To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-07
Ogłoszenie nr 306150 - 2016 z dnia 2016-09-07 r.
Krościenko nad Dunajcem: Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Jana III Sobieskiego w Krościenku n.D. - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300362-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem, krajowy numer identyfikacyjny
100241000000, ul.
ul. Rynek
35,
34450
Krościenko nad Dunajcem, państwo
, woj.
małopolskie, tel.
18 262 30 77, faks
18 262 34 55, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.koscienko-nad-dunajcem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Jana III Sobieskiego w Krościenku n.D. - etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Linia kablowa oświetlenia ulicznego: - Ręczne kopanie rowów kablowych, szer. dna 0,4 m, głęb. do 0,8 m - 245 m, - Nasypanie piasku na dnie rowu kablowego o szer do 0,4 - 490 m - Układanie kabli wielożyłowych ręcznie w rowach kablowych, kabel, YAKXS 4x35 mm2, przykrycie folią kablową z PCW - 245 m, - Układanie kabli wielożyłowych ręcznie w rowach kablowych, kabel, YAKXS 4x35 mm2, zapasy pod słupami i latarniami - 26 m, - Wciąganie kabli wielożyłowych do fundamentów, kabel XAKXS 4x35 mm2 - 14 m, - Układanie bednarki w rowach kablowych, przekrój do 120 mm - 245 m, - Ręczne zasypanie rowów kablowych o szer, dna do 0,4m, głębokości do 0,6m - 245m, - Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi, grunt sypki kat. I-III - 98 m3, - Wykopy pod fundamenty latarń oświetleniowych 0,5 m3 x 7 szt - 3,50m3, - Montaż fundamentów pod latarnie - 7 szt, - Badanie i pomiar instalacji uziemiającej, ochronnej lub roboczej, pomiar pierwszy -7szt, - Linia kablowa do 1 kV, 4-żyłowa -6 odcinków. Do zadań Wykonawcy należy również: 1.Urządzenie zaplecza placu budowy w uzgodnieniu z zamawiającym, 2.Przestrzeganie zasad Kodeksu Pracy oraz zasad BHP, 3.Oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami 4.Pełna obsługa geodezyjna łącznie z dokumentacją powykonawczą 5.Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zadania będącego przedmiotem Umowy zgodnie z technologią wskazaną w dokumentacji technicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
45314300-4,
45316110-9,
45311000-0,
45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15051,18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.