Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-27
Zabrze: Dostawa aparatury i materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu ZIZOZap
Numer ogłoszenia: 306182 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska Polskiej Akademii Nauk , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716481, faks 0-32 2717470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipis.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednopstka organizacyjna posiadająca osobowość prawną.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu ZIZOZap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedsmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i materiałów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu ZIZOZap: Część I - Waga analityczna Część II - Chromatograf cieczowy FlashMaster Personal (lub równoważny) z wybranym wyposażeniem Część III - System ekstrakcyjny BAKER spe 12 wraz z dyskami ekstrakcyjnymi BAKERBOND Speedisk i zaworkami do systemu ekstrakcyjnego lub równoważny Część IV - Materiały laboratoryjne Część V - Kolumny do chromatografu jonowego Firmy METROHM Część VI - Elementy eksploatacyjne do Mineralizatora Multiwave 3000 Firmy ANTON PAAR Część VII - Wzorce.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówieniem uzupełniającym mogą zostać obiete materiały wskazane w SIWZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0, 38.31.11.00-9, 37.42.22.00-4, 38.90.00.00-4, 24.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy UPZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy UPZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług, na łączną kwotę brutto co najmniej 50 000 PLN, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada potencjał techniczny do wykonania Zamówienia. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia (zawarte w formularzu cenowym oferty), że posiada osoby zdolne do wykonania Zamówienia. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć podpisane oświadczenie (znajdujące się w formularzu cenowym oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipis.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska PAN ul. Skłodowskiej - Curie 34 41-819 Zabrze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Instytutu Podstaw Inżynierii Środowiska PAN ul. Skłodowskiej - Curie 34 41-819 Zabrze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie w sprawie zamówienia będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - POIG 01.01.02-24-078/09 w ramach projektu Zintegrowany system wspomagający zarządzaniem i ochroną zbiornika zaporowego (ZiZOZap)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Waga analityczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie wagi analitycznej: 1. Dokładność odczytu 0,01/0,1mg 2. Obciążenie minimalne 1mg 3. Zakres tary min -200g 4. Obciążenie maksymalne min 80/200g 5. Wyjmowane szyby: boczne, górna 6. Automatyczna kalibracja wewnętrzna 7. Odłączana głowica na kablu, poprawiająca ergonomię pracy! 8. Poziomiczka umieszczona w widocznym, dostępnym dla użytkownika miejscu! 9. Przystawka do kalibracji pipet 10. Program komputerowy pipety 11. Wzorcowanie wagi w pięciu punktach 12. Program do kalibracji pipet 13. Moduł środowiskowy 14. Autoryzowany bezpłatny serwis gwarancyjny w ciągu 48h 15. Szkolenie z obsługi i eksploatacji wagi 16. Gwarancja minimum 36 mies 17. Instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Chromatograf cieczowy FlashMaster Personal (lub równoważny) z wybranym wyposażeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chromatograf będzie wykorzystywany do przygotowywania próbek ciał stałych takich jak gleba, osady denne, kompost, osady ściekowe Chromatograf cieczowy FlashMaster Personal (lub równoważny) z wybranym wyposażeniem 1. FlashMaster Personal Flash Chromatography system: - kompaktowy system do flash chromatografii z stanowiskiem na jedną kolumnę, - zintegrowana z systemem pompa tłocząca eluent, - ręczna regulacja objętościowego natężenia przepływu w zakresie nie mniejszym niż: 5-230 ml/min, - ciśnienie maksymalne nie mniejsze niż: 5 bar, - zasilanie 220-240 V, 50-60 Hz, - możliwość zainstalowania kolumny o średnicy wewnętrznej między 25 mm a 30 mm, - możliwość późniejszej rozbudowy systemu umożliwiającej stosowanie kolumn o średnicach wewnętrznych w zakresie nie mniejszym niż 15 - 40 mm, 2. FlashPack tłoczki 3. FlashPack uszczelki do tłoczków 4. Kolumny Isolute C18 10g/70 ml. - kolumny do chromatografii o średnicy wewnętrznej 25 - 30 mm z wypełnieniem typu C-18, o uziarnieniu około 50um, powierzchni nie mniejszej niż 450 m2/g. Ilość wypełnienia w kolumnie nie mniejsza niż 10 g. Ilość kolumn nie mniejsza niż 15 szt. 5. Kolumny Isolute NH2 10g/70 ml. kolumny do chromatografii o średnicy wewnętrznej 25 - 30 mm z wypełnieniem typu NH2, o uziarnieniu około 50um, powierzchni nie mniejszej niż 450 m2/g. Ilość wypełnienia w kolumnie nie mniejsza niż 10 g. Ilość kolumn nie mniejsza niż 15 szt. 6. Autoryzowany bezpłatny serwis gwarancyjny w ciągu 48h 7. Szkolenie z obsługi i eksploatacji urządzenia 8. Gwarancja minimum 24 mies. 9. Instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.22.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System ekstrakcyjny BAKER spe 12 wraz z dyskami ekstrakcyjnymi BAKERBOND Speedisk i zaworkami do systemu ekstrakcyjnego lub równoważny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System ekstrakcyjny do ekstrakcji do fazy stałej: - Komora próżniowa ze szkła borokrzemianowego z możliwością autoklawowania, - Pokrywa z poliamidu, biała z igłami z jednego kawałka PTFE (12 sztuk) i uszczelką ze spienionego PE - Zawór bezpieczeństwa - Statyw na odbieralniki eluatu z PTFE z 3 półkami na odbieralniki ( szlif), NS 14/23 i NS10/19 i podstawą - Korki Luera do pokrywy - 12 sztuk - Zawory z PP - 12 sztuk - Części zapasowe (zapasowe uszczelki) - Dyski ekstrakcyjne BAKERBOND Speedisk Oktadecyl w ilości nie mniejszej niż 20szt. - Urządzenie umożliwiające zasysanie próbek na dysk - Autoryzowany bezpłatny serwis gwarancyjny w ciągu 48h - Szkolenie z obsługi i eksploatacji urządzenia - Gwarancja minimum 24 mies - Instrukcja w języku polskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu (lub równoważne) Ilość Kolba sercowa ze szlifem poj. 50 ml szlif 14/23 nr katalogowy Firmy Handlowej Odczynniki 08-062.202.07 50 szt. Kolba miarowa kl A. z korkiem z polipropylenu szlif 10/19 5 ml, nr katalogowy Firmy Handlowej Odczynniki 01-130.202.51 30 szt. Kolba miarowa kl A. z korkiem z polipropylenu szlif 10/19 10 ml, nr katalogowy Firmy Handlowej Odczynniki 01-130.202.52 30 szt. Zlewka niska z wylewem 250 ml nr katalogowy Firmy Handlowej Odczynniki 08-229.202.07 20 szt. Złącze ekspansywne szlif wewn. 29/32 szlif zewn. 14/23 nr katalogowy Firmy Handlowej Odczynniki 01-014.202.03A 10 szt. Lejek szklany średnica 40 mm 20 szt. Dyski ekstrakcyjne C18 BakerBond Speed (lub równoważne) 10pacz. /20 szt. Kolba stożkowa erlenmeyera z wąską szyjką.250 ml Nr chemland: 08-231.202.06 20 szt. Kolba stożkowa erlenmeyera z wąską szyjką. 1000 ml Nr chemland: 08-231.202.09 15 szt. Kolba stożkowa erlenmeyera z szeroką szyjką. 