Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-27
Kraków: Przeprowadzenie kursu - prawo jazdy kategorii B w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 306236 - 2011; data zamieszczenia: 27.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie , ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeo.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu - prawo jazdy kategorii B w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w roku 2011 w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce kursu prawa jazdy kategorii B dla uczniów krakowskich szkół o profilu zawodowym ( branża budowlana ) zakończonych uzyskaniem pozytywnego wyniku z egzaminu wewnętrznego i przystąpieniem do egzaminu państwowego. Liczba kursów w 2011r : 1 Grupa uczestników kursu liczy: 10 Łączna ilość godzin zajęć kursu wynosi: 60 godzin w tym: - 30 godzin szkolenia teoretycznego ( godzina równa 45 minutom ) dla wszystkich uczestników kursu - 30 godzin szkolenia praktycznego ( godzina równa 60 minutom ) indywidualnie dla każdego uczestnika kursu Zajęcia części teoretycznej odbywać się będą raz w tygodniu w soboty po 6 godzin . Dopuszcza się również możliwość prowadzenia zajęć 2 razy w tygodniu w godzinach przedpołudniowych. Terminy zajęć praktycznych Wykonawca ustali indywidualnie z każdym uczestnikiem . Terminy zajęć teoretycznych i praktycznych muszą być dostosowane do obowiązkowych godzin lekcyjnych uczestników kursu. Dopuszcza się zorganizowanie zajęć kursu w innych terminach w uzgodnieniu z Liderem szkolnym projektu ( Dyrektor Zespołu Szkół Geodezyjno- Drogowych i Gospodarki Wodnej, ul. Lea 235, 30-133 Kraków). Zajęcia teoretyczne , praktyczne oraz egzamin wewnętrzny należy przeprowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r ze. zm. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm.). Po zakończeniu zajęć teoretycznych i praktycznych Wykonawca przeprowadza egzamin wewnętrzny. Do egzaminu wewnętrznego może przystąpić uczestnik kursu, który odbył wymaganą programem ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Egzamin wewnętrzny składa się z części:- teoretycznej - przeprowadzonej w sali szkoleniowej przy użyciu testu komputerowego lub w formie testów pisemnych, - praktycznej - przeprowadzonej na placu manewrowym i w ruchu drogowym. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu wewnętrznego uczestnik kursu-lub osoba uprawniona składa do wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego w Krakowie wniosek o wydanie prawa jazdy, celem przystąpienia do egzaminu państwowego. Wykonawca w ramach kursu: - zobowiązuje się do bezzwrotnego, nieodpłatnego przekazania uczestnikom kursu materiałów edukacyjnych, książka + płyta ( wybór Wykonawcy ) - przekazane materiały mogą stanowić gotowe publikacje dostępne na rynku) - zapewnia i pokrywa koszt badań lekarskich dla uczestników, - organizuje i przeprowadza egzamin wewnętrzny, - wydaje zaświadczenia potwierdzające ukończenie kursu umożliwiające przystąpienie do egzaminu państwowego - składa w imieniu uczestników wnioski o wydanie prawa jazdy do wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego, ustala termin-y egzaminu państwowego dla uczestników kursu, - pokrywa koszty pierwszego przystąpienia do egzaminu państwowego uczestników, - ubezpiecza wszystkich uczestników kursu od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków. - wydaje wszystkim uczestnikom zaświadczenia* ukończenia kursu oraz przekazuje kserokopię zaświadczeń* Zamawiającemu *Uwaga: Na zaświadczeniu* winny zostać umieszczone: * szczegółowy zakres programowy kursu (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), * logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego na etapie realizacji zamówienia, * zapis: kurs współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. - przeprowadzeniem opracowanej przez Wykonawcę ankiety końcowej wśród uczestników kursu,która dostarczona zostanie Zamawiającemu, - dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu listy- rejestru obecności potwierdzających uczestnictwo osób uczestniczących w kursie oraz program kursu, - dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu zbiorczego potwierdzenia przekazania zaświadczeń* dla uczestników, karty czasu pracy Wykonawcy, - dostarczeniem potwierdzenia złożenia wniosków o wydanie prawo jazdy dla uczestników ( wraz z potwierdzeniem dokonania wpłaty za egzamin państwowy). Harmonogram kursu zostanie uzgodniony przez Wykonawcę, który będzie realizował zamówienie z Liderem szkolnym projektu. Miejsce kursu dla zajęć teoretycznych i praktycznych wskazuje Wykonawca ( teren miasta