,70 kg kg 5 000
wpisać oferowaną gramaturę chleba:..................
3 Bułka drożdżowa typu Chałka 0,50 kg kg 600
4 Bułka pszenna typu Kajzerka, o wadze 0,10 kg szt 30 000
5 Bułka maślana o wadze 0,10 kg szt 10 000
6 Bułka graham, o wadze 0,10 kg szt. 10 000
7 Bułka tarta - extra kg 400
8 Ciasto biszkoptopwe z jabłkiem kg 40
(dostawa w okresie Świąt Bożego Narodzenia)
9 Babka piaskowa waga od 100 g do 150 g kg 40
(dostawa w okresie Świąt Wielkanocnych)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15810000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
131612.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty w danej części w zł | 60 |
Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia | 40 |
Część nr: 8
Nazwa: Artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chleb niskobiałkowy, bezglutenowy o wadze od 200 g do 300 g kg 360
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15810000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
131612.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty w danej części w zł | 60 |
Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia | 40 |
Część nr: 9
Nazwa: Artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Mleko początkowe w płynie, gotowe do spożycia,butelki o pojemności od 50 ml do 90 ml szt. 8000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15511000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
131612.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty w danej części w zł | 60 |
Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia | 40 |
Część nr: 10
Nazwa: Artykuły spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Mleko początkowe hipoalergiczne w płynie, gotowe do spożycia, z niska zawartością zhydrolizowanego białka wzbogacone
w LC PUFA, butelki o pojemności od 50 ml do 90 ml szt. 8000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8, 15511000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
131612.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty w danej części w zł | 60 |
Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia | 40 |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Dostawa urządzeń sieciowych niezbędnych do modernizacji sieci komputerowej w DS. Ikar.
- Usługi o charakterze doradczym - doradztwo rzecznika patentowego.
- Zakup wraz z dostawą laptopów biznesowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- Sprzedaż i dostawa ekspresów do kawy dla Wydziału Medycznego
- Usługa szkoleniowa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu współpracy z klientem
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.