To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-15
Pielgrzymka: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne, zabawki, artykuły plastyczne, meble i sprzęt ICT, AGD i RTV w ramach projektu pn.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Pielgrzymka
Numer ogłoszenia: 305616 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283028 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pielgrzymka, Pielgrzymka 109A/1, 59-524 Pielgrzymka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8775013, faks 076 8775013 w. 116.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne, zabawki, artykuły plastyczne, meble i sprzęt ICT, AGD i RTV w ramach projektu pn.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Pielgrzymka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń oraz dodatkowego wyposażenia dla szkół w Nowej Wsi Grodziskiej, Pielgrzymce, Twardocicach i Proboszczowie w związku z realizacją zadania pn.: Projekt MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W GMINIE PIELGRZYMKA jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Zamówienie obejmuje między innymi: meble, pomoce dydaktyczne, zabawki artykuły plastyczne, wyposażenie wypoczynkowe, sprzęt biurowy, sprzęt audiowizualny, tablice interaktywne, sprzęt ICT, sprzęt AGD, artykuły bhp i ppoż. Zamawiający podzielił zamówienie, zgodnie z cechami przedmiotu zamówienia, na trzy części tj: Część A - meble, pomoce dydaktyczne, zabawki artykuły plastyczne, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły bhp i ppoż, Część B - sprzęt biurowy, sprzęt audiowizualny, tablice interaktywne, sprzęt ICT, Część C - sprzęt AGD i RTV 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka 39.14.13.00 - Szafy 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 22.11.00.00 - Drukowane książki 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.19.12.00 - Rzutniki do przezroczy 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.19.60.00 - Systemy planowania 39.71.34.30 - Odkurzacze 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.11.30 - Chłodziarki 35.11.30.00 - Sprzęt bezpieczeństwa 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7, 39.14.13.00-5, 44.11.22.00-0, 22.11.00.00-4, 32.32.00.00-2, 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 30.19.12.00-6, 48.52.00.00-9, 48.62.00.00-0, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0, 30.19.60.00-2, 39.71.34.30-6, 39.71.31.00-4, 39.71.11.30-9, 35.11.30.00-9, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest realizowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Preferencji IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wyposażenie przedszkolne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JT MEBEL Sp. z o.o., ul. Gdańska 45, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104119,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 126248,49
Oferta z najniższą ceną: 126248,49 / Oferta z najwyższą ceną: 211638,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: sprzęt multimedialny i komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41656,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51660,00
Oferta z najniższą ceną: 51660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70878,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: sprzęt AGD i RTV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. ANTARES Witold Ziołek, ul. Waryńskiego 32, 58-370 Boguszów-Gorce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21113,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25274,00
Oferta z najniższą ceną: 25274,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PIELGRZYMKA
- Remont drogi w Czaplach dz. nr 484, 489, 571/1, 570, 580/2
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Pielgrzymka
- Staw parkowy we wsi Twardocice (Rochów), gm. Pielgrzymka - roboty odtworzeniowe
więcej: przetargi PIELGRZYMKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.