eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Warszawa: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 305734 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych w podziale na 6 grup zadaniowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 którzy: 1.4.1 nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania 1.4.2. w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub których nie ogłoszono upadłości, a także Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 1.4.3 Wykonawcy, którzy nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4.4 osoby fizyczne, które nie zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.5 spółki jawne, których wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.6 spółki partnerskie, których partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.7 spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 1.4.8 osoby prawne, których urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; ; 1.4.9 podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.4.10 Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3. 1.4.11 Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4.12 Zagwarantują niezmienność cen przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 1.5 z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy: 1.5 1 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzania oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 1.5.2 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wyniki prowadzonego postępowania; 1.5.3 nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi Formularzami Cenowymi. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty dopuszczające do obrotu: a) Zadanie I (dot. poz. 1,2,3,7,8,9,11) - pozwolenie Ministra Zdrowia na dopuszczenie do obrotu Produktu Leczniczego - charakterystyka Produktu Leczniczego - ulotka informacyjna dot. poz. 4,5,6,10,12,13 - aktualne potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terenie RP - ulotka informacyjna b) Zadanie II (dot. poz. 1,2,3,4,5,6,7) - wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub Deklaracja Zgodności CE - dokumenty potwierdzające żądane spektrum i czas działania preparatu dezynfekcyjnego w obszarze medycznym - karta charakterystyki substancji niebezpiecznej - ulotka informacyjna dot. poz. 1,2,3,4,5,6,7 - oświadczenie firmy Olympus o dopuszczeniu preparatu do dezynfekcji sprzętu endoskopowego c) Zadanie III (dot. poz. 1,5,7) - dokumenty potwierdzające żądane spektrum i czas działania preparatu dezynfekcyjnego w obszarze medycznym - karta charakterystyki substancji niebezpiecznej - ulotka informacyjna dot. poz. 5 - pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót Produktem Biobójczym - ulotka informacyjna - dokumenty potwierdzające żądane spektrum i czas działania preparatu dezynfekcyjnego w obszarze medycznym d) Zadanie IV (dot. poz. 1) - wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub Deklaracja Zgodności CE - dokumenty potwierdzające żądane spektrum i czas działania preparatu dezynfekcyjnego w obszarze medycznym - karata charakterystyki substancji niebezpiecznej - ulotka informacyjna e) Zadanie V (dot. poz. 1,2) - wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub Deklaracja Zgodności CE - dokumenty potwierdzające żądane spektrum działania preparatu dezynfekcyjnego w obszarze medycznym - karta charakterystyki substancji niebezpiecznej - ulotka informacyjna - oświadczenie firmy Siemens i Philips o dopuszczeniu preparatu do dezynfekcji głowic USG i optyki endoskopowej f) Zadanie VI (dot. poz. 1) - wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub Deklaracja Zgodności CE.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Jakość - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ul. Bursztynowa 2 Warszawa 04-749.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie ul. Bursztynowa 2 04-749 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Jakość - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi oraz endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Jakość - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Jakość - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji małych i dużych powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Jakość - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Chusteczki do szybkiej dezynfekcji i mycia powierzchni i wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Jakość - 25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Chusteczki do mycia i dezynfekcji małych i dużych powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja asortymentowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.