eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraDostawa implantów dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-07

Ogłoszenie nr 305755 - 2016 z dnia 2016-09-07 r.

Kamienna Góra: Dostawa implantów dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 23113920700000, ul. ul. Korczaka  1, 58400   Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo , tel. 075 64 59 600, e-mail dcr@dcrnzoz.com.pl, faks 075 64 59 601.
Adres strony internetowej (URL): www.dcr.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmio leczniczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.dcr.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie w formie pisemnej
Adres:
Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.ul. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
Numer referencyjny: PNG/1/09/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie 1 - Endoprotezy stawu biodrowego Zadanie 2 - Endoprotezy stawu kolanowego Zadanie 3 - Śruby interferencyjne biowchłanialne do więzadeł krzyżowych Zadanie 4 - Panewki zatrzaskowe Zadanie 5 - Endoprotezy stawu łokciowego Zadanie 6 - Endoprotezy stawu barkowego Zadanie 7 - Staw barkowo-obojczykowy Zadanie 8 - Stabilizacja kręgosłupa Zadanie 9 - Proteza dysku szyjnego Zadanie 10 - Dynamiczna stabilizacja międzytrzonowa odcinka szyjnego kręgosłupa Zadanie 11 - PLIF Zadanie 12 - Stabilizacja szyjna z dostępu przedniego Zadanie 13 - Proteza trzonów odcinka szyjnego kręgosłupa Zadanie 14 - Proteza trzonów odcinka piersiowego i lędźwiowego Zadanie 15 - Protezy paliczkowe Zadanie 16 - Śródszpikowe gwoździe ryglowane Zadanie 17 - Płytki przykostne blokowane Zadanie 18 - Drut Kirschnera, grotowkręty Shanza, gwoździe Rusha, śruby kostkowe Zadanie 19 - Cement kostny

II.5) Główny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: na podstawie wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

