Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA DROGACH KRAJOWYCH GDDKIA ODDZIAŁ W LUBLINIE CZĘŚĆ 3 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: inż. Anna Grzegorczyk 081/855 26 06 inż. Waldemar Zyga 081/ 854 27 38, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W LUBLINIE REJON W LUBARTOWIE, inż. Anna Grzegorczyk 081/855 26 06 inż. Waldemar Zyga 081/ 854 27 38, 21-100 Lubartów, ul. Krańcowa 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081/855 24 58, fax 081/855 24 58, e-mail: apanecki@lublin.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krjowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA DROGACH KRAJOWYCH GDDKIA ODDZIAŁ W LUBLINIE CZĘŚĆ 3. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Teren działalności Rejonu w Lubartowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem i konserwacją obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Lubartowie, zwane dalej usługami. 2.Zakres zamówienia Zamówienie obejmuje wykonywanie usług na obiektach 15 zestawionych w SIWZ TOM III załączniku nr 3. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty ww dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Rejon Lubartów, Droga Nr - 19 od km 241+788 do km 306+059, Ilość obiektów mostowych - 5 szt Na długości odcinka drogi - 64,271 km Droga Nr - 19a od km 0+000 do km 6+214, Ilość obiektów mostowych - 1 szt Na długości odcinka drogi - 6,214 km Droga Nr - 63 od km 287+884 do km 326+047 Ilość obiektów mostowych - 3 szt Na długości odcinka drogi - 38,163 km Droga Nr - 76 od km 39+501 do km 77+079 Ilość obiektów mostowych - 5 szt Na długości odcinka drogi - 37,104 km Droga Nr - 82 od km 4+709 do km 30+940 Ilość obiektów mostowych - 1 szt Na długości odcinka drogi - 26,231km 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na cały okres związania z ofertą. Wadium wynosi 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) 2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. Oddział Lublin, nr 40 1500 1520 1215 2002 4137 0000 b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 3.Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty (oryginał gwarancji lub poręczenia lub kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 4.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 5.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7.Wykonawcy wpłacając wadium powinni zawsze podawać numer sprawy podany w instrukcji dla wykonawców 8.W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę wadium winno być wniesione przez ustanowionego pełnomocnika (jednego Wykonawcy spośród uczestników konsorcjum) w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt 2 zostanie wykluczony z postępowania. 10.Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: Kierownik robót-min 1 osoba o doświadczeniu na danym stanowisku nie mniejszym niż 2 lata, Majster robót-min 1 osoba o doświadczeniu na danym stanowisku nie mniejszym niż 2 lata Od osób wskazanych na stanowiska majstra robót nie wymaga się, aby posiadały uprawnienia budowlane. Od osoby wskazanej na stanowisko kierownika robót wymaga się, aby posiadała uprawnienia budowlane wykonawcze. Przez wymagane minimalne doświadczenie na danym stanowisku, dla którego wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się lata czynne zawodowo przepracowane na stanowiskach jak proponowane (lub jako zastępca ) w robotach budowlanych. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016, ze zmianami). Kierownik robót winien posiadać aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenia potwierdzające przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, ze zmianami. 2) Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: 1. Piła do cięcia betonu i asfaltu 1 szt. 2. Agregat sprężarkowy 1 szt. 3. Agregat prądotwórczy 5 kW 1 szt. 4. Urządzenie do wysokościowego mycia i piaskowania - 0,3 MPa 1 szt. 5. Spawarka 300 ÷ 400 A 1 szt. 6. Ubijak/zagęszczarka spalinowy/a 1 szt. 7. Samochód dostawczy 1 szt. 8. Rusztowanie rurowe 1 kpl. montażowy 3) Wymagane doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 usługi polegające na utrzymaniu lub konserwacji obiektów inżynierskich na drogach o wartości nie mniejszej niż cena złożonej oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dla potwierdzenia spełnienia warunków merytorycznych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) : -Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia. Informacja musi zawierać wszystkie dane na temat kwalifikacji i doświadczenia w kierowaniu robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych dotyczących kierowników robót (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty). -Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postepowaniu oraz określić ich wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i poprzednich zamawiających. Do informacji załączyć należy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ w formie papierowej będzie udostępniona wyłącznie w siedzibie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:00, GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁW LUBLINIE REJON W LUBARTOWIE, 21-100 Lubartów ul. Krańcowa 6 pok nr 4 Sekretariat.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Instalacja klimatyzacji w budynkach Politechniki Lubelskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj" z podziałem na części.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu nauki języka polskiego jako obcego na poziomie B1, B2
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby IMW w Lublinie
- Usługa transmisji danych pomiędzy lokalizacjami Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Likwidacja dzikich wysypisk - rekultywacja gruntów"
- Utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie Miasta Krosna w latach 2025-2026
- Remont mostu łukowego, kamiennego w Jordanowie Śląskim
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE - Rejony Cieki wodne I, II i III
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.