Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-07
Warszawa: Dostawa respiratorów dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wolskiego
Numer ogłoszenia: 306177 - 2008; data zamieszczenia: 07.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa respiratorów dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 sztuk respiratorów dla dzieci i dorosłych. Szczegółowe zestawienie wymaganych parametrów stanowi załącznik nr 4..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00 - Respiratory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Obowiązek wpłaty wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3.000, 00 zł 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek Zamawiającego; Nordea Bank Polska SA z siedziba 81-303 Gdynia ul. Kielecka 2, numer rachunku: 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539 UWAGA!!! Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w rozdziale VIII pkt. 2 SIWZ dokument wadium należy dołączyć do oferty. Beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. 5. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt. 1, 2 i 3 ustawy, tj.: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium w trybach i na zasadach przewidzianych w ustawie. 8. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust3 ustawy , nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ. 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2) Wypełniony formularz asortymentowo cenowy - załącznik nr 2 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177 z póź. zm.) - załącznik nr 3. 4) Parametry techniczne oferowanego sprzętu - załącznik nr 4 5) Dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP i posiada np. wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania lub deklarację zgodności/certyfikat CE. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument może złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7) Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba(y) nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć również w przypadku, gdy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielnie zamówienia). 8) Oświadczenie następującej treści : Oświadczamy ,że urządzenie jest kompletne , fabrycznie nowe i będzie gotowe do pracy po zainstalowaniu bez dodatkowych zakupów poza materiałami eksploatacyjnymi. 9) Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - ocena techniczna - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im. dr Anna Gostyńska SPZOZ
ul. Kasprzaka 17
01-211 Warszawa
Kancelaria główna - pawilon nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:15, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anna Gostyńska SPZOZ ul. Kasprzaka 17 01-211 Warszawa Sekcja zamówień publicznych - pawilon nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.