? posiadanie odpisu z właściwego rejestru - na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; ? posiadanie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; ? posiadanie zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotnie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
na podstawie wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876, 1918, z 2016r. poz. 542); Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Terin płatności faktury40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmianę umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Endoprotezy stawu biodrowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Panewka bezcementowa typu press-fitt w rozmiarach 40 do 70 mm; uniwersalna do zastosowania wkładki polietylenowej lub ceramicznej. Dostępna w opcjach: bezotrworowej lub z trzema otworami na śruby mocujące. szt. 35 2 Panewka polietylenowa cementowana dla głów ? 28, 32 mm. szt. 30 3 Panewka bipolarna do głowy 28 mm, ? 43 do 55 mm. szt. 5 4 Śruba tytanowa do mocowania panewki ? 6,5 mm, L od 16 mm do 68 mm co 4 mm lub L od 20 mm do 50 mm co 5 mm. szt. 10 5 Wkład polietylenowy z wysokousieciowanego polietylenu z dodatkiem Vitaminy E. Wkłady symetryczne, asymetryczne i z okapem dla głów od 22,2 do 40 mm. Wkłady polietylenowe dostępne dla panewek od 40 do 70 mm. szt. 35 6 Wkład ceramiczny symetryczny dla głów rosnących wraz z rozmiarem od 28 mm do 40 mm, dostępne dla panewek bezcementowych od 44 do 70 mm. szt. 10 7 Głowa metalowa, konus 12 /14 mm 22,2 M,L ? 28 do 40 mm dł. S,M,L,XL,XXL. szt. 60 8 Głowa ceramiczna, konus 12 /14 mm ? 28 mm dł. S,M,L oraz ? 32 do 40 mm dł. S,M,L,XL. szt. 10 9 Trzpień prosty bezcementowy, stożek konusa 12/14 mm napylany warstwą hydroksyapatytu lub napylany warstwą tytanu o porowatej strukturze od 1/2 do napylania na całej długości. szt. 15 10 Trzpień prosty cementowany, z korkiem do kanału szpikowego. szt. 35 11 Nawigowalny bezcementowy trzpień krótki, przynasadowy, z modularną szyjką, stożek konusa 12/14 mm w 9 rozmiarach. szt. 10 12 Rewizyjny koszyk panewkowy, tytanowy w trzech rozmiarach dla każdej ze stron. szt. 3 13 Trzpień rewizyjny bezcementowy napylany tytanem, anatomiczny, modularny, ryglowany dystalnie, średnica trzpienia od ? 12 do 24 mm, długość od 240 do 400 mm. Możliwość podwójnego ryglowania celownikiem zewnętrznym w części dalszej w pełnym zakresie rozmiarów. Część proksymalna ze zmiennym offsetem, z możliwością regulacji ante i retro torsji trzpienia. szt. 2 14 Spacer stawu biodrowego w trzech rozmiarach głowy: 46, 54, 60 mm i w dwóch długościach trzpienia: 96 i 211 mm. szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności faktur40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Endoprotezy stawu kolanowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Endoproteza stawu kolanowego Pierwotna endoproteza stawu kolanowego modularna, cementowana, składająca się z części udowej, anatomicznej (prawa, lewa) wykonanej ze stopu CoCrMo w wersji z zachowaniem tylnego więzadła krzyżowego i w wersji tylnostabilizowanej w minimum 5-ciu rozmiarach. Część piszczelowa endoprotezy uniwersalna, wykonana ze stopu CoCrMo w przynajmniej 5-ciu rozmiarach oraz wkładki polietylenowej typu rotating platform o grubości 10; 12,5; 15; 17,5; 20 mm dla opcji z zachowaniem i wycięciem więzadła krzyżowego tylnego. kpl. 25 Przedłużki piszczelowe przynajmniej w 3-ech długościach: 25mm, 50 mm i 75 mm. szt. 2 2 Endoproteza stawu kolanowego (z powłoką TiN) Pierwotna endoproteza stawu kolanowego modularna, cementowana, składająca się z części udowej, anatomicznej (prawa, lewa) wykonanej ze stopu CoCrMo pokrytej okładziną ceramiczną w wersji z zachowaniem tylnego więzadła krzyżowego i w wersji tylnostabilizowanej w minimum 5-ciu rozmiarach. Część piszczelowa endoprotezy uniwersalna, wykonana ze stopu CoCrMo w przynajmniej 5-ciu rozmiarach pokrytej okładziną ceramiczną oraz wkładki polietylenowej typu rotating platform o grubości 10; 12,5; 15; 17,5; 20 mm dla opcji z zachowaniem i wycięciem więzadła krzyżowego tylnego. kpl. 10 Przedłużki piszczelowe przynajmniej w 3-ech długościach: 25mm, 50 mm i 75 mm. szt. 2 3 Endoproteza rewizyjna stawu kolanowego Część udowa, anatomiczna (prawa, lewa) wykonana ze stopu CoCrMo pokryta okładziną ceramiczną w wersji cementowanej w minimum 5-ciu rozmiarach. Część piszczelowa endoprotezy uniwersalna, wykonana ze stopu CoCrMo w przynajmniej 5-ciu rozmiarach, w wersji cementowanej, pokrytej okładziną ceramiczną oraz wkładki polietylenowej typu rotating platform - tylnostabilizowanej - półzwiązanej o grubości 10; 12,5; 15; 17,5; 20 mm. Trzpienie udowe i piszczelowe przynajmniej w 3-ech różnych długościach i w kilku średnicach; podkładki udowe 5 mm i 10 mm oraz piszczelowe 5 mm i 10 mm; adapter offsetowy do trzpieni udowych i piszczelowych. kpl. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Śruby interferencyjne biowchłanialne do więzadeł krzyżowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Śruby interferencyjne biowchłanialne do więzadeł krzyżowych - 80 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Panewki zatrzaskowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Panewki zatrzaskowe - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płaności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Endoprotezy stawu łokciowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Endoproteza całkowita - 3 kpl. 2. Endoproteza rewizyjna całkowita stawu łokciowego - 2 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: Endoprotezy stawu barkowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Proteza urazowa - 3 kpl. 2.Proteza połowicza - 2 kpl. 3.Panewka cementowana dla protezy anatomicznej - 2 szt. 4. Panewka bezcementowa dla protezy anatomicznej - 2 szt. 5. Proteza odwrotna - 2 kpl. 6. Proteza rewizyjna - 2 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin łatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: Staw barkowy i barkowo-obojczykowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Stabilizacja obrąbka panewki - szt. 6 2. Naprawa stożka rotatorów -szt. 4 3. Bezwęzłowy system do stabilizacji kruczoobojczykowej - szt. 2 4. Miękka kotwica - szt. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności umowy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: Stabilizacja kręgosłupa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Śruby transpedikularne - szt. 20 2.Śruby transpedikularne - szt. 10 3.Pręty kręgosłupowe o średnicy 5,5 (6,0) mm i o długości od 40 mm do 500 mm - szt. 10 4.Łączniki poprzeczne (komplet) - kpl. 5 5.Zestaw haków laminarnych i pedikularnych - kpl. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: Proteza dysku szyjnego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Proteza dysku szyjnego - szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: Dynamiczna stabilizacja międzytrzonowa odcinka szyjnego kręgosłupa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dynamiczna stabilizacja międzytrzonowa odcinka szyjnego kręgosłupa - kpl. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: PLIF

