eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadaniaRozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Racibórz: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych
Numer ogłoszenia: 305575 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4181592, 4181056, faks 032 4153381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: rckik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych. I . Wykonawca zobowiązuje się wykonywać wszystkie czynności przewidziane dla inwestora zastępczego i inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006 r. z późniejszymi zmianami), Kodeksu cywilnego, Ustawy z 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych. II. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do wykonywania następujących czynności podczas realizacji poszczególnych zadań: 1).Dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną i warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych oraz do rzetelnego egzekwowania zapisów przedmiotowych dokumentów, a w szczególności: a).nadzór nad terminowością realizacji zadań w zakresie dotrzymania terminu zakończenia prac i uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie b).kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót koniecznych do odbioru. 2).Kontroli budowy, codziennie. 3).Zawiadamianie organu nadzoru budowlanego: a) o zamiarze rozpoczęcia robót wraz z przekazaniem niezbędnych dokumentów w tym zakresie, b) o zakresie zmian powstałych w trakcie realizacji inwestycji, 4).Zapewnienie na potrzeby własne zaplecza socjalno - biurowego i stałej obecności w czasie prowadzenia prac na budowie przynajmniej jednego swojego przedstawiciela tj. kierownika kontraktu lub upoważnionego przez kierownika inspektora nadzoru, 5).Pełnej dyspozycyjności wobec Wykonawcy robót i Zamawiającego. 6).Uczestnictwa w komisjach odbiorowych oraz radach budowy organizowanych przez Zamawiającego. 7).Pełnej koordynacji działań, w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań zamiennych. 8).Zgłaszania Zamawiajacemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu. 9).Realizacji wszelkich zapisów oraz wszelkich działań i czynności określonych w odpowiednich artykułach umowy z Wykonawcą robót a dotyczących czynności przypisanych Inspektorowi Nadzoru. 10).Rozliczenia finansowego Wykonawcy robót zgodnie z umową wykonawczą. 11).Innych czynności, do wykonania których Zamawiajacy jest upoważniony lub zobowiązany, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót. 12).Sporządzanie Raportów z realizacji zadania; 13).Weryfikację i zatwierdzanie dokumentów, tj. Planu Płatności, Harmonogramów Realizacji Robót, Harmonogramów finansowego i rzeczowego, 14).Weryfikację i zatwierdzanie Raportów Miesięcznych Wykonawcy; 15).Weryfikację rozwiązań projektowych zgłoszonych przez Wykonawcę, zatwierdzanie ostatecznych zmian; 16).Weryfikację i zatwierdzanie Projektów Budowlanych i Wykonawczych; 17).Asystę dla Zamawiającego w przekazywaniu Terenów Budowy; 18).Nadzór nad postępem Robót Budowlanych; 19).Kontrolę jakości Materiałów i Urządzeń wbudowanych oraz jakości wykonywanych Robót w ramach Kontraktu; 20).Kontrolę przestrzegania zasad BHP na Terenie Budowy przez Wykonawcę Robót; 21).Analizę i opiniowanie oraz proponowanie działań dotyczących zagadnień problemowych; 22).Organizację spotkań koordynacyjnych; 23).Weryfikację i zatwierdzanie wniosków Wykonawcy dotyczących Zmian w ramach zadania; 24).Weryfikacji Dokumentacji powykonawczej; 25).Weryfikację innych dokumentów Wykonawcy; 26).Weryfikację rozliczeń finansowych Wykonawcy; 27).Sporządzanie innych dokumentów w ramach funkcji Inspektora Nadzoru; Powyższe działania Inwestor zastępczy wykonuje przy udziale przedstawicieli RCKiK, wszelkie podejmowane decyzje muszą być uzgadniane i akceptowane przez Zamawiającego. III. W ramach zakończonego zadania działalność Inwestora zastępczego polegała będzie przede wszystkim na: a).wydawaniu Poleceń usunięcia usterek w ramach Okresu zgłaszania wad; b).pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas usuwania usterek; c).weryfikacji i akceptacji Protokołów usunięcia usterek; d).przeglądzie obiektu zrealizowanego; e).wydaniu Protokołu wypełnienia zobowiązań gwarancyjnych w ramach Okresu zgłaszania wad; f).wydaniu Świadectw Wykonania; g).weryfikacji i akceptacji rozliczenia końcowego; h).nadzór nad dostawą i uruchomieniem instalowanych urządzeń i sprzętu oraz uzyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń łącznie z decyzją o przekazanie obiektu do użytkowania, i).Dochodzenie oraz egzekwowanie od wykonawców należnych kar umownych za nienależyte wykonanie lub nie wykonanie umowy. IV. Kompleksowe prowadzenie spraw finansowo-księgowych, w szczególności: a). prowadzenie rachunkowości inwestycyjnej zadania, b). Opracowywanie dla Zamawiającego dokumentów koniecznych do planowania i finansowania inwestycji w oparciu o Preliminarz Kosztów c). prowadzenie wymaganej sprawozdawczości finansowej, d). sporządzanie dowodów przekazania środków trwałych na majątek użytkownika (zgodnie z aktualnymi przepisami) , e). końcowe rozliczenie inwestycji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 0 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W szczególności: a). Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu przy budowie obiektów kubaturowych o kubaturze min. 10 000 m3, każde i o wartości nadzorowanych robót, co najmniej 10.000.000,00 PLN (należy spełnić łącznie w/w warunek). b). Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c). Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. d). Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji elektrycznych, wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. e). Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia inspektora ochrony radiologicznej IOR-3 wydane przez Państwową Agencję Atomistyki (Departament Nadzoru Zastosowań Promieniowania Jonizującego) w zakresie ochrony radiologicznej pracowni klasy Z (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2005 r. Dz. U. z dn. 7 maja 2005 r.). 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego z zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby samorządu zawodowego. 5. Kopia aktualnych uprawnień inspektora ochrony radiologicznej IOR-3 wydanych przez Państwową Agencję Atomistyki (Departament Nadzoru Zastosowań Promieniowania Jonizującego) w zakresie ochrony radiologicznej pracowni klasy Z (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2005 r. Dz. U. z dn. 7 maja 2005 r.). 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku nie dysponowania wymaganymi osobami do wykonania zamówienia wykonawca dołącza do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, pok. 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.