To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-23
Kielce: Usługa druku zaproszeń, wkładek do zaproszeń oraz
kopert.
Numer ogłoszenia: 305571 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280741 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku zaproszeń, wkładek do zaproszeń oraz kopert..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca druk zaproszeń, wkładek do zaproszeń oraz kopert wg ustalonego wzoru, w ilościach podanych poniżej: 1) Zaproszenia bez nadruku imiennego 200 szt. 2) Zaproszenia z nadrukiem imiennym 300 szt. 3) Wkładki do zaproszeń 200 szt. 4) Koperty bez nadruku imiennego 200 szt. 5) Koperty z nadrukiem imiennym 300 szt. Wszystkie materiały niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. projekt zaproszenia, propozycja grafiki, niezbędne loga, ostateczna wersja tekstów do zaproszeń i wkładek, dane imienno-adresowe do nadruku na kopertach oraz imienne do zamieszczenia w treści zaproszeń zostaną przekazane przez Zamawiającego wyłonionemu Wykonawcy w formie elektronicznej (Microsoft Office Word 2007). Wykonawca zobowiązany będzie do konsultowania z Zamawiającym każdego etapu przygotowania przedmiotu zamówienia, a druk poszczególnych elementów może nastąpić jedynie po akceptacji przez Zamawiającego ostatecznej wersji przedstawionych wzorów...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
jakie przetargi wygrała firma
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo -Handlowe D.W.A. Anna Wenus, Zbigniew Wenus, ul. Stokowa 1a, 25-702 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1406,00
Oferta z najniższą ceną: 730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3813,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy pasków testowych do glukometrów dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulic: Dygasińskiego i Obrońców Westerplatte w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji geodezyjnoprawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego gruntów pod drogami
- "Zakup i sukcesywna dostawa produktów farmaceutycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II".
- Obsługa laboratoryjna na zadania z zakresu: rozbudowy, przebudowy i remontów odcinków dróg wojewódzkich oraz bieżącego utrzymania dróg i obiektów mostowych w 2025 dla ŚZDW Kielce
- Zakup mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Druk i opracowanie graficzne materiałów informacyjno-edukacyjnych dla mieszkańców Płocka
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027.
- SZP/243-104/2025 Usługa drukowania i dostawy książek, czasopism, broszur oraz akcydensów na potrzeby Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.