eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłonkaRoboty ziemne koparką na inwestycjach prowadzonych przez Gminę Jabłonka w 2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Jabłonka: Roboty ziemne koparką na inwestycjach prowadzonych przez Gminę Jabłonka w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 30628 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, fax 018 2652468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ziemne koparką na inwestycjach prowadzonych przez Gminę Jabłonka w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty ziemne koparką na inwestycjach gminnych Gminy Jabłonka w 2008 roku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: ZADANIE A a/ czyszczenie istniejących rowów przydrożnych wraz z profilowaniem dna i skarp z odwozem urobku na odległość do 5km - w ilości 3500mb ZADANIE B b/ wykonanie nowych rowów przydrożnych wraz z profilowaniem dna i skarp z odwozem urobku na odległość do 5 km - w ilości 3000m3 ZADANIE C a/ wykonanie koryta drogi wraz z załadunkiem urobku na samochody lub przyczepy samowyładowcze i odwozem urobku na odległość do 3 km - w ilości 3500m3, b/ rozplanotwanie dostarczonego kruszywa wraz z wyprofilowaniem podbudowy i zagęszczeniem walcem o wadze min. 1,5 tony - w ilości 5500 m3 Z uwagi na specyfikę zamówienia tj. planowane wykonywanie usług koparkami i samochodami na kilkudziesięciu zadaniach na terenie całej Gminy Jabłonka, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na usługi określone w pkt. III - Zadania A-C - w ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przy ich zlecaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na wykonanie usługi określonej w pkt. III - Zadanie C w ilościach 10 m3 na jednej drodze Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert - oddzielnie na zadania określone w pkt. III (Zadania A-C)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000 zł należy wnieść do dnia 27 lutego 2008r. do godz.10.00 W przypadku składania ofert częściowych wysokość wadium wynosi: a/ Zadanie A - 500,00 zł b/ Zadanie B - 500,00 zł c/ Zadanie C - 1000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 wyżej wymienionej ustawy Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. b/ Zaparafowany przez Oferenta projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ c/ Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby reprezentujące Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d/ Wykaz wykonanych tożsamych prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie - zał. nr 3 do SIWZ e/ Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 4 do SIWZ f/ Dowód wpłaty wadium g/ Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. h/ Wykaz posiadanego sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - na zał. nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 z dnia 24 maja 2006r.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Oferenta, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1 pok. nr 206, a także pocztą za zaliczeniem pocztowym po wcześniejszym wystąpieniu wyłącznie z pisemnym wnioskiem o jej wydanie za kwotę 6,00 zł + koszt przesyłki.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka pokój nr 1 - sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi dnia 27 lutego 2008r. o godz. 10.45 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 110..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE A a/ czyszczenie istniejących rowów przydrożnych wraz z profilowaniem dna i skarp z odwozem urobku na odległość do 5km - w ilości 3500mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A a/ czyszczenie istniejących rowów przydrożnych wraz z profilowaniem dna i skarp z odwozem urobku na odległość do 5km - w ilości 3500mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE B b/ wykonanie nowych rowów przydrożnych wraz z profilowaniem dna i skarp z odwozem urobku na odległość do 5 km - w ilości 3000m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE B b/ wykonanie nowych rowów przydrożnych wraz z profilowaniem dna i skarp z odwozem urobku na odległość do 5 km - w ilości 3000m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE C a/ wykonanie koryta drogi wraz z załadunkiem urobku na samochody lub przyczepy samowyładowcze i odwozem urobku na odległość do 3 km - w ilości 3500m3, b/ rozplanotwanie dostarczonego kruszywa wraz z wyprofilowaniem podbudowy i zagęszczeniem walcem o wadze min. 1,5 tony - w ilości 5500 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE C a/ wykonanie koryta drogi wraz z załadunkiem urobku na samochody lub przyczepy samowyładowcze i odwozem urobku na odległość do 3 km - w ilości 3500m3, b/ rozplanotwanie dostarczonego kruszywa wraz z wyprofilowaniem podbudowy i zagęszczeniem walcem o wadze min. 1,5 tony - w ilości 5500 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.