Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Bydgoszcz: wykonywanie napraw bieżących i serwisowanie okresowe wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dla
samochodów osobowych i osobowo-towarowych należących
do Zakładu Robót Publicznych w Bydgoszczy ZP/D-NO/17/09
Numer ogłoszenia: 306038 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych , ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3633470, faks 052 3619151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie napraw bieżących i serwisowanie okresowe wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dla samochodów osobowych i osobowo-towarowych należących do Zakładu Robót Publicznych w Bydgoszczy ZP/D-NO/17/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze postępowanie obejmuje swoim zakresem obsługę 10 samochodów osobowych i osobowo-towarowych takich marek jak: Opel corsa (rok prod. 2000), Lublin 7 szt (rok prod. 1998 - 2000), Ford Transit. 2 szt. ( rok prod. 1992 - 1994) oraz 3 przyczep (do 750 kg ładowności i pow. 750 kg ładowności)
1. Zakres serwisowania pojazdów obejmował będzie wymianę wszystkich materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do wykonania OT II, tj. olejów, płynów i smarów.
2. Zakres naprawy pojazdów będzie obejmował następujące czynności - układy:
- diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
- naprawa instalacji elektrycznej pojazdu wraz z podzespołami;
- naprawa układu kierowniczego;
- naprawa układu hamulcowego;
- naprawa silnika i jego osprzętu;
- naprawa układu zasilania paliwem i powietrzem;
- naprawa układu przeniesienia mocy
- naprawa zawieszenia pojazdu
- usługi blacharskie i lakiernicze;
- konserwacja podwozia
- naprawy wynikłe z uszkodzeń podczas eksploatacji pojazdów
- bieżące naprawy będące wynikiem awarii oraz naprawy powypadkowe.
.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. tj. Oferent w okresie ostatnich trzech lat zrealizował lub realizuje dostawy rodzajowo odpowiadające zamówieniu na które składa ofertę, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie;
3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia lub wskażą podmiot, który wykona tę część zamówienia;
4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia;
6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający oceni spełnione przez Wykonawców warunki, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w § 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 UPZP.
6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
b) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 UPZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów;
b) załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje od co najmniej dwóch różnych Zamawiającego);
c) dostarczenie katalogu norm czasowych wykonywanych usług obecnie obowiązujących u Wykonawcy
d) Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie,
e) Wykaz warsztatów (stacji serwisowych) Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - wskaźnik kosztów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych wyrażony w % - 5
- 3 - oferowany okres gwarancji na wykonywaną naprawę ( minimum 12 m-cy ) - 5
- 4 - oferowany okres gwarancji na części zamienne regenerowane ( minimum 6 m-cy ) - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Robót Publicznych ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Zakład Robót Publicznych ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz, SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu komputerowego
- WZPiFP-15-25 Dostawa namiotów pneumatycznych z nagrzewnicami
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
- Przegląd i naprawa samochodów SGDO
- Zakup i dostawa części zamiennych (w trybie awaryjnym) do pojazdów marek: OPEL, FORD, VOLKSWAGEN, SKODA, FIAT
- "Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie"
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.