Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Chorzów: ZAKUP I DOSTAWA : wyposażenia biurowego tj. MEBLI I FOTELI BIUROWYCH W 2009 r. (część II)
Numer ogłoszenia: 305780 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 0-32 2410-110, faks 0-32 2410-110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.um.gov.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA : wyposażenia biurowego tj. MEBLI I FOTELI BIUROWYCH W 2009 r. (część II).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych i foteli biurowych według terminów określonych w Załączniku Nr: 1 - Specyfikacji zakupu mebli wraz z załączonym wykazem mebli (schematy)i ich wymiarami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.13.00 - Meble modułowe 39.14.31.22 - Komody 39.12.11.00 - Biurka 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.10.00 - Meble różne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamóweinia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegające wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 PZP 2 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.szczegółowo wypełniony Załącznik 1A (Formularz ofertowy) łącznie z Załącznikiem Nr: 1 2. złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP -Załącznik Nr 2 i 2A 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę tzn. Pełnomocnictwo, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie 5. wskazanie przez wykonawców w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.szczegółowo wypełniony Załącznik 1A (Formularz ofertowy) łącznie z Załącznikiem Nr: 1 2. złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP -Załącznik Nr 2 i 2A 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę tzn. Pełnomocnictwo, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie 5. wskazanie przez wykonawców w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.chorzow.um.gov.pl/bip/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny (III piętro pok. 327) Rynek 1 41-500 Chorzów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Skrócenie liny nośno-napędowej kolei linowej "Elka" na odcinku Wesołe Miasteczko - Planetarium
- "Obsługa brandingowa Stadionu Śląskiego w 2025 roku"
- Całoroczne (letnie i zimowe) utrzymanie ulicy Wolności wraz z ulicami bocznymi i miejscami postojowymi
- "Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości, wznowień znaków granicznych nieruchomości i wykonanie dokumentacji do celów prawnych na potrzeby komunalizacji mienia Skarbu Państwa oraz regulacji ...
- Obsługa archiwum zakładowego
- Opracowanie projektu kompleksowego remontu konstrukcji i poszycia dachu oraz konstrukcji (betonowych dźwigarów) zabytkowego budynku Pawilonu C-G zlokalizowanego przy ul. Targowej 7 w Chorzowie
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MEBLI DLA CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII
- Dostawa mebli biurowych oraz mebli do pracowni wraz z ich montażem na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- dostawa i montaż mebli do gabinetów lekarskich dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli i krzeseł dla komórek szpitala - z podziałem na zadania.
- Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia zwierzętarni
więcej: Biurka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.