Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Krzeszowice: Remont pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego ul. Ogrodowa 1 w Krzeszowicach
Numer ogłoszenia: 305603 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krzeszowicach , ul. Ogrodowa 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2520855, faks 012 2520802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego ul. Ogrodowa 1 w Krzeszowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: 1.1. wykonanie robót budowlanych zadania pn.: Remont pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego ul. Ogrodowa 1 w Krzeszowicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: 2.1. przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania - zeskrobanie i zmycie starej farby, 2.2. dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, - istniejące sufity wykończone malowaniem farbami emulsyjnymi na kolor biały, - istniejące ściany wykończone malowaniem farbami emulsyjnymi na kolor zakwalifikowany do I grupy cenowej, 2.3. przełożenie punktów instalacji wod-kan i elektrycznej w łazience, - przełożenie punktów w łazience wynika ze zmiany miejsca położenia umywalki, 2.4. jednokrotne malowanie rur wodociągowych, gazowych oraz grzejników, 2.5. dwukrotne malowanie lakierem bezbarwnym stolarki okiennej od wewnątrz, 2.6. cyklinowanie i malowanie mozaiki lakierem chemoutwardzalnym, 2.7. wykonanie posadzki i fartucha wokół umywalki z płytek w łazience np. Trawertino z Cersanitu lub równoważne, 2.8. dostawa i montaż uzbrojenia i armatury, - urządzenie do podgrzewania wody przepływowe montowane z baterią, - umywalki pojedynczej porcelanowej wpuszczanej w szafkę o wymiarach 75-80 cm, - miski ustępowej z porcelany kompakt wraz z deska sedesową, - baterii umywalkowej stojącej chromowanej, np. KFA lub równoważny, - lustro z oświetleniem dwupunktowym. 3. Szczegółowy zakres zamówienia i charakterystyka techniczna znajdują się w przedmiarach robót. 4. Wszystkie zastosowane materiały przed wbudowanie musza posiadać: - aprobaty techniczne ITB, - obowiązkowy certyfikat zgodności i oznaczenie znakiem bezpieczeństwa B lub CElub: - dobrowolny certyfikat zgodności i oznaczenie nadanymi znakami zgodności (PN E, Q) lub deklarację zgodności z obowiązującymi przepisami oraz Polskimi Normami i aprobata techniczną. 5. Całość robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami polskimi i europejskimi dotyczącymi poszczególnych branż oraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wykonawca dokona oględzin pomieszczeń do remontu i wyceni wszelkie konieczne do wykonania roboty łącznie z demontażowymi oraz wywiezieniem i utylizacją gruntu i materiałów pochodzących z rozbiórki..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 9.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. 9.1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 9.1.2.2. Za spełnienie warunku będzie uważane: 9.1.2.2.1. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia z zakresu robót budowlanych związanych z pracami wykończeniowymi, odpowiadającego swoją wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 9.1.2.2.2. dysponowanie osobą gotową do podjęcia obowiązków kierownika robót budowlanych posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane i będącą członkiem Izby Architektów lub Izby Inżynierów Budownictwa. 9.1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 9.1.1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, albo oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ) 9.1.1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 9.1.2.1.1. wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 9.1.2.1.2. wykaz osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Architektów lub Izby Inżynierów i Techników Budownictwa, oraz posiadanie przez te osoby odpowiednich uprawnień. 9.1.3.1. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM w Krzeszowicach, ul. Ogrodowa 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Dziennik Podawczy Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach, ul. Grunwaldzka 4..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.