eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórnena wykonanie projektów przebudowy dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-27

Tarnowo Podgórne: na wykonanie projektów przebudowy dróg
Numer ogłoszenia: 30602 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonanie projektów przebudowy dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla następujących części: Część 1 - Projekt przebudowy pasa drogowego ulic Słonecznej i Składowej w Przeźmierowie wraz z nadzorem autorskim, Część 2 - Projekt przebudowy pasa drogowego ul. 25 Stycznia w Tarnowie Podgórnym wraz z nadzorem autorskim, Część 3 - Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Polanka w Sierosławiu wraz z nadzorem autorskim Część 4 - Projekt budowy chodnika przy ul. Lipowej w Sadach (na odcinku od ul. Lusowskiej do Limbowej) wraz z nadzorem autorskim Część 5 - Projekt budowy układu komunikacyjnego przy blokach w Swadzimiu wraz z nadzorem autorskim Część 6 - Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Uroczej i Pięknej w Wysogotowie wraz z nadzorem autorskim, Część 7 - Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Krętej w Górze wraz z nadzorem autorskim, Część 8 - Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Poprzecznej w Sadach (na odcinku od ul. Spółdzielczej do ul. Kobylnickiej i od ul. Kobylnickiej do ul. Ludowej) wraz z nadzorem autorskim, Część 9 - Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Malinowej w Przeźmierowie wraz z nadzorem autorskim, Część 10 - Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Ulic Drozda i Słowika w Lusowie wraz z nadzorem autorskim. Część 11 - Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Sasankowej w Tarnowie Podgórnym z budową kanalizacji deszczowej wraz z nadzorem autorskim..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku rezygnacji z realizacji inwestycji istnieje możliwość rozwiązania umowy przez Zamawiającego w części dotyczącej nadzoru autorskiego. Zamawiający może zmienić termin zakończenia realizacji zamówienia w związku z przedłużająca się procedurą administracyjną. W przypadku wystąpienia przeszkód lub przerw w wykonywaniu prac, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zgłosić je Zamawiającemu na piśmie w celu rozstrzygnięcia o wynikających z tego skutkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie Podgórnym ul. Poznańska 115, pok. 117.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne, w pokoju nr 119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia: - etap I (opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszeniem zamiaru wykonania robót drogowych/wniosku o zgodę na realizację inwestycji drogowej) do dnia 31.05.2014r. - dotyczy części od 1 do 11. - etap II (nadzór autorski) - od momentu rozpoczęcia do czasu zakończenia budowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projekt przebudowy pasa drogowego ulic Słonecznej i Składowej w Przeźmierowie wraz z nadzorem autorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania - Ul. Słoneczna Kategoria drogi: - droga wewnętrzna - długość odcinka - około 224 m Pieszo-jezdnia: - szerokość ok. 5 m - ograniczona krawężnikiem - nawierzchnia z kostki brukowej Pasy zieleni: - obustronne Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - do istniejącej kanalizacji deszczowej - Ul. Składowa Kategoria drogi: - droga wewnętrzna - długość odcinka - około 122 m Jezdnia: - szerokość 5,0 m - ograniczona krawężnikiem - nawierzchnia z kostki brukowej Pasy zieleni: - obustronne Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - do istniejącej kanalizacji deszczowej 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 3 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (o decyzję na wycinkę drzew będzie występował Wydział Infrastruktury drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie przygotowanych przez Projektanta materiałów) w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 15. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych) W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową pasa drogowego ulic Słonecznej i Składowej w Przeźmierowie. 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobyty (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projekt przebudowy pasa drogowego ul. 25 Stycznia w Tarnowie Podgórnym wraz z nadzorem autorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania: -Ul. 25 Stycznia Kategoria drogi: - droga wewnętrzna - długość odcinka - około 310 m Jezdnia: - szerokość 7,0 m Chodnik: - szerokość 2,0 m Pasy zieleni: - obustronne Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - nie dotyczy 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 3 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (o decyzję na wycinkę drzew będzie występował Wydział Infrastruktury drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie przygotowanych przez Projektanta materiałów) w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 15. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych) W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową pasa drogowego ul. 25 Stycznia w Tarnowie Podgórnym 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobyty (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Polanka w Sierosławiu wraz z nadzorem autorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania: -Ul. Polanka Kategoria drogi: - droga wewnętrzna - długość odcinka - około 167 m Pieszo - jezdnia (nawierzchnia przepuszczalna): - szerokość 4,5 m - ograniczona krawężnikiem Chodnik: - nie dotyczy Plac do zawracania samochodów: - na końcu ulicy Polanka Pasy zieleni: - obustronne Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - nie dotyczy 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 3 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (o decyzję na wycinkę drzew będzie występował Wydział Infrastruktury drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie przygotowanych przez Projektanta materiałów) w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 15. