eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Racibórz: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych
Numer ogłoszenia: 305905 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4181592, 4181056, faks 032 4153381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych. Budynek 5-cio kondygnacyjny, jedno piętro podziemne, cztery piętra naziemne. Powierzchnia działki - 2238,00 m2. Powierzchnia zabudowy - 110,90 m2. Powierzchnia dojść i dojazdów - 722,30 m2. Kubatura - 10 314,40 m3. Powierzchnia użytkowa - 2848,10 m2. Wymiary części nadziemnej - 31,2x28,0x14,90 m. Wymiary części podziemnej 36,50x32,80x4,70 m. Łącznik 8,30x2,0x2,20 m. CHARAKTERYSTYKA OGÓLNA BUDYNKU. Kondygnacja -1 pełni funkcję techniczną/magazynową/obsługową. Na tej kondygnacji lokalizowano: 1). zespół pomieszczeń technicznych, związanych z obsługą instalacyjną obiektu, 2).zespół pomieszczeń składowych i magazynowych o standardowym zastosowaniu, 3). zespół pomieszczeń magazynowych przeznaczonych do składowania krwi, jej produktów oraz tkanek (bank tkanek), 4). zespół pomieszczeń szatniowych, obsługujących pracowników, 5). zespół pomieszczeń obsługujących (m.in. pralnia, suszarnia etc.) 6). halę garażową na 18 samochodów osobowych dostępną dla pracowników i dla gości. Parter obiektu w głównej mierze służy do obsługi krwiodawców. Na parterze umieszczono funkcje, które muszą znajdować się w bezpośrednim sąsiedztwie boksu do pobierania krwi oraz funkcje związane z ekspedycją. W ramach części dla krwiodawców planuje się realizację: 1). węzła wejściowego, 2). części gastronomicznej, 3).części diagnostycznej z gabinetami lekarskimi oraz laboratorium analitycznym, 4). boksu do pobierania krwi. Na kondygnacji +1 umieszczono zespoły laboratoriów specjalistycznych. Wyodrębnić należy: 1). pracownię serologiczną, 2). pracownię serodiagnostyki wirusów, 3). pracownię biochemii, 4). pracownię biologii molekularnej, 5). immunodiagnostyki. Na kondygnacji +1 umieszczono również dział zapewnienia jakości (funkcja biurowa). Kondygnacja +2 jest w całości przeznaczona na funkcję biurową i jest dostępna jedynie dla pracowników centrum. Kondygnacja +3 jest zróżnicowana pod względem funkcjonalnym. Na kondygnacji tej przewidziano lokalizację; 1). zespołu konferencyjnego z zapleczem gastronomicznym, 2). zespołu pomieszczeń biurowych, 3). zespołu pokoi gościnnych. Budynek istniejący jest połączony z budynkiem projektowanym za pomocą lekkiej kładki pieszej. W budynku nowym kładka jest wyprowadzona na poziomie I piętra, w budynku istniejącym na poziomie podwyższonego parteru. W celu umożliwienia dostępu osobom niepełnosprawnym do istniejącego budynku zakłada się realizację urządzenia dźwigowego obsługującego wszystkie kondygnacje obiektu. CHARAKTERYSTYKA KONSTRUKCJI. Budynek o czterech kondygnacjach nadziemnych i jednej kondygnacji podziemnej posadowiony będzie na płycie fundamentowej o grubości 50 cm z betonu wodoszczelnego B30 W8. Część podziemną przyjęto jako zamkniętą ścianami żelbetowymi o grubości 30 cm, wykonanymi z betonu wodoszczelnego B37 i pełniącymi funkcję konstrukcyjnych ścian zewnętrznych piwnic. Płytę stropową nad częścią podziemną grubości 30, 35, 40 cm zaprojektowano z betonu B37 opartą bezpośrednio na słupach i ścianach trzonów wewnętrznych oraz ścianach zewnętrznych. Płyty stropów posiadają lokalne pogrubienia ze względu na przebicie. Pod częścią nadziemną zaprojektowano podciągi o wymiarach 40x80cm, 40x90cm, 40xl00cm w celu przeniesienia obciążeń z części nadziemnej, która ze względów architektonicznych nie mogła mieć kontynuacji na płytę fundamentową. Słupy żelbetowe o wymiarach 40x60 cm i 35x35 cm zaprojektowano z betonu B37. Złącze płyty fundamentowej ze ścianą zewnętrzną, przerwy technologiczne w płycie fundamentowej, płytach stropowych i ścianach oraz dylatacje uszczelnione są systemowo (systemy Sika, Tricosal lub równorzędne). Mocowanie i łączenie zgodne z zaleceniami producenta. Uszczelnienie otworów po ściągach szalunkowych w ścianach zewnętrznych wykonano poprzez