Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-22
Warszawa: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 30586 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie , ul. Mazowiecka 9, 00-052 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3433500, faks 022 3433549.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/mus1
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie, w zakresie: 1)przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym: a)przesyłek listowych o wadze do 2000 g, w tym przesyłek rejestrowanych, w sposób umożliwiający uzyskanie przez Zamawiającego dokumentu potwierdzającego odbiór przesyłki rejestrowanej, b)paczek pocztowych o masie do 10 000 g, w sposób umożliwiający uzyskanie przez Zamawiającego dokumentu potwierdzającego odbiór paczki pocztowej, 2)zwrotu Zamawiającemu przesyłek listowych i paczek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy przez Wykonawcę, 3)odbioru przesyłek listowych i paczek pocztowych z siedziby Zamawiającego w celu wykonania usług , o których mowa w pkt 1. 2.Określone rodzaje oraz szacowane ilości przesyłek listowych, które Zamawiający przewiduje nadać w trakcie obowiązywania umowy podane są w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz oferty. Poszczególne ilości mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie nadania przez Zamawiającego przewidywanej ilości przesyłek listowych. 3.Odbiór przesyłek listowych i paczek pocztowych z siedziby Zamawiającego odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. 4.Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 5.Przesyłki listowe lub paczki pocztowe nadawane przez Zamawiającego muszą być doręczane przez Wykonawcę do każdego wskazanego w adresie miejsca w Polsce i poza jej granicami. 6.Opłatę za usługę pocztową w zakresie, o którym mowa w ust.1 pkt 1 lit. a i pkt 2, Zamawiający będzie uiszczał przy użyciu maszyny do frankowania lub, w przypadku awarii maszyny do frankowania, w formie opłaty z dołu. Opłatę za usługę pocztową w zakresie, o którym mowa w ust.1 pkt 1 lit. b i pkt 3, Zamawiający będzie uiszczał w formie opłaty z dołu. 7.Zamawiający informuje, że maszyna do frankowania jest własnością Zamawiającego. W przypadku, gdy po wyborze najkorzystniejszej oferty zaistnieje konieczność wymiany matrycy, koszty wykonania nowej matrycy obciążą Wykonawcę. 8.Opłaty z tytułu świadczonych usług pocztowych będą rozliczane wg cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. Za usługi nie wymienione w ofercie, a będące przedmiotem zamówienia, będą rozliczane wg cennika usług pocztowych Wykonawcy, dostępnego publicznie (opublikowanego na stronie internetowej Wykonawcy), aktualnego w dniu wykonania usługi. 9.Zamawiający będzie stosował własne wzory zwrotnych potwierdzeń odbioru (Z.P.O.) oraz Książek Nadawczych. 10.Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługi pocztowe na rzecz Zamawiającego zgodnie z przepisami: 1)Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529); 2)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.); 3)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.); 4)międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona dnia 8 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 206, poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 744) - w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym; 5)Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 z późn. zm.); 6)Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.); 7)Regulaminami świadczenia usług pocztowych, które są objęte przedmiotem zamówienia, wydanymi przez Wykonawcę. 11.Szczegółowe warunki świadczenia usług pocztowych zostały zawarte w Załączniku Nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności pocztowej, tj. posiadają wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych,, należycie wykonują co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawcy składają wymagane dokumenty, o których mowa w Części VI, VII SIWZ zgodnie z dyspozycją § 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817). 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo wskazujące zakres czynności do jakich pełnomocnik jest umocowany. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika (tzw. lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zakres pełnomocnictwa powinien być doprecyzowany poprzez określenie rodzaju czynności, do jakich pełnomocnik jest umocowany. Umocowanie dla tzw. lidera konsorcjum może wynikać albo z odrębnego dokumentu pełnomocnictwa albo wprost z treści umowy konsorcjum. Powyższe dokumenty winny być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 ustawy dopuszcza następujące istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1)ustawowa zmiana stawki podatku VAT; 2)zmiana cen jednostkowych wyszczególnionych w ofercie za poszczególne rodzaje usług pocztowych: a)w przypadku zmiany przepisów wewnętrznych Wykonawcy; zmiana jest możliwa tylko za zgodą Zamawiającego oraz musi być pisemnie przedstawiona Zamawiającemu z 30 dniowym wyprzedzeniem wraz z uzasadnieniem; b)w przypadku zmiany cennika powszechnych usług pocztowych zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy Prawa pocztowego; 3)zmiana podstaw prawnych regulujących świadczenie usług będących przedmiotem umowy. 2.Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie nieistotne zmiany jej treści, które nie dotyczą elementów będących treścią oferty i elementem jej oceny oraz nie mające wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia i końcowy wynik postępowania (np. zmiana konta bankowego, siedziby, zmiana lub wprowadzenie kolejnych załączników do umowy, itp.). 3.Zmiana istotnych i nieistotnych postanowień zawartych w umowie, o których mowa w ust. 1, 2, może wystąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/mus1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, ul. Mazowiecka 9, 00-052 Warszawa, pok. 108 - sekretariat Naczelnika Urzędu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, ul. Mazowiecka 9, 00-052 Warszawa, pok. 108 - sekretariat Naczelnika Urzędu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Świadczenie usł. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych dla RARS na okres 24 miesięcy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.