Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Łódź: Dostawy materiałów opatrunkowych - nr sprawy 16/2008.
Numer ogłoszenia: 305719 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga , ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6793067, faks 042 6793067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sonnenberg.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych - nr sprawy 16/2008..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa materiałów opatrunkowych zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety (części)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę: nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych po zmianach (oferta Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznawana jest za odrzuconą), musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ww. prawa, tj. : posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z właściwego organu rejestrowego. 2. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 oraz na Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2, podpisanych przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Ponadto załączyć do oferty Formularz cenowy na dyskietce lub płycie CD. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wymagane art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3), potwierdzone poniżej wymienionymi dokumentami: 3.1. Aktualnym odpisem z właściwego organu rejestrowego albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. Uwaga do pkt 3.1: powyższe dokumenty Zamawiający uzna za aktualne, gdy zostaną wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Oświadczeniem (załącznik nr 4) lub aktualnymi zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga do pkt 3.2: za aktualne zaświadczenia Zamawiający uzna jedynie te, które zostały wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1 i 3.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4.2. Dokument, o którym mowa w punkcie 4.1. lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w punkcie 4.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Kserokopie deklaracji zgodności z normami i warunkami technicznymi, wydanych przez producenta lub kserokopie certyfikatów wydanych przez niezależną jednostkę certyfikującą, potwierdzające spełnianie przez oferowane materiały opatrunkowe wymagań obowiązujących w Unii Europejskiej, z zaznaczeniem, których pozycji dotyczą. 6. Stosownie do zapisów Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) dla wyrobów z klasy IIb i III wymaga się załączenia zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE z zaznaczeniem, której pozycji dotyczy. 7. Wzór umowy z wypełnionymi danymi Wykonawcy - podpisany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną (Załącznik nr 5). 8. W celu oceny zgodności oferowanego sprzętu medycznego z opisem przedmiotu zamówienia, do oferty powinny być dołączone próbki (w oryginalnych opakowaniach) - po 1 szt. z każdego rodzaju. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz złożonych próbek (Załącznik nr 6 - Wykaz próbek). 9. Opisy techniczne materiałów opatrunkowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.70
- 2 - Ocena techniczna (jakość) - 0.30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sonnenberg.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga w Łodzi
ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź
Tel. 042 679-31-44, 679-32-34, Fax 042 679-30-67
e-mail: szpital@sonnenberg.lodz.pl
www.sonnenberg.lodz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w I Szpitalu Miejskim im. dr E. Sonnenberga w Łodzi, ul. Pieniny Nr 30 w sekretariacie Dyrektora pokój Nr 6..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 0.30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 0.30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 0.30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.70
- 2. Ocena techniczna (jakość) - 0.30
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
- 30/ZP/2025 "Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego" (2 części)
- Remont pomieszczeń w budynku Zespół Szkół Elektroniczno Informatycznych im. Jana Szczepanika w Łodzi w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Usługa badawcza "Młodzi ludzie w procesach transformacji energetycznej bełchatowskiego regionu węglowego. Rozpoznanie potencjału kompetencyjnego"
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- Obsługa spotkań i wydarzeń organizowanych przez Kancelarię Marszałka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w 2025r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa utensyliów aptecznych
- Dostawa systemu zamkniętego do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej i Banku Krwi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i wyrobów do dializ
- Dostawa wielofunkcyjnego okulistycznego aparatu do elektrofizjologii z wbudowanym aparatem do wykonywania testu FST do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB.
- Dostawa artykułów do higieny i pielęgnacji pacjentów
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.