Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Sosnowiec: Dostawa paliw pędnych: oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95
do zbiorników samochodów oraz kanistrów
Numer ogłoszenia: 305717 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu , ul. Klimontowska 21, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660401 lub 02, faks 032 2660403.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpspsosnowiec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zkupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw pędnych: oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 do zbiorników samochodów oraz kanistrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw pędnych: oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 do zbiorników samochodów oraz kanistrów w ilościach: - benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości do 3000 litrów, lecz nie mniej niż 500 litrów, - olej napędowy ON w ilości do 16000 litrów, lecz nie mniej niż 3000 litrów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.10.0 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm., spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków pod względem formalnym i merytorycznym analizując złożone przez wykonawców oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu jak również dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków żądane przez zamawiającego zgodnie z SIWZ. W ocenie zamawiającego Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu składając podpisane oświadczenie zawarte w załączniku nr 5 Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy zgodnie z art. 89 pkt 1 Dz. U. Nr 223 z dn. 29 listopada 2007 r., poz.1655 z późn. zm. Inne podstawy odrzucenia oferty: brak wypełnionych załączników 1, 3, 4, 5, oraz nie spełniane wymogów z pkt. 6 niniejszej SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 5 niniejszej SIWZ, 2. Dokumenty dodatkowe - wypełniony formularz cenowy stanowiący - załącznik nr 3 - wypełniony formularz - wykaz osób do kontaktu z zamawiającym - załącznik nr 4 - potwierdzony i zaparafowany załącznik nr 2 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, oferta powinna zawierać dokumenty tak jak w punkcie 6 pkt. 1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę , osoby, uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. W przypadku Wykonawców będących Podmiotami Zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 19 maja 2006r. Dz.U. Nr 87, poz. 605, w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpspsosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu
ul. Klimontowska 21
41-200 Sosnowiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu ul. Klimontowska 21 41-200 Sosnowiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Modernizacja Instalacji Szkoły Podstawowej Nr 46 przy ul. Gwiezdnej 2 w Sosnowcu.
- Usługa zniszczenia dowodów rzeczowych na podstawie Postanowienia Sądu w podziale na 4
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do poziomego oznakowania dróg
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- "Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego (AMMS/INFOMEDICA) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św .Barbary w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych i AdBlue do pojazdów użytkowanych przez Zielone Międzyzdroje Spółka z o.o.
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczebrzeszynie Sp. z o.o.
- Zakup paliwa do pojazdów egzaminacyjnych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.