wklejenie tulei wypełnionych betonem na atestowany klej. Żelbetowe ściany trzonów, ściany wewnętrzne części podziemnej zaprojektowano o grubości 20, 25, 30 cm z betonu B37. Żelbetowa rampa piwnic została zaprojektowana o grubości 30 cm z betonu B37 i oparta na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych. W części nadziemnej płyty stropowe zaprojektowano o grubości 22, 25, 28cm jako bezpodciągową opartą bezpośrednio na słupach, ścianach wewnętrznych trzonu i ścianach zewnętrznych. Nad słupami stropy występują lokalne pogrubienia ze względu na przebicie. Na ostatnim piętrze nad salą konferencyjną zaprojektowano belki 30x45cm w rozstawie 100cm i płytą stropową 15cm. W istniejącym budynku zaprojektowano konstrukcję żelbetową windy w przystankami na każdej kondygnacji. Zaprojektowano płyty żelbetowe przystanków o grubości 20cm oparte na ścianach o grubości 20cm posadowionych na płycie fundamentowej gru?bości 40cm. Zakres robót obejmuje: 1). Wykonanie robót ziemnych, 2). Wykonanie fundamentów, 3). Wykonanie konstrukcji żelbetowych ścian, stropów, słupów, 4). Wykonanie pokrycia dachu, 5). Wykonanie robót wykończeniowych (tynki, posadzki, płytkowanie ścian, malowanie), 6). Stolarka okienna i drzwiowa, 7). Montaż 3 wind, 8). Dostawa mebli i wyposażenia, 9). Docieplenie ścian, 10). Instalacje: a). Instalacje elektryczne wraz ze sterowaniem oświetlenia, b). Instalacje c.o, c). Instalacje wod-kan, d). Instalacja wentylacji i klimatyzacji, e). Kanalizacja sanitarna, deszczowa, f). Instalacja wody lodowej, g). Przyłącze gazowe, kanalizacji deszczowej, h). Kotłownia 11). Zagospodarowanie terenu, 12). Drogi i place..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 150 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności: a). Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych dotyczących remontów, przebudowy lub budowy budynków o kubaturze co najmniej 10 000 m3 i o wartości co najmniej 10 000 000 PLN ( z VAT), każde, b). Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności: a). posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 2 000 000,00 PLN. b). Posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). W przypadku osób prawnych informację z Krajowego Rejestru Karnego składają wszyscy urzędujący członkowie władz wymienieni w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym, np. w odpisie z właściwego rejestru. W przypadku osób fizycznych w ofercie należy złożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego od wszystkich osób, które prowadzą działalność gospodarczą. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca (ten lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będą potwierdzać spełnienie tego warunku, a oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 2 do SIWZ, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, pok. 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Sienkiewicza 3, 47-400 Racibórz, pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SIWZ wraz z załącznikami udostępnia się bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.rckik.pl. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże komplet materiałów przetargowych w wersji papierowej w terminie do 5 dni od dnia złożenia wniosku o ich wydanie. Papierowa wersja materiałów przetargowych zostanie przekazana tym Wykonawcom, którzy wpłacą w Kasie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa przy ul. Sienkiewicza 3 w Raciborzu kwotę 5 000,00 brutto oraz przedstawią dowód wpłaty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym. Komplet materiałów przetargowych w wersji papierowej można uzyskać przesyłką pocztową za pobraniem po uprzednim skierowaniu pisemnego wniosku o wydanie SIWZ (Zamawiający dopuszcza faks: +32 415 33 81, e-mail: przetargi@rckik.pl). W tym przypadku wniosek winien zawierać wyraźne zaznaczenie, iż SIWZ powinna zostać przesłana przesyłką pocztową za pobraniem oraz dane niezbędne do wystawienia faktury (adres siedziby, numer NIP).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.