Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Gdańsk: Dostawa paczek świątecznych dla dzieci pracowników Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 306327 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek świątecznych dla dzieci pracowników Uniwersytetu Gdańskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa paczek świątecznych dla dzieci którą szczegółowo określa załącznik nr 2 do SIWZ. 2.2. Zamawiający wymaga aby oferowane paczki świąteczne w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2. 2.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, zgodnie z wymogami Polskich Norm. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego. Proponowany artykuł równoważny należy wpisać do kolumny proponowany artykuł równoważny w załączniku nr 2. Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł określony przez Zamawiającego i wpisać w załącznik nr 2 - rubryka 3 - odpowiednio do części i pozycji, proponowany artykuł równoważny z dokładną nazwą produktu z podaniem producenta , oraz dokładnym opisem parametrów ( waga, pojemność, opis składu ). 2.4. Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.5. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy do jednostek administracyjnych Uniwersytetu Gdańskiego - według załącznika nr 8 do SIWZ. Dokładne ilości paczek na poszczególne jednostki zostaną podane do dnia 10 listopada 2010r. 2.6. Wszystkie produkty mają posiadać etykietę zawierającą informacje o produkcie, akceptowana przez Instytut Żywności i Żywienia , 2.7. Dostarczone artykuły spożywcze mają być nie przeterminowane i mają posiadać termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta - na dzień dostarczenia paczek(na opakowaniu ma znajdować się wyraźna data produkcji oraz data przydatności do spożycia)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych , przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających, nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze 15.84.22.20 - Batony czekoladowe 15.84.22.00 - Produkty z czekolady 15.82.12.00 - Herbatniki słodkie 44.61.70.00 - Pudła .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą się w wykonaniem dostaw okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia (zakończonego) odpowiadającego swoim rodzajem i wartością nie niższą niż: 100 000,00 PLN ( brutto)w ciągu roku zamówienia mogą być sumowane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ustawowej zmiany stawki podatku Vat. 2. Zmiana terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie dające się przewidzieć przed zawarciem umowy. 3. Zmiana przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pdzp.univ.gda.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 11:00, miejsce: pokój 124 ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie usługi digitalizacji dokumentacji pracowniczej (umowa o pracę), tj. akt osobowych pracownika oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (eTeczka).
- Wykonanie i utrzymanie Systemu Informacji Miejskiej i tablic ulicowych na terenie Miasta Gdańska
- Sukcesywna dostawa dichlorku radu 223-Ra dla UCK
- Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z montażem elektrycznego ekranu projekcyjnego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasne i Bezpieczne Parki! Oświetlenie parku Chirona" w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2025 - etap I
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Gojawiczyńskiej 10 w Gdańsku - (Część nr 2)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty oraz innych artykułów spożywczych.
- Dostawy batonów czekoladowych, wafli, ciastek, czekolad, mieszanki bakaliowej, sezamków oraz soków, nektaru i wody mineralnej.
- dostarczenie grzybów jