Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Włodawa: Przebudowa drogi leśnej Hanka - dojazd pożarowy nr P 17-4
Numer ogłoszenia: 30589 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa , Suszno, ul. Szpitalna 152A, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 82 5721441, faks 82 572 27 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej Hanka - dojazd pożarowy nr P 17-4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kontynuacji prac przy przebudowie wewnętrznaj drogi leśnej Hanka w leśnictwie Augustów, stanowiącej dojazd pożarowy nr P 17-4 na długości 3765 m (od km 1+560 do km 5+325) w zakresie obejmującym między innymi wykonanie nawierzchni (jezdnia, mijanki, zjazdy, place magazynowe) z kamienia tłuczonego spiętej krawężnikami betonowymi. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery odcinki wyłącznie dla potrzeb Zamawiającego i służy do dokładniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowe wymagania robót opisane są w specyfikacji technicznej robót drogowych (STRD). Prace należy wykonać zgodnie z projektem technicznym wykonawczym i STRD w zakresie określonym w przedmiarze robót. 3. Kody CPV: 45233142-6 roboty w zakresie naprawy dróg, 45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg. 4. Na realizowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej trzyletniej gwarancji. 5. W celu uzyskania wszelkich koniecznych danych niezbędnych do przygotowania oferty, Zamawiający proponuje wizję lokalną w terenie w każdy dzień roboczy w godz. od 08.00 do 14.00 po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w okresie do 3 lat od daty udzielenia niniejszego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 35 000,00 zł. Słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że to poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109/00 poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w banku PEKAO S.A. O/Włodawa R-k Nr 34124022491111000035983804, lub BGŻ Chełm Nr R-ku 80 2030 0045 1110 0000 0101 57 10. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 202 w siedzibie Zamawiającego zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 5. Wadium zostanie zwrócone wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, że zatrzymuje się wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o uzupełnienie dokumentów na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana będzie poprzez analizę złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Złożenie wymaganego oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ Zamawiający uzna jako spełnienie warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana będzie poprzez analizę złożonych przez Wykonawcę dokumentów i/lub oświadczeń. Złożenie wymaganych dokumentów / oświadczeń wymienionych w dziale VI SIWZ Zamawiający uzna jako spełnienie warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana będzie poprzez analizę złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Złożenie wymaganego oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ Zamawiający uzna jako spełnienie warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana będzie poprzez analizę złożonych przez Wykonawcę dokumentów i/lub oświadczeń. Złożenie wymaganych dokumentów / oświadczeń wymienionych w dziale VI SIWZ Zamawiający uzna jako spełnienie warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana będzie poprzez analizę złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Złożenie wymaganego oświadczenia wymienionego w dziale VI SIWZ Zamawiający uzna jako spełnienie warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/wlodawa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa
Suszno, ul. Szpitalna 152A, 22-200 Włodawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Włodawa, pok. 109 (kasa).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający w dz. IV SIWZ przewidział dwuetapowy odbiór zamówienia w terminach: - część drogi do km 3+100 (wg przedmiaru odcinek II i III) - 30/06/2012 r., - część drogi do km 5+325 (wg przedmiaru odcinek IV i V) - 30/11/2012 r. (jednocześnie jest to ostateczny terminn realizacji całości zamówienia).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- "Przebudowa budynków przedszkolnych na terenie MOF Włodawa"
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego we Włodawie
- Dostawa wędlin i mięsa do Zakładu Karnego we Włodawie
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jabłonna
- Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej oraz dróg gruntowych na terenie Miasta Kobyłka
- Remonty bieżące dróg na terenie Gminy Chybie - 3 zadania
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy miejskiej Jarosław - odnowa drogi powiatowej Nr 1761R ulica Siemieńskiego w Jarosławiu
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2131Z relacji Wyszyna-Wysoka na odcinku od km 1+100 km do 3+424 km - odcinek B
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.