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Czop rotacyjny wykonany z materiału PEEK w formie klatki - szt. 6 2.Czop rotacyjny wykonany z tytanu w formie klatki - szt. 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatnoś faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: Stabilizacja szyjna z dostępu przedniego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Płytki szyjne tytanowe - 2 szt. 2.Śruby tytanowe samogwintujące oraz samotnące do mocowania płytek szyjnych - 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności faktry40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: Proteza trzonów odcinka szyjnego kręgosłupa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Proteza trzonów odcinka szyjnego kręgosłupa - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: Proteza trzonów odcinka piersiowego i lędźwiowego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Proteza trzonów piersiowych i lędźwiowych - 2 kpl. 2. Stabilizacja boczna trzonów kręgosłupa piersiowego i lędźwiowego - 2kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa: Endoprotezy stawów śródręczno-paliczkowych i paliczkowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Endoprotezy stawów śródręczno-paliczkowych i paliczkowych - 15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: Śródszpikowe gwoździe ryglowane

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Gwóźdź udowy szt. 2 Wkręty blokujące szt. 8 Śruby kompresyjne szt. 2 Śruby zaślepiające szt. 2 2 Gwóźdź udowy odkolanowy szt. 2 Wkręty blokujące szt. 8 Śruby kompresyjne szt. 2 Śruby zaślepiające szt. 2 3 Gwóźdź udowy anatomiczny szt. 2 Wkręty blokujące szt. 8 Śruby kompresyjne szt. 2 Śruby zaślepiające szt. 2 4 Gwóźdź krętarzowy szt. 2 Wkręty blokujące szt. 8 Śruby kompresyjne szt. 2 Śruby zaślepiające szt. 2 5 Gwóźdź piszczelowy szt. 2 Wkręty blokujące szt. 8 Śruby kompresyjne szt. 2 Śruby zaślepiające szt. 2 6 Gwóźdź ramienny szt. 2 Wkręty blokujące szt. 8 Śruby kompresyjne szt. 2 Śruby zaślepiające szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17    Nazwa: Płytki przykostne blokowane

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Płytka promieniowa dłoniowa szt. 3 2 Płytka rekonstrukcyjna prosta; grubości od 1,8 do 2,6 mm szt. 5 3 Płytka profilowana do nasady bliższej kości ramiennej szt. 2 4 Płytka profilowana do nasady dalszej kości ramiennej przyśrodkowa szt. 2 5 Płytka profilowana do nasady dalszej kości ramiennej grzbietowo-boczna szt. 2 6 Płytka profilowana do nasady bliższej piszczeli lewa/prawa szt. 2 7 Płytka profilowana do nasady dalszej kości piszczelowej przyśrodkowa (rekonstrukcyjna) szt. 2 8 Płytka piszczelowa dalsza przednio-boczna szt. 2 9 Płytka kłykciowa udowa szt. 2 10 Płytka do osteotomii klinowej (+) szt. 2 11 Wkręty korowe szt. 35 12 Wkręty korowe blokowane szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatości faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18    Nazwa: Drut Kirschnera, grotowkręty Shanza, gwoździe Rusha, śruby kostkowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Drut Kirschnera ? 1,2 mm L = 310 mm szt. 4 ? 1,4 mm L = 310 mm szt. 4 ? 1,6 mm L = 310 mm szt. 4 ? 1,8 mm L = 310 mm szt. 4 ? 2,0 mm L = 310 mm szt. 4 ? 2,2 mm L = 310 mm szt. 4 ? 2,4 mm L = 310 mm szt. 4 ? 2,5 lub 2,6 mm L = 310 mm szt. 4 ? 2,8 mm L = 310 mm szt. 4 ? 3,0 mm L = 310 mm szt. 4 Grotowkręty Shanza samogwintujące ? 2,0 mm (2,5 mm) L = 150÷160/180/200 mm szt. 4 ? 3,0 mm (3,5 mm) L = 150÷160/180/200 mm szt. 4 ? 4,0 mm L = 150÷160/180/200 mm szt. 4 ? 4,5 mm L = 150÷160/180/200 mm szt. 3 ? 5,0 mm (5,5 mm) L = 150÷160/180/200 mm szt. 4 ? 6,0 mm L = 150÷160/180/200 mm szt. 3 Gwoździe Rusha ? 2,4 mm L = 150 ÷ 200 mm szt. 3 ? 3,0 mm lub 3,2 mm L = 160 ÷ 240 mm szt. 4 ? 4,0 mm L = 160 ÷ 240 mm szt. 3 Śruby kostkowe kaniulowane, samogwintujące Materiał : Tytan lub wysokogatunkowa biozgodna stal implantacyjna ? 4,5 mm L = 20 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 25 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 30 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 35 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 40 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 45 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 50 mm szt. 3 Śruby kostkowe samogwintujące Materiał : Tytan lub wysokogatunkowa biozgodna stal implantacyjna ? 4,5 mm L = 25 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 30 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 35 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 40 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 45 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 50 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 55 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 60 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 65 mm szt. 3 ? 4,5 mm L = 70 mm szt. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19    Nazwa: Cement kostny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Cement kostny z antybiotykiem opak. 60 2.Cement kostny z podwójnym antybiotykiem opak. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termn płatności faktury40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.