eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinekbudowa hali sportowej z zapleczem przy I LO im. Ks. Elżbiety w Szczecinku, wraz z urządzeniami budowlanymi, poprzedzona rozbiórką istniejącej przy szkole sali gimnastycznej



Ogłoszenie z dnia 2007-05-29

POZYCJA 30583

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecinek: budowa hali sportowej z zapleczem przy I LO im. Ks. Elżbiety w Szczecinku, wraz z urządzeniami budowlanymi, poprzedzona rozbiórką istniejącej przy szkole sali gimnastycznej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Szczecinecki, do kontaktów: Urszula Paciorek, ul. 28 Lutego 16, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3724488, fax 094 3729256, e-mail: starostwo@powiat.szczecinek.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.szczecinek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa hali sportowej z zapleczem przy I LO im. Ks. Elżbiety w Szczecinku, wraz z urządzeniami budowlanymi, poprzedzona rozbiórką istniejącej przy szkole sali gimnastycznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: I LO im.Ks.Elżbiety w Szczecinku, ul.Ks.Elżbiety 1, 78-400 Szczecinek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa hali sportowej z zapleczem przy I LO im. Ks.Elżbiety w Szczecinku, wraz z urządzeniami budowlanymi, poprzedzona rozbiórką istniejącej przy szkole sali gimnastycznej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres opracowania: Budowa hali sportowej z zapleczem przy I LO im. Ks.Elżbiety w Szczecinku, wraz z urządzeniami budowlanymi, poprzedzona rozbiórką istniejącej przy szkole sali gimnastycznej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 150000 zł - wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat wykonał jako generalny wykonawca z należytą starannością minimum jeden kubaturowy obiekt użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 5 mln złotych brutto; 5) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat wykonał lub dysponuje podwykonawcą który wykonał z należytą starannością minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu fundamentów palowych; 6) Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do zrealizowania zamówienia (tj. w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego; 7) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 8) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wyrażone w kwocie minimum siedmiocyfrowej; 9) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 (jeden) mln złotych; 10) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała wg reguły spełnia/nie spełnia, w przypadku nie spełnienia chociażby jednego warunku Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona. Ponadto Zamawiający ustali dla Wykonawców ranking oceny spełniania warunków na podstawie ilości wykonanych robót budowlanych spełniających warunki określone w pkt 4. Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów, o kolejności będzie decydować wykonanie kubaturowego obiektu sportowego o wartości min. 5 mln zł brutto. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierającego m.in.: nazwę, adres, nr telefonu i faxu, na który będzie wysyłana korespondencja, Wykonawcy załączą: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom opisanym w warunkach udziału w postępowaniu pkt 4 i 5 (w przypadku jeżeli wykonawca przedstawia doświadczenie podwykonawcy w wykonywaniu fundamentów palowych należy podać również jego nazwę i adres), z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; 6. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia i zaświadczenia, zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu pkt 6 - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 mln zł - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; 9. Dotyczy konsorcjum: wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymienione w pkt. 2, 3 i 4. Dokumenty wymienione w pkt 1, 5, 6, 7 i 8 mogą być złożone wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. W przypadku wyboru oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum przedłożą umowę konsorcjum, najpóźniej przed zawarciem umowy. 10. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: stosuje się przepisy określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w sprawie dokumentów, jakich ,może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 500 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ zostanie wysłana pocztą wraz z zaproszeniem do składania ofert, płatność odbędzie się przy odbiorze przesyłki, za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2007, godzina 14:00, Starostwo Powiatowe w Szczecinku, ul. 28 Lutego 16, lok.106.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Oś Priorytetowa 8 Rozwój infrastruktury społecznej i ochrony zdrowia, kategoria interwencji 75 - Infrastruktura edukacyjna. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.