Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-23
Toszek: 23/PN/DEG/SG/2011 - przedłużenie licencji na oprogramowanie InfoMedica oraz MiniInfoMedica, objęcie nadzorem autorskim tego oprogramowania, zwiększenie ilości licencji wybranych modułów oraz objęcie opieką serwisową oprogramowania InfoMedica i MiniInfoMedica produkcji Asseco Poland S.A., zainstalowanego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku.
Numer ogłoszenia: 306007 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku , ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334112 w. 212, faks 032 2334325, 2335244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 23/PN/DEG/SG/2011 - przedłużenie licencji na oprogramowanie InfoMedica oraz MiniInfoMedica, objęcie nadzorem autorskim tego oprogramowania, zwiększenie ilości licencji wybranych modułów oraz objęcie opieką serwisową oprogramowania InfoMedica i MiniInfoMedica produkcji Asseco Poland S.A., zainstalowanego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przedłużenie licencji na oprogramowanie InfoMedica oraz MiniInfoMedica, objęcie nadzorem autorskim tego oprogramowania, zwiększenie ilości licencji wybranych modułów oraz objęcie opieką serwisową oprogramowania InfoMedica i MiniInfoMedica produkcji Asseco Poland S.A., zainstalowanego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku. Szczegółowo poniżej: Przedłużenie licencji i objęcie nadzorem autorskim oprogramowania InfoMedica i MiniInfoMedica, zainstalowanego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku obejmuje następującą ilość użytkowników: Moduł APT (Apteka) - 1 użytkownik = 4 nowych (*) Moduł FKK (Kasa) - 1 użytkownik Moduł FKK (Rejestr Sprzedaży) - 1 użytkownik Moduł FKK (Wycena kosztów normatywnych) - 1 użytkownik Moduł FKK (Koszty) - 2 użytkowników +1 nowy (*) Moduł FKK (Finansowo-Księgowy) - 5 użytkowników +1 nowy (*) Moduł GM (Gospodarka Materiałowa) - 3 użytkowników Moduł ST (Środki Trwałe) - 1 użytkownik Moduł WP (Wyposażenie) - 1 użytkownik Moduł KP (Płace) - 4 użytkowników Moduł KP (Kadry) - 3 użytkowników Moduł KP (Grafiki) - 2 użytkowników +1 nowy (*) Moduł RCH (Ruch Chorych) - 1 użytkownik Moduł MINFO (MiniInfoMedica) - 7 użytkowników Objęcie opieką serwisową oprogramowania InfoMedica oraz MiniInfoMedica zainstalowanego w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku. Zwiększenie ilości modułów oprogramowania InfoMedica o dwóch dodatkowych użytkowników Modułu Finansowo-Księgowego oraz Modułu Koszty, jego dodatkowego użytkowania modułu Grafiki oraz czterech nowych użytkowników Apteki, zaznaczone wyżej symbolem (*), podlega również nadzorowi autorskiemu oraz opiece serwisowej a także wdrożeniu nowych użytkowników do pracy w systemie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.42.00 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych 72.51.10.00 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.170,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto siedemdziesiąt złotych 00/100) Termin, sposób i miejsce złożenia wadium zostaną określone zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do Oferty).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówienia (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do Oferty)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do Oferty)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do Oferty)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek bycia w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie zamówienia (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem - oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 1 do Oferty)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiany stawki podatku VAT - wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana wynagrodzenia brutto, - zmiany danych Wykonawcy (np. wynikających z przekształceń, przejęć, zmiany adresu siedziby itp.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - pokój nr 10 w budynku administracji SP ZOZ Szpital Psychiatrycznego
ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, za opłatą 15,00 zł lub
- za zaliczeniem pocztowym za opłatą 15,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego w budynku administracji szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TOSZEK
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY TOSZEK
- Zakup bonów towarowych dla pracowników SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
więcej: przetargi TOSZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń serwerowych oraz sieciowych wraz z wdrożeniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Rozbudowa SWD o stanowiska przyjmowania zgłoszeń z numeru 112.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.