eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączWykonanie ochrony fizycznej bez wymogu licencji Miasteczka Galicyjskiego położonego w Nowym Sączu ul. Lwowska 226, będącego oddziałem Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-07

Nowy Sącz: Wykonanie ochrony fizycznej bez wymogu licencji Miasteczka Galicyjskiego położonego w Nowym Sączu ul. Lwowska 226, będącego oddziałem Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 306025 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu , ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437708, faks 018 4437865.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ochrony fizycznej bez wymogu licencji Miasteczka Galicyjskiego położonego w Nowym Sączu ul. Lwowska 226, będącego oddziałem Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług: a)ochrona fizyczna bez wymogu licencji Miasteczka Galicyjskiego , Nowy Sącz , ul Lwowska 226, b)kontrola stanu obiektów i obsługa zabezpieczeń z wykonywaniem interwencji w zagrodach Kolonistów Niemieckich w Sądeckim Parku Etnograficznym, 2. Teren wykonywania usług obejmuje następujące obiekty: Obiekty Miasteczka Galicyjskiego : a) ratusz, pow. zabud. 741 m2, kubatura 7 224 m3, pow. użytkowa 973,40 m2, b) dwór pow. zabud. 363,1 m2, kubatura 2 051 m3, pow. użytkowa 467 m2, c) dom usługowy (fotograf, zegarmistrz) pow. zabud. 117,6 m2, kubatura 574,3 m3, pow. użytkowa 94,8 m2, d) dom usługowy (garncarz) pow. zabud. 192,9 m2, kubatura 1 038,7 m3, pow. użytkowa 160 m2, e) remiza budynek parterowy pow. zabud. 92 m2, kubatura 405,2 m3, pow. użytkowa 71,5 m2, f) kapliczka Św. Floriana pow. zabud. 12,9 m2, kubatura 61,9 m3, g) teren o powierzchni ok. 1 ha - oświetlony, nieogrodzony. Obiekty Sektora Kolonistów Niemieckich : a) zagroda nr 26 pow. zabudowy 210,75 m2, b) zagroda nr 27 pow. zabudowy 152,95 m2, c) zagroda nr 28 pow. zabudowy 173,16 m2, 3. Szacunkowa ilość godzin ochrony (ochrony fizycznej) za cały okres obowiązywania umowy wynosi 5.625 godzin (słownie pięć tysięcy sześćset dwadzieścia pięć). 4. Nie dopuszcza się zlecanie żadnej części usługi podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a)W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 lit. a wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia, posiadanie koncesji w zakresie ochrony mienia bez wymogu posiadania licencji, b)W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 lit. b wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia i wykonanie, co najmniej 1 (jednej) usługi ochrony, w sposób należyty, w czynnym obiekcie muzealnym, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 lit. c wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 400.000.- zł zwanej dalej (polisą). 3.W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 lit. d pod uwagę będą brane oferty Wykonawców: a)którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa w art. 24 ust.1 pkt ustawy b)w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub w stosunku do których nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego (art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy). c)posiadających aktualny wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej, d)nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, a także wobec których sąd orzekł nakaz o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy e)nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4.W zakresie spełnienia określonych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII. 5.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na podstawie przedłożonych dokumentów. 6.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a)komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, b)wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania oraz c)oferty wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 7.Zamawiający wzywa Wykonawców w razie zaistnienia przesłanek ustawowych do złożenia określonych oświadczeń lub dokumentów, a także może zażądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu uczestniczenia w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć ofertę, której wzór stanowi załącznik do oferty Nr 1 2.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty A). oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi zał. nr 2 do specyfikacji, B). Na potwierdzenie warunków określonych w Rozdziale V specyfikacji - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualną koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; c)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, którego wzór stanowi zał. nr 3 do specyfikacji, ; d)wykaz , potwierdzony referencjami, wykonanych (co najmniej 1 /jednej/) w okresie ostatnich trzech lat usług w czynnym obiekcie muzealnym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług, e)polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 400.000.- zł 3.Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów / a także nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie w terminie postawionym przez zamawiającego będzie skutkować wykluczeniem oferenta z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania oferenta także, jeśli stwierdzi, że złożone dokumenty podpisane zostały przez osoby nieuprawnione lub nieupoważnione oraz jeżeli podane informacje nie spełniają wymogów niniejszej specyfikacji, ustawy lub są nieprawdziwe 4.Oferta oraz oświadczenie, o których mowa w ust. 1 i 2 lit A) należy przedstawić w formie oryginału zaś dalsze dokumenty, o których mowa w ust. 2 lit B) niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.sacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe ul.Lwowska 3 33-300 Nowy Sącz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Okręgowe ul.Lwowska 3 33-300 Nowy Sącz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.