Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-24
Wrocław: Dostawa materiałów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki dla jednostek policji Województwa dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 306144 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki dla jednostek policji Województwa dolnośląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki dla jednostek policji Województwa dolnośląskiego. 2. Minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne oraz szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia - zostały odpowiednio określone przez zamawiającego w załącznikach od numeru 1.1. do numeru 1.10. stanowiących integralną część SIWZ nr PU-2380-024-025-177/10/AB..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 32.55.10.00-0, 31.21.13.00-1, 31.22.41.00-3, 31.33.00.00-8, 32.35.21.00-6, 32.42.30.00-4, 32.52.00.00-4, 32.52.10.00-1, 32.54.10.00-7, 32.55.10.00-0, 32.55.15.00-5, 30.23.31.53-8, 30.23.43.00-1, 30.23.70.00-9, 30.23.71.00-0, 30.23.71.30-9, 30.23.71.35-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A.1. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Minimalne wymagania dla materiałów eksploatacyjnych zostały odpowiednio określone dla poszczególnych części zamówienia w: 1.1. Załączniku nr 3.1. do SIWZ dla części zamówienia od numeru 1 do numeru 5; 1.2. Załączniku nr 3.2. do SIWZ dla części zamówienia od numeru 6 do numeru 9; 1.3. Załączniku nr 3.3. do SIWZ dla części zamówienia numer 10. 2. Uwaga. Na podstawie § 5 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817) wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie minimalnych wymagań określonych dla dostawy, którego wzór - w zależności od części, na którą składana jest oferta - określa załącznik nr 3.1., lub 3.2., lub 3.3. do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.3. Zgodnie z art. 144 Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość takiej zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy (załącznik nr 2.1. do SIWZ dla części zamówienia od numeru 1 do numeru 5; załącznik nr 2.2. do SIWZ dla części zamówienia od numeru 6 do numeru 9 oraz załącznik nr 2.3. do SIWZ dla części zamówienia numer 10) w stosunku do treści oferty: 1.3.1. W sytuacjach, gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron. 1.3.2. W sytuacjach, gdy na podstawie zaistniałych okoliczności Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy materiałów w specyfikacji i o parametrach, o których mowa w Załączniku nr 1. 1.3.3. Zmiany, o których mowa wyżej zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 1.3.4. Zmiany, o których mowa w pkt 1.3.2. zostaną dokonane z zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy materiały w specyfikacji i o parametrach nie gorszych, niż określone w Załączniku nr 1, bez zmiany wartości przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław
Punkt Obsługi Klienta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław Punkt Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 3.1. Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych określonych w formularzu ofertowym dla części 1 zamówienia (załącznik nr 1.1. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Część 1 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych określonych w formularzu ofertowym dla części 1 zamówienia (załącznik nr 1.1. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.10.00-0, 31.22.41.00-3, 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 3.2. Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1.2. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Część 2 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 2 zamówienia (załącznik nr 1.2. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.23.00.00-0, 30.23.71.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.3. Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 3 zamówienia (załącznik nr 1.3. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3. Część 3 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 3 zamówienia (załącznik nr 1.3. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00-8, 30.23.71.00-0, 30.23.71.35-4, 30.23.00.00-0, 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 3.4. Część 4 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 4 zamówienia (załącznik nr 1.4. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.4. Część 4 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów informatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 4 zamówienia (załącznik nr 1.4. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.20-8, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.43.00-1, 30.23.40.00-8, 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 3.5. Część 5 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów telefonicznych określonych w formularzu ofertowym dla części 5 zamówienia (załącznik nr 1.5. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.5. Część 5 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów telefonicznych określonych w formularzu ofertowym dla części 5 zamówienia (załącznik nr 1.5. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.10.00-0, 32.55.15.00-5, 31.22.41.00-3, 32.52.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 3.6. Część 6 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów teleinformatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 6 zamówienia (załącznik nr 1.6. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.6. Część 6 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów teleinformatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 6 zamówienia (załącznik nr 1.6. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.35-4, 30.23.74.10-6, 30.23.31.53-8, 30.23.70.00-9, 30.23.71.00-0, 30.23.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 3.7. Część 7 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów teleinformatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 7 zamówienia (załącznik nr 1.7. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.7. Część 7 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów teleinformatycznych określonych w formularzu ofertowym dla części 7 zamówienia (załącznik nr 1.7. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.00.00-4, 32.55.10.00-0, 30.23.70.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 3.8. Część 8 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych biurowych określonych w formularzu ofertowym dla części 8 zamówienia (załącznik nr 1.8. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.8. Część 8 zamówienia - obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych biurowych określonych w formularzu ofertowym dla części 8 zamówienia (załącznik nr 1.8. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 30.23.73.20-8, 30.23.43.00-1, 30.23.70.00-9, 31.33.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 3.9. Część 9 zamówienia - obejmuje dostawę klawiatur z czytnikiem określonych w formularzu ofertowym dla części 9 zamówienia (załącznik nr 1.9. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.9. Część 9 zamówienia - obejmuje dostawę klawiatur z czytnikiem określonych w formularzu ofertowym dla części 9 zamówienia (załącznik nr 1.9. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.60-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 3.10. Część 10 zamówienia - obejmuje informatycznych materiałów eksploatacyjnych określonych w formularzu ofertowym dla części 10 zamówienia (załącznik nr 1.10. do SIWZ)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.10. Część 10 zamówienia - obejmuje informatycznych materiałów eksploatacyjnych określonych w formularzu ofertowym dla części 10 zamówienia (załącznik nr 1.10. do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Wynajem agregatu wody lodowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Dostawa i montaż urządzeń z zakresu cyberbezpieczeństwa w związku z realizacją projektu pn. Zaawansowane usługi cyfrowe w Gminie Sulęczyno
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.