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych) W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową pasa drogowego ul. Polanka w Sierosławiu 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobyty (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Projekt budowy chodnika przy ul. Lipowej w Sadach (etap I: na odcinku od ul. Lusowskiej do Limbowej, etap II: od ul. Limbowej do końca działki drogowej nr 174) wraz z nadzorem autorskim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania: Ul. Lipowa Kategoria drogi: - droga gminna - długość odcinka - około 780 m Jezdnia: - nie dotyczy Chodnik: - szerokość 2,0 m Pasy zieleni: - jednostronny Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - nie dotyczy 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję chodnika, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie - dla każdego etapu osobno. 3. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta- dla każdego etapu osobno. 4. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. - dla każdego etapu osobno. 5. Przedmiar robót opracować w 3 egzemplarzach - dla każdego etapu osobno. 6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót opracować w 4 egzemplarzach - dla każdego etapu osobno. 7. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach- dla każdego etapu osobno. 8. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff - dla każdego etapu osobno. 9. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 10. Badania gruntowo-wodne podłoża w 3 egzemplarzach 11. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach- dla każdego etapu osobno. 12. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (o decyzję na wycinkę drzew będzie występował Wydział Infrastruktury drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie przygotowanych przez Projektanta materiałów) w 4 egzemplarzach- dla każdego etapu osobno. 13. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 14. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych) - dla każdego etapu osobno. W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad budową chodnika przy ul. Lipowej w Sadach (etap I: na odcinku od ul. Lusowskiej do Limbowej, etap II: od ul. Limbowej do końca działki drogowej nr 174) 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobyty (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Projekt budowy układu komunikacyjnego przy blokach w Swadzimiu wraz z nadzorem autorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania: Kategoria drogi: - droga wewnętrzna - długość odcinka - około 314 m Pieszo - jezdnia (nawierzchnia przepuszczalna): - szerokość 5,0 m - ograniczona krawężnikiem Pasy zieleni: - obustronne Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - nie dotyczy 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej (dla każdego z etapów) należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym po 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach (dla każdego z etapów). Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekty branżowe usunięcia kolizji (dla każdego z etapów) wykonać w 4 egzemplarzach (w tym po 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach (dla każdego z etapów), Zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP. Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 4. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 5. Przedmiar robót dla poszczególnych branż dla każdego etapu opracować w 3 egzemplarzach, 6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż dla każdego etapu opracować w 4 egzemplarzach, 7. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach dla każdego etapu, 8. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej (dla każdego etapu) w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 9. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 10. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach (dla każdego etapu). 11. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach (dla każdego etapu). 12. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (o decyzję na wycinkę drzew będzie występował Wydział Infrastruktury drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie przygotowanych przez Projektanta materiałów) w 4 egzemplarzach. 13. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 14. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych) W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad budową układu komunikacyjnego przy blokach w Swadzimiu. 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobyty (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Uroczej i Pięknej w Wysogotowie wraz z nadzorem autorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania: -Ul. Urocza Kategoria drogi: - droga wewnętrzna - długość odcinka - około 57 m Jezdnia: - szerokość 4,5 m - ograniczona krawężnikiem - nawierzchnia z kostki brukowej Pasy zieleni: - jednostronny Chodnik: - jednostronny - 2,5m Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - do istniejącej kanalizacji deszczowej -Ul. Piękna Kategoria drogi: - droga wewnętrzna - długość odcinka - około 40 m Jezdnia: - szerokość 5 m - ograniczona krawężnikiem - nawierzchnia z kostki brukowej Pasy zieleni: -obustronne Chodnik: - jednostronny - 2 m Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - do istniejącej kanalizacji deszczowej 2. Wymagania: 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 3 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (o decyzję na wycinkę drzew będzie występował Wydział Infrastruktury drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie przygotowanych przez Projektanta materiałów) w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 15. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych) W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową ul. Uroczej i Pięknej w Wysogotowie. 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobyty (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Krętej w Górze wraz z nadzorem autorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania: Ul. Kręta Kategoria drogi: - droga gminna - długość odcinka - około 940 m Jezdnia: - szerokość 5,0 m - nawierzchnia asfaltowa Chodnik: - nie dotyczy Pobocza: - obustronne Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - nie dotyczy 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 4. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 5. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 3 egzemplarzach, 6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 7. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 8. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 9. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 10. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 11. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 12. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (o decyzję na wycinkę drzew będzie występował Wydział Infrastruktury drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie przygotowanych przez Projektanta materiałów) w 4 egzemplarzach 13. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 14. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych) W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową pasa drogowego ul. Krętej w Górze 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobyty (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Poprzecznej w Sadach (na odcinku od ul. Spółdzielczej do ul. Kobylnickiej i od ul. Kobylnickiej do ul. Technicznej) wraz z nadzorem autorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania: Ul. Poprzeczna Kategoria drogi: - droga gminna - długość odcinka - około 440 m Jezdnia: - szerokość 6,0 m - nawierzchnia asfaltowa - wymiana krawężnika Chodnik: - nie dotyczy Pobocza: - nie dotyczy Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - włączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 4. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 3 egzemplarzach, 5. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 6. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 7. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 8. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 9. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 10. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 11. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (o decyzję na wycinkę drzew będzie występował Wydział Infrastruktury drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie przygotowanych przez Projektanta materiałów) w 4 egzemplarzach 12. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 13. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych) W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową pasa drogowego ul. Poprzecznej w Sadach 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobyty (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Malinowej w Przeźmierowie wraz z nadzorem autorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania: Kategoria drogi: - droga wewnętrzna - długość odcinka - około 215 m Pieszo - jezdnia: - szerokość 6,0 m - ograniczona krawężnikiem - nawierzchnia z kostki brukowej Pasy zieleni: - obustronne Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - do istniejącej kanalizacji deszczowej 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 3 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (o decyzję na wycinkę drzew będzie występował Wydział Infrastruktury drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie przygotowanych przez Projektanta materiałów) w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 15. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych) W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową pasa drogowego ul. Malinowej w Przeźmierowie 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobyty (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Projekt przebudowy pasa drogowego ulic Drozda i Słowika w Lusowie z oświetleniem drogowym wraz z nadzorem autorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (o decyzję na wycinkę drzew będzie występował Wydział Infrastruktury drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie przygotowanych przez Projektanta materiałów) w 4 egzemplarzach dla każdego etapu. 13. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Projekt przebudowy pasa drogowego ulic Drozda i Słowika w Lusowie z oświetleniem drogowym wraz z nadzorem autorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania: Ul. Drozda Kategoria drogi: -droga wewnętrzna -długość odcinka - około 236 m Jezdnia (nawierzchnia przepuszczalna): -szerokość 5,0 m -ograniczona krawężnikiem Chodnik: -szerokość 2,0 m -ograniczona krawężnikiem Pasy zieleni: -obustronne Oświetlenie uliczne: -zaprojektować nowe oświetlenie Odwodnienie: -nie dotyczy Ul. Słowika Kategoria drogi: -droga wewnętrzna -długość odcinka - około 530 m Jezdnia (nawierzchnia przepuszczalna): -szerokość 5,0 m -ograniczona krawężnikiem Plac do zawracania samochodów: -na końcu ulicy Słowika Pasy zieleni: -obustronne Oświetlenie uliczne: -zaprojektować nowe oświetlenie Odwodnienie: -nie dotyczy 2.Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne (dla każdego etapu). 