300 ml Nr chemland: 08-232.202.06 20 szt. Mikropipetor o stałej pojemności 100ul nr kat. H795.1 ROTH z zestawem końcówek 1 szt. Mikropipetor o stałej pojemności 200ul nr kat. H796.1 ROTH z zestawem końcówek 1 szt. Mikropipetor o zmiennej pojemności 100-1000 ul nr kat. P852.1ROTH z zestawem końcówek 1 szt. Mikropipetor o zmiennej pojemności 1000-5000 ul nr kat. E226.1 ROTH z zestawem końcówek 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kolumny do chromatografu jonowego Firmy METROHM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu (lub równoważne) Ilość (szt.) 1 Metrosep A Supp 5 - 250/4.0 bez przedkolumny METROHM kod: 6.1006.530 do chromatografu jonowego firmy METROHM 1 2 Metrosep C4 150/4.0 - kolumna kationowa, bez przedkolumny do chromatografu jonowego firmy METROHM 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elementy eksploatacyjne do Mineralizatora Multiwave 3000 Firmy ANTON PAAR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu (lub równoważne) Ilość (szt.) 1 Kwarcowe naczynie ciśnieniowe 4 2 Zapasowy zestaw części do pieca mikrofalowego Multiwave 3000. do rotora 8SXF 100 tj.: Uchwyt do uszczelki - 8 szt., Uszczelka do naczyń teflonowych - 8 szt., Uchwyt do dysku bezpieczeństwa - 8 szt., Podłączenie do strzykawki - 8 szt., Dyski bezpieczeństwa - 8 szt., Śruba wentylująca - 8 szt. 1 3 Element rozgrzewający SiC 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wzorce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu (lub równoważne) Ilość (szt.) 1. Wzorzec chromatograficzny 36900-PCB No 28 solution Fluka analytical standard, for environmental analysis, 10 ng/mikroL in isooctane, 36900-2ML-R, SIGMA ALDRICH 3 2. Wzorzec chromatograficzny 31297 -PCB No 52 solution Fluka analytical standard, for environmental analysis, 10 ng/mikroL in isooctane 31297-2ML 3 3. Wzorzec chromatograficzny 36902 - PCB No 101 solution Fluka analytical standard, for environmental analysis, 10 ng/uL in isooctane 36902-2ML SIGMA ALDRICH 3 4. Wzorzec chromatograficzny 36903 -PCB No 138 solution Fluka analytical standard, for environmental analysis, 10 ng/uL in isooctane 36903-2ML SIGMA ALDRICH 3 5. Wzorzec chromatograficzny 36904 - PCB No 153 solution Fluka 10 ng/uL in isooctane, analytical standard, for environmental analysis 36904-2ML SIGMA ALDRICH 3 6. Wzorzec chromatograficzny 36905 - PCB No 180 solution Fluka analytical standard, for environmental analysis, 10 ng/uL in isooctane 36905-2ML SIGMA ALDRICH 3 7. Wzorzec chromatograficzny 48260 U 4,4-Dichlorobiphenyl analytical standard 500ug/mL in isooctane SIGMA ALDRICH 3 8. Wzorzec chromatograficzny 442298 - 2,4,5,6-Tetrachloro-m-xylene amp. 1000 mg analytical standard amp.1000mg SIGMA ALDRICH 3 9. Wzorzec chromatograficzny 21, 47725-U EPA 505/525 pesticide Mix A 500 ug/mL analitical standard SIGMA ALDRICH 3 10. Wzorzec chromatograficzny 47726-U EPA 505/525 pesticide Mix B 500 ug/Ml SIGMA ALDRICH 3 11. Wzorzec chromatograficzny 36989-PCB No 28, 52, 101, 138, 153, 180, 209 solution in isooctane SIGMA ALDRICH 10 ml 3 12. Wzorzec PCB No. 77, nr kat. Witko EHR-C20007700 2 13. Wzorzec PCB No. 81 certified;10mg, nr kat. Witko EHR-C20008100 2 14. Wzorzec PCB No. 126, nr kat. Witko EHR-C20012600 2 15. Wzorzec PCB No. 169, nr kat. Witko EHR-C20016900, 2 16. Wzorzec PCB No. 105, certified;10mg, nr kat. Witko EHR-C20010500 2 17. Wzorzec PCB No. 114; certified;10mg, nr kat. Witko EHR-C20011400 2 18. Wzorzec PCB No. 118, nr kat. Witko EHR-C2001180 2 19. Wzorzec PCB No. 123, certified;10mg, nr kat. Witko EHR-C20012300 2 20. Wzorzec PCB No. 156, certified;10mg, nr kat. Witko EHR-C20015600 2 21. Wzorzec PCB No. 157, certified;10mg nr kat. Witko EHR-C20015700 2 22. Wzorzec PCB No. 167, certified;10mg nr kat. Witko EHR-C20016700 2 23. Wzorzec PCB No. 189, nr kat. Witko EHR-E20018900 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Dostawę wzorców dla WSSE w Warszawie
- Dostawa artykułów żywnościowych oraz art. chemicznych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Biobanku na podstawie umów ramowych z podziałem na 4 części
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
- Dostawa wag lekarskich ze wzrostomierzem oraz wag do ważenia osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich dla potrzeb MSP ZOZ w Chełmie
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.