eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoprzywnicaREMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI ZBIGNIEWICE NA DŁ.400 MB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Koprzywnica: REMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI ZBIGNIEWICE NA DŁ.400 MB
Numer ogłoszenia: 306034 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koprzywnica , ul. 11 Listopada 88, 27-660 Koprzywnica, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8476602 w. 49, faks 015 8476610.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI ZBIGNIEWICE NA DŁ.400 MB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: /REMONT DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI ZBIGNIEWICE NA DŁ.400 MB W NASTĘPUJĄCEJ TECHNOLOGII: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV - 1250,00 m2 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych w-wa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1250,00 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w ilości średnio 75 kg/m2 - 93,75 t - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznych asfaltowych, o grubości 3cm - 1250,00 m2 - uzupełnienie poboczy mieszanką kamienną niesortowalną 0/31,5mm, - średnia grubość 10 cm w ilości 40,00m3. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robot, który stanowi załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Oferenci spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2.2. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2.3.Oświadczenie stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.4.Zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.6. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 2.7. Oryginał oferty powinien być napisany czytelnie i podpisany przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 2.8. Oświadczenie wykonawcy, że obejrzał teren budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, w celu uzyskania dodatkowych niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowego skalkulowania ceny - załącznik Nr 6 do SIWZ 2.9. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat prac odpowiadających charakterowi zamówienia- załącznik Nr 5 do SIWZ 2.10.Dokumenty potwierdzające posiadanie personelu do wykonania zamówienia, w tym w stosunku do kierowników budowy dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień, staż w kierowaniu robotami oraz aktualne zaświadczenie dokumentujące przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.11. Zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koprzywnica.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gmiy w Koprzywnicy ul. 11 Listopada 88 27-660 Koprzywnica pok. nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gmiy w Koprzywnicy ul. 11 Listopada 88 27-660 Koprzywnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.