2. Projekt budowlany branży drogowej dla każdego etapu należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy dla każdego etapu w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekty branżowe usunięcia kolizji dla każdego etapu wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy dla każdego etapu w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 4. Projekty organizacji ruchu dla każdego etapu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 5. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 3 egzemplarzach dla każdego etapu, 6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach dla każdego etapu, 7. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach dla każdego etapu, 8. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: -pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc -pliki graficzne - format *dwg oraz *pdf i *.tiff Dla każdego etapu osobno. 9. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 10. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 11. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach dla każdego etapu. 12. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (o decyzję na wycinkę drzew będzie występował Wydział Infrastruktury drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie przygotowanych przez Projektanta materiałów) w 4 egzemplarzach dla każdego etapu. 13. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 14. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych) W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową pasa drogowego ulic Drozda i Słowika z oświetleniem drogowym w Lusowie 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a. czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b. uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c. uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobyty (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Projekt przebudowy pasa drogowego ul. Sasankowej w Tarnowie Podgórnym z budową kanalizacji deszczowej wraz z nadzorem autorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej 1. Zakres opracowania: Ul. Sasankowa Kategoria drogi: - droga wewnętrzna - długość odcinka - około 480 m Jezdnia: - szerokość 5 m - ograniczona krawężnikiem - nawierzchnia z kostki brukowej Pasy zieleni: -obustronne Chodnik: - jednostronny - 2 m Oświetlenie uliczne: - nie dotyczy Odwodnienie: - projektowana kanalizacja deszczowa z włączeniem do istniejącej kanalizacji 2. Wymagania 1. Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. Na roboczo uzgodnić w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. 2. Projekt budowlany branży drogowej należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. Trwale spięte) oraz DF ekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 3. Projekt budowlany branży instalacyjnej - kanalizacja deszczowa należy wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. Trwale spięte) oraz DF ekt wykonawczy w 3 egzemplarzach. Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. 4. Projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach (w tym 2 egz. Trwale spięte) oraz DF ekt wykonawczy w 3 egzemplarzach, (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WID - UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. 5. Projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. 6. Przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 3 egzemplarzach, 7. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, 8. Kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury Drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 2 egzemplarzach, 9. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tiff, *.xls, *.doc - pliki graficzne - format *dwg oraz * DF i *.tiff 10. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) oraz przekazać w wersji *.dwg oraz *.tiff oraz wypisami z rejestru gruntów. 11. Badania gruntowo-wodne podłoża oraz nośności istniejącej nawierzchni w 3 egzemplarzach 12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach 13. Szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów (o decyzję na wycinkę drzew będzie występował Wydział Infrastruktury drogowej Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie przygotowanych przez Projektanta materiałów) w 4 egzemplarzach 14. Należy uzyskać zgody właścicieli gruntów (w przypadku gruntów nie stanowiących własności Gminy Tarnowo Podgórne o zgodę na realizację zadania występować będzie Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne) na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót. 15. Uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru budowy (wykonania robót budowlanych) W załączeniu: mapa sytuacyjna terenu. Etap II. Nadzór autorski nad przebudową pasa drogowego ul. Sasankowej w Tarnowie Podgórnym z budową kanalizacji deszczowej 1. Nadzór autorski pełniony przez Wykonawcę obejmuje: a) czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych użytkowych z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami, b) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, c) uzgodnienie z inwestorem i wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej. 2. Wykonawca pełni nadzór autorski w formie pobytów na terenie budowy w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w miarę potrzeb realizacyjnych, jednakże nie mniej niż cztery udokumentowane pobyty (tj. minimum jeden pobyt na budowie w ciągu miesiąca). 3. Za nadzór autorski uważa się również wykonanie przez projektanta niezbędnych do pełnienia nadzoru autorskiego czynności poza terenem budowy, a w szczególności konsultacje z wytwórcą lub dostawcą maszyn, urządzeń, materiałów, uzgodnienia w siedzibie zamawiającego, Wykonawcy, względnie w siedzibie organu administracji państwowej lub gospodarczej albo innej osoby trzeciej w związku z realizacją zadania. Termin pełnienia nadzoru: do czasu zakończenia budowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.