eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzebudowa, rozbudowa, z nadbudową budynku przy ul. Towarnickiego 4 w Rzeszowie na potrzeby administracyjno - edukacyjne Województwa Podkarpackiego- ETAP III.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Rzeszów: : Przebudowa, rozbudowa, z nadbudową budynku przy ul. Towarnickiego 4 w Rzeszowie na potrzeby administracyjno - edukacyjne Województwa Podkarpackiego- ETAP III.
Numer ogłoszenia: 305538 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podkarpackie , al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, faks 017 8501701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : Przebudowa, rozbudowa, z nadbudową budynku przy ul. Towarnickiego 4 w Rzeszowie na potrzeby administracyjno - edukacyjne Województwa Podkarpackiego- ETAP III..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - przebudowa lokali mieszkalnych nr 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15 na cele administracyjne wraz z piwnicami, - rozbudowa budynku o szyb windowy, - budowa drogi pożarowej z ukształtowaniem terenu i oświetleniem, - budowa i przebudowa infrastruktury technicznej, Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ oraz dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w ppkt 1 musi spełnić, każdy z tych Wykonawców. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: roboty polegające na - wybudowaniu lub przebudowaniu co najmniej trzech budynków użyteczności publicznej o wartości robót za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 2 500 000,00 zł. znaczenie - 100%. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w ppkt 2 musi spełnić, co najmniej jeden z tych Wykonawców. 3) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: a) Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), c) Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia , tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie warunek opisany w ppkt 4. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają aktualną polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł., b) posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. c) posiadają średnią sprzedaż za ostatnie trzy lata obrotowe tj. 2006,2007,2008 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł. rocznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie każdy z warunków wymienionych w ppkt 5 lit. a-c 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz musi być przez nich podpisany. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Obowiązek ustanowienia pełnomocnika dotyczy również wspólników spółki cywilnej. Umocowanie (oryginał pełnomocnictwa) należy przedłożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5) W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 8, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. . w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: roboty polegające na - wybudowaniu lub przebudowaniu co najmniej trzech budynków użyteczności publicznej o wartości robót za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 2 500 000,00 zł. - znaczenie - 100%. Ocena tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP = IBWB/ IBMax X 10 pkt X 100% gdzie: LP: liczba punktów IBWB: Ilość:: - wybudowanych lub przebudowanych budynków użyteczności publicznej przez badanego Wykonawcę o wartości robót za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 2 500 000,00 zł. IBMax: Maksymalna ilość: - wybudowanych lub przebudowanych budynków użyteczności publicznej o wartości robót za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 2 500 000,00 zł. W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności Wykonawców zadecyduje najwyższa łączna wartość brutto ocenianych zadań (tzn. zadań spełniających wymagania Zamawiającego). Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 8, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych) 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, zobowiązany jest oddzielnie złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt od 1 do 6. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania tj. wymagane jest wykazanie w tym okresie, że Wykonawca wykonał roboty polegające na - wybudowaniu lub przebudowaniu co najmniej trzech budynków użyteczności publicznej o wartości robót za które był odpowiedzialny Wykonawca powyżej 2 500 000,00 zł. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie. 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. wymagane jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, takimi jak: a) Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), c) Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. Do wykazu należy załączyć aktualne tj. ważne na dzień składania wniosków, zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 9) Rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2006, 2007, 2008) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres ostatnich trzech lat obrotowych, lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata (pozycja: przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi). Informację określającą wysokość średniego rocznego przychodu z okresu ostatnich trzech lat obrotowych należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika do wniosku - wymagany średnia roczna sprzedaż nie mniejszy niż 10,0 mln PLN. 10) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na realizację tego zadania, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 zł.. 12) Oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia lub w przypadku, gdy wniosek podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów przedłożonych razem z wnioskiem. Dokumenty wymienione w pkt 7 i 8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, tj. składający wniosek wspólnie, składają łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marzszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów. al. Łukasza Cieplińskiego 4..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.