Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-15
Poznań: Przeprowadzenie warsztatów grupowych (praktycznych zajęć) w celu wyposażenia uczestników - rodzin zastępczych, osób prowadzących rodzinne domy dziecka oraz placówkę opiekuńczo - wychowawczą typu rodzinnego funkcjonujących na terenie powiatu poznańskiego w praktyczne umiejętności niezbędne
do sprawowania bieżącej opieki nad dzieckiem
Numer ogłoszenia: 306224 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Poznaniu , ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 841 07 10, faks 61 841 07 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów grupowych (praktycznych zajęć) w celu wyposażenia uczestników - rodzin zastępczych, osób prowadzących rodzinne domy dziecka oraz placówkę opiekuńczo - wychowawczą typu rodzinnego funkcjonujących na terenie powiatu poznańskiego w praktyczne umiejętności niezbędne do sprawowania bieżącej opieki nad dzieckiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie trzech 2-dniowych warsztatów grupowych, praktycznych zajęć z uwzględnieniem ćwiczeń (sytuacji z życia codziennego) podnoszących kompetencje wychowawcze w celu wyposażenia uczestników - rodzin zastępczych, osób prowadzących rodzinne domy dziecka oraz placówkę opiekuńczo - wychowawczą typu rodzinnego funkcjonujących na terenie powiatu poznańskiego w praktyczne umiejętności niezbędne do sprawowania bieżącej opieki nad dzieckiem. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas każdego dnia warsztatów zapewnił dla uczestników catering konferencyjny tj. przerwę cateringową w ramach której należy zabezpieczyć dostęp do: kawy, herbaty, wody (min. 0,3 l./os.), soku owocowego (min. 0,3 l./os.), owoce (min. 2 owoce/os. np. jabłko, banan, nektarynka, pomarańcza, kiść winogrona itp.)oraz ciastka, np. ciastka kruche, drożdżówki, ciasto. 3. Zamówienie obejmuje opracowanie oraz przeprowadzenie zajęć wg następującej tematyki warsztatów: 1. FAS - opieka i wychowanie dziecka w każdym wieku. 2. RAD - opieka i wychowanie dziecka z zaburzeniami więzi. 3. Problemy wychowawcze, metody wychowawcze, techniki dyscyplinowania - dzieci w przedziale wiekowym: 11 - 14 lat. 4. W każdych warsztatach będzie uczestniczyła grupa maksymalnie 12 osób.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże dysponowanie: 1) min. 1 osobą posiadającą wykształcenie min. mgr: psychologiczne lub pedagogiczne lub posiadającą certyfikat/dyplom terapeuty oraz posiadającą ukończony kurs w zakresie diagnozy FAS oraz min. 5 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi dotkniętymi FAS; 2) min. 1 osobą posiadającą wykształcenie min. mgr: psychologiczne lub pedagogiczne lub posiadającą certyfikat/dyplom terapeuty oraz posiadającą ukończony kurs w zakresie diagnozy RAD oraz min. 5 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi dotkniętymi RAD; 3) min. 1 osobą posiadającą wykształcenie min. mgr psychologiczne lub pedagogiczne posiadającą doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 11-14 lat (np. z doświadczeniem w pracy w: świetlicy socjoterapeutycznej, fundacji, organizacji pozarządowej, gabinetach/poradniach psychologiczno-pedagogicznych, poradniach zdrowia psychicznego, ośrodkach wspomagania rozwoju, innych podobnych) Wykonawca może dysponować mniejszą ilością osób, pod warunkiem, że wskazana osoba będzie posiadała łącznie ww. doświadczenie i kwalifikacje
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. 3) pisemne zobowiązanie - w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia (o których mowa w Rozdziale IV pkt. 2 ppkt 4). Zobowiązanie do współpracy, winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę podmiotu trzeciego udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas jego udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 4) inne dokumenty - jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, o treści określonej w Rozdziale IV pkt 4 Siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) zmiana wynagrodzenia: a) dopuszczalne są zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki podatku VAT jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów usług po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, 2) zmiana terminu wykonania warsztatów: a) dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, zależnych od Zamawiającego, lub w przypadku gdy z uwagi zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, nie odbędą się warsztaty w danym dniu szkoleniowym, pod warunkiem, że wydłużenie to nie będzie trwało dłużej niż okres zaistnienia siły wyższej albo tych okoliczności, 3) inne zmiany: a) dopuszczalne są zmiany miejsca przeprowadzenia warsztatów, pod warunkiem zachowania cen jednostkowych określonych w § 5 ust. 2 oraz zachowania wymogu dot. lokalizacji. 2. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.powiat.poznan.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Słowackiego 8, 60-823 POZNAŃ (I piętro) sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Słowackiego 8, 60-823 POZNAŃ (I piętro) sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu prądotwórczego dla potrzeb hydroforni w Krężnicy Jarej, gm. Niedrzwica Duża
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
- Realizacja usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Zawodowi transformersi".
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Operator koparkoładowarki klasa III wszystkie oraz koparki jednonaczyniowej do 25 ton klasa III
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.