Krakowa). Miejsce egzaminu państwowego na terenie miasta Krakowa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą spełniającą poniższe wymagania: ( w przypadku wykazania więcej niż jedną osobę zamówienie będzie realizowane wyłącznie przez osoby spełniające poniższe wymagania): - posiada kwalifikacje instruktora zgodnie z art. 105 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z póżn. zm.) - posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w przeprowadzaniu kursów na prawo jazdy - w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia (kursy na Prawo jazdy) dla grup liczących co najmniej 10 osób. Wykonawca winien dysponować do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą (do przeprowadzenia szkolenia w zakresie pierwszej pomocy) spełniająca poniższe wymaganie: ( w przypadku wykazania więcej niż jedną osobę zamówienie będzie realizowane wyłącznie przez osoby spełniające poniższe wymagania): -spełnia warunki określone w art. 8 ust.2 ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metoda 0-1 spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, które złoży Wykonawca w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.6.2) Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów: Dokument/-y udowadniający/-,że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. III.6.3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie. III.6.4) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy zawierający: - Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy, - Siedzibę (firmy) albo adres zamieszkania i adres ( zakładu) Wykonawcy, - Numer NIP (nieobligatoryjnie), - Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty, - Cenę oferty tj. wynagrodzenie brutto za przeprowadzenie kursu . - Zakres prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany po podpisaniu umowy w zakresie zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem, że osoby te będą posiadały kwalifikacje i doświadczenie odpowiadające kwalifikacjom i doświadczeniu osób wskazanych w ofercie. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany miejsca prowadzenia kursu ( zajęcia teoretyczne ) - z wyłączeniem zmiany miejscowości. Wyżej wymienione zmiany mogą nastąpić wyłącznie po uzyskaniu akceptacji Lidera szkolnego projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeo.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół EkonomikiOświaty w Krakowie (ul. Ułanów 9 )- pokój 50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 20:00, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie (ul. Ułanów 9 ) - Dziennik Podawczy - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16.1)Zamówienie realizowane w ramach Projektu p.n. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL IV.4.16.2) Uzupełnienie pkt IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Zespole Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, pokój nr 50 w poniedziałki w godz. 10:00 -15:00, w pozostałe dni robocze (z wyjątkiem czwartków) w godz. 10.00-14.00 (koszt materiałów: 7,00 zł, w tym VAT). W celu odebrania SIWZ niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Zamawiającego www.zeo.krakow.pl Ww. uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego, IV.4.16.3)Inne informacje uzupełniające : Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Elżbieta Plewniak. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa ul. Niebyłej - opracowanie dokumentacji projektowej.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń pomiarowych dla potrzeb Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ w ramach projektu "Key to future", w podziale na cztery części.
- Budowa chodnika na skrzyżowaniu ul. Ogłęczyzna z ul. Na Załęczu wraz z przejściem dla pieszych - w ramach programu budowy chodników
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ
- druk zeszytów z matematyki dla uczestników kursów Roku Zerowego dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-189/25
- Renowacja elewacji, wieżyczek zabytkowych oraz bram wejściowych w budynku Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Ośrodka w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B w ramach realizacji projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Przeprowadzenie dwudniowego szkolenia pn. "Wymagania normy ISO/IEC 27001:2022 oraz zasady i techniki przeprowadzania audytów wewnętrznych systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji..."
- Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej oraz warsztaty wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania na terenie Pow. Szamotulskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.