Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-29
Piotrków Trybunalski: zakup i dostawa odczynników, testów i wirówki dla potrzeb Oddziału Laboratoryjnego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 30573 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piotrkowie Trybunalskim , Aleje 3 Maja 8, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6495063, 64645268 w. 30, faks 044 6477626.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pis.lodz.pl/piotrkow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa odczynników, testów i wirówki dla potrzeb Oddziału Laboratoryjnego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Piotrkowie Trybunalskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: testy diagnostyczne wykonywane na aparacie miniVidas, podłoża gotowe do użycia, wirówka laboratoryjna, drobny sprzęt laboratoryjny,szczepy odniesienia, odczynniki chemiczne, testy diagnostyczne wykonywane na aparacie IMx.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: vadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych i złożonych przez wykonawców, a określonych w rozdziale III SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym na terenie Polski- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku spółki cywilnej należy przedstawić również umowę spółki, b/zaświadczenie z urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c/ zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, d/ oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone art. 24 pzp wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz, e/ oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi wynikające z art. 22 ust.1 pzp wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz, f/ imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy w przetargu, g/ oświadczenie,że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu, wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl/piotrkow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piotrkowie Trybunalskim Aleje 3 Maja 8 Sekcja Administracyjno-Techniczna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 09:45, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 97-300 Piotrków Trybunalski Aleje 3 Maja 8 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TESTY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy diagnostyczne wykonywane na aparacie miniVidas.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podłoża.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podłoża gotowe do użycia - pożywka agarowa Listeria wg OTTAVIANI i AGOSTI.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Duży sprzęt laboratoryjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wirówka laboratoryjna chłodzona 3100-10000g, probówki z polipropylenu 100ml z korkiem do wirnika wirówki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: drobny sprzęt laboratoryjny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kuweta do szuflad z 4 podłużnymi przegrodami na około 30pipet,(szt.5) zaciski (klipsy) (40szt).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: szczepy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczepy odniesienia (szczep Staphylococcus aureus ATCC 2 wymazówki).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: odczynniki chemiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki chemiczne, paski wskaźnikowe, membrana do dializy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: testy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy diagnostyczne wykonywane na aparacie IMx.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Boisko wielofunkcyjne wraz z terenem lekkoatletycznym przy SP13 w Piotrkowie Trybunalskim - BO 2023
- Dostawa grysu kamiennego płukanego (bazalt) frakcji 2-5mm w ilości 1000Mg
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3313E na odcinku Tychów - Biskupia Wola
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fartucha chirurgicznego niesterylnego, ochraniaczy foliowych, stazy wielokrotnego użytku oraz opatrunku do mocowania kaniul.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa kompletnego aparatu do metody koblacji z przyciskiem nożnym wraz z osprzętem dla potrzeb Oddziału Otolaryngologii Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Hematoonkologii.
- Dostawa jednorazowego sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej dla Centralnego Laboratorium podmiotu leczniczego " Zespół Opieki Zdrowotnej' w Kłodzku
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.