Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Łazy: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania na socjalne lokale mieszkalne budynku po byłej noclegowni przy ulicy Kolejowej w Łazach.
Numer ogłoszenia: 306160 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łazach , ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 032 6729326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazy.bip.jur.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania na socjalne lokale mieszkalne budynku po byłej noclegowni przy ulicy Kolejowej w Łazach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przebudowę istniejącego budynku zlokalizowanego na działce nr ew. 384/7 położonego w Łazach przy ulicy Kolejowej. Budynek użytkowany będzie jako budynek mieszkalny z przeznaczeniem na lokale socjalne. W wyniku przebudowy powstanie 36 lokali jedno i dwuizbowych z wydzielonymi węzłami sanitarnymi i aneksami kuchennymi. Powierzchnia zabudowy: 499,19 m2 Powierzchnia użytkowa: 958,60 m2 Kubatur: 4.095 m3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa składająca się z następujących opracowań: - architektura i konstrukcja - instalacje wod-kan - część elektryczna b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych do w/w opracowań projektowych w części zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót; c) przedmiary robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.42.00 - 45.26.42.00 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia do dnia 25 września 2009 r. do godz. 10.00 wadium w wysokości 25 000 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy lub przebudowy budynków o kubaturze co najmniej 4 000 m3 i wartości robót budowlanych co najmniej 1.000.000 zł. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. - pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kierowników robót w następujących specjalnościach: 1)- instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; 2)- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. d) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości minimum 200.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego, jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy określające, że spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4, 5, 6, 7,8 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych składających się z osób fizycznych; f) Wykaz robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie 5b siwz, zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem i kubaturą budynku, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, wartość zrealizowanych robót. g) Dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. h) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zawierający: - imiona i nazwiska osób, które będą sprawować odpowiednio funkcję kierownika budowy lub kierowników robót; - kopię uprawnień budowlanych ww. osób; - zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Uwaga: W ODNIESIENIU DO OSÓB, KTÓRYMI WYKONAWCA BĘDZIE DYSPONOWAŁ, a więc nie będącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. i) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w punkcie 1 podpunkty:b, c, d i e składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów wyszczególnionych w pkt.2 są takie same jak odpowiadających im dokumentów, czyli dokumentów o którym mowa w punkcie 1 podpunkty:b, c, d i e 4.Pozostałe dokumenty jakie musi zawierać oferta: a) wypełniony formularz Oferta stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; b) harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy zawierający wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia z ich podziałem na etapy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów i wartości danego etapu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji przed podpisaniem umowy przedstawionego w ofercie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego. Harmonogram będzie podstawą do rozliczeń rzeczowo- finansowych z wykonawcą. c) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej. c) dowód wpłaty wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazy.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego pokój 310 lub pocztą na wniosek wykonawcy w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego Urząd Miejski w Łazach ul.Traugutta 15, - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.