eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańOpracowanie i realizacja poligraficzna katalogu do wystawy fotografii z IV Wiosennego Pleneru Fotograficznego w Nadwarciańskim Parku Krajobrazowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Poznań: Opracowanie i realizacja poligraficzna katalogu do wystawy fotografii z IV Wiosennego Pleneru Fotograficznego w Nadwarciańskim Parku Krajobrazowym
Numer ogłoszenia: 305994 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego , Plac Wolności 18, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 65 54 650, faks 61 65 54 652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i realizacja poligraficzna katalogu do wystawy fotografii z IV Wiosennego Pleneru Fotograficznego w Nadwarciańskim Parku Krajobrazowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Na podstawie wszystkich materiałów (fotografii i tekstów) dostarczonych przez Zamawiającego - opracowanie redakcyjne, techniczne i graficzne, przygotowanie projektu graficznego, przygotowanie zdjęć do druku, skład, druk, dostawę gotowych katalogów do Ośrodka Edukacji Przyrodniczej w Lądzie (Ląd 39, 62-406 Lądek), przygotowanie oraz przekazanie Zamawiającemu ostatecznego projektu w formie elektronicznej według specyfikacji - 1) plik w formacie pdf przygotowany do druku (ilustracje i grafiki w rozdzielczości min. 300 DPI, tekst zamieniony na krzywe, naddatki) + lista wykorzystanych krojów pisma; 2) plik w formacie pdf przygotowany do publikacji w sieci internet. 1) Nakład - 500 sztuk. 2) Parametry realizacji poligraficznej: - Format - A4, - Liczba stron: 16 (kreda 150) + 4 strony okładki (karton 350, laminowany folią matową) = 20 stron.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.23.00 - Usługi składania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.), 2) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena ww. warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie według formuły spełnia-nie spełnia (druk ZP-17).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.), 2) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena ww. warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie według formuły spełnia-nie spełnia (druk ZP-17).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.), 2) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena ww. warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie według formuły spełnia-nie spełnia (druk ZP-17).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.), 2) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3) spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena ww. warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie według formuły spełnia-nie spełnia (druk ZP-17).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpkww.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego pl. Wolności 18, 61-739 Poznań..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 08:00, miejsce: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego Plac Wolności 18, 61%739 Poznań, 3 piętro, pokój 313..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed wykonaniem wydruku przedmiotu zamówienia należy uzyskać akceptację projektu przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania informacyjnego wykonawców. Wyjaśnienia warunków zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 38 ust. 1 i 2 ustawy. Pytania i wnioski o wyjaśnienia mogą być przesyłane za pomocą poczty oraz poczty elektronicznej. Uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona przez odbiorcę. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego na mniej niż 6. dnia przed terminem składania ofert. Wszelkie informacje dotyczące zamówienia oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można uzyskać u p. Piotra Basińskiego - tel. (61) 65-54-656, e-mail: powidzki@zpkww.pl, w godzinach 8:00 - 14:00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.