Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Warszawa: Rozbudowa ulicy Pocztowej poprzez budowę chodnika - etap I, na odcinku od ulicy Forsycji do ulicy Wałuszewskiej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 305604 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy , ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ulicy Pocztowej poprzez budowę chodnika - etap I, na odcinku od ulicy Forsycji do ulicy Wałuszewskiej w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia będą roboty budowlane polegające na rozbudowie ulicy Pocztowej poprzez budowę chodnika -etap I, na odcinku od ulicy Forsycji do ulicy Wałuszewskiej wraz ze zjazdami do posesji krzyżującymi się z projektowanym chodnikiem oraz dostosowaniem wlotów na ul. Kosobudzką i ul. Wałuszewską w zakresie niezbędnym do prawidłowego ukształtowania skrzyżowania celem wykonania nieoznakowanych przejść dla pieszych oraz z wycinką drzew na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie. Zakres robót obejmuje: - Roboty drogowe, - Roboty przygotowawcze. - Wdrożenie niezbędnych projektów organizacji ruchu na czas budowy, poniesienie kosztów wszystkich robót z nich wynikających oraz oznakowanie ulic, zgodnie z projektami. - Zgodnie z pismem z dnia 19.06.2009 roku, Zarządu Dróg Miejskich w sprawie uzgodnienia konstrukcji wlotu ulicy Pocztowej do ulicy Wałuszewskiej dla konstrukcji nawierzchni w pasie drogowym ulicy Wałuszewskiej należy zastosować betonową kostkę brukową typu BEHATON - stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w : a. kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej -zał. nr 9 do SIWZ, b. przedmiarach robót -zał. nr 10 do SIWZ, c. specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót -zał. nr 11do SIWZ, d. wymogach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji terenu, na którym będą wykonywane roboty budowlane, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Panią Marią Traczyńską - osobą nadzorującą wykonanie przedmiotu umowy ze strony Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Białołęka - tel. 022 510-32-80. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę posiadał polisę ubezpieczenia lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Termin ważności polisy musi obejmować okres wykonywania zamówienia, a ubezpieczenie to musi dotyczyć również działania podwykonawców. Informacje o terminie złożenia polisy zamawiającemu opisano w pkt. 11 SIWZ. Wartość postępowania poniżej 5 150 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.), 2. Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielanie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3-ech zamówień o wartości minimum 100 000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek, o którym mowa powyżej, musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych robót budowlanych wg załącznika nr 8 z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz posiada aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty złożone wraz z ofertą zgodnie z SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione w Specyfikacji warunki udziału w postępowaniu, wykonawca spełnił. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.). 2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 3) Oryginał pełnomocnictwa (lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona notarialnie) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; 4) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 5) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, w tym przypadku dokument wymieniony w SIWZ pkt 3.2. ppkt 6) lit a, składają wszyscy Wykonawcy z tym, że poświadcza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 6) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w SIWZ pkt 3.2. 6) b, d, e, f,g 7) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 8) Dokumenty załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i poświadczone przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać na formularzu oferty. 10) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca zagraniczny 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w SIWZ pkt. 3.2. ppkt 6) lit. a, składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w SIWZ pkt. 1) oraz w pkt. 3.2. ppkt 6) lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, c. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, d. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 7 do SIWZ, e. Do wykazu wymienionych osób należy dołączyć uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 ze zm.), f. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt d) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g. wykaz wykonanych co najmniej trzech zamówień o wartości minimum 100 000, 00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Białołęka, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Modlińska 197, wejście C, II p., pok. 232, 03-122 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Dzielnicy Białołęka, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Modlińska 197, wejście C, II p., pok. 232, 03-122 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.10.2009.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lisie Jamy i Dąbrowa wraz z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Tymce
- Modernizacja nawierzchni ul. Dębowej (od ul. Mikołowskiej do ul. Miarki)
- Rozbudowa DP 4153E w miejscowości Podkonice Duże wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego przepustu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.