Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Raczki: Remont drogi KORYTKI - ZIÓŁKOWO w km. 0+000 - 1+300, dł. odcinka 1,3km
Numer ogłoszenia: 306147 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raczki , pl. Kościuszki 14, 16-420 Raczki, woj. podlaskie, tel. 0-87 5685925, faks 0-87 5686410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.raczki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi KORYTKI - ZIÓŁKOWO w km. 0+000 - 1+300, dł. odcinka 1,3km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla tras dróg w terenie falistym 0+000 - 1+300 - 1,30 km, 2. Mechaniczne karczowanie krzaków w km 0+320-0+950 odcinkami jak niżej: 52x3,0+21x1,0+17x2,0 = 211/:10 000- 0,02 ha, 3. Ścinanie drzew i karczowanie pni o średnicy O 56-75, przygotowanie do wywózki, oczyszczenie terenu, 0+310 - 1+150 - 5szt - 5 szt, 4. Wywóz karczy na odległość do 5km, oczyszczenie terenu po karczowaniu 13x2,5 - 13 m3 II. ROBOTY ZIEMNE 5. Mechanicznie wykonanie rowów równiarką z przemieszczeniem gruntu na odległość do10m z przeznaczeniem na korektę niwelety w km 0+000 - 1+300> 1300x2x0,65x0,45 - 761 m3, 6. Wykopy w gr. III kat. wykonywane koparkami, załadunek na pojazdy samowyładowcze, transport na odległość do 1km na wykonanie i poszerzenie nasypów w km: 0+530-0+600 i 0+800-0+865 str. lewa. Wykopy: 0+060-0+085> P. 25x3,0x2,00= 150m3 0+340-0+370> P. 30x2,0x1,00= 60 0+390-0+410> 20x7,5x0,55= 82,5 0+610-0+650> 40x8,0x0,80= 256 1+190-1+247> P. 57x2,0x0,75= 87,5 Razem wykopy - 634m3 - 634 m3, 7. Zakup, ukop, załadunek, transport i rozładunek pospółki w miejscu wbudowania na wykonanie nawierzchni żwirowej, wywrotkami o ład. 15-20Mg. warstwa dolna gr.12cm 0+000 - 1+300 > 1300x6,5x0,145- 1 225 m3, 8. Zakup, załadunek, transport i rozładunek mieszanki kruszwowej 30% kruszywa łamanego w miejscu wbudowania na wykonanie nawierzchni żwirowej, wywrotkami o ład. 15-20Mg. warstwa górna gr. 8cm 0+000-1+300> 1300x6,5x0,105/x1,8- 1 597 Mg III. PRZEPUSTY POD DROGĄ 9. Wykonanie remontu istn. przepustów O 40, rury z tworzywa sztucznego, karbowane długość - 9,0m /wykop, ława żwirowa gr. 40cm, ułożenie rur/ w km: 0+120 - 40 - 9,0m; 0+510- 40 - 9,0m; 1+050 - 40 - 9,0m; 1+275- 40 - 9,0m każdy po 9,0mx4szt - 36 m, IV. NAWIERZCHNIA ŻWIROWA 10. Profilowanie istniejącej nawierzchni gruntowej drogi w gr. III kat. pod nawierzchnię żwirową 0+000-1+300 >1300x6,0 - 7 800 m2, 11.Wykonanie i zagęszczenie nawierzchni żwirowej warstwa dolna gr. 12cm z pospółki dostarczonej w miejsce wbudowania jak pozycja 7 0+000-1+300>1300x6,5 - 8 450 m2, 12.Wykonanie i zagęszczenie nawierzchni żwirowej warstwa górna gr. 8cm z mieszanki kruszywowej 30%kruszywa łamanego, dostarczonej w miejsce wbudowania jak pozycja 8 0+000-1+300>/1300x6,5 - 8 450 m2 V. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 13.Remont przepustów pod zjazdami rur o średnicy O 30 z tworzywa sztucznego, karbowanych na pola i do posesji: w km 0+000-1+300 - 15sztx7m - 105 mb, 14.Wykonanie nawierzchni żwirowej gr.20cm /z kosztem robocizny, transportu i pospółki/ na zjazdach do pól i posesji z pospółki - 19sztx5x4x0,20 - 76 m3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do prowadzenia takiej działalności lub czynności w zakresie objętym Zamówieniem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 1 2. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 3. Jeżeli podpisy w ofercie nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie oryginału dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy. 4. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (dla właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z nich musi złożyć powyższe dokumenty. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie (kopie nie potwierdzone za zgodność z oryginałem), spowoduje odrzucenie oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raczki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Raczki
Plac Kościuszki 14,
16-420 Raczki, pok. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Raczki Plac Kościuszki 14, 16-420 Raczki, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RACZKI
- Budowa instalacji gazu ziemnego do budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Raczkach oraz budynku Urzędu Gminy Raczki
- Budowa i przebudowa publicznie dostępnego samorządowego parku w ramach Likwidacja barier architektonicznych w ciągach komunikacji pieszej w ramach Rewitalizacji Parku w centrum Raczek
więcej: przetargi RACZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1751N, odcinek Zalec - Użranki - etap I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- "Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski - etap I"
- Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej im. B. Prusa w Płouszowicach wraz z budową miejsc postojowych w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg Wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 3 zadania.
- Budowa drogi w miejscowości Chudzyno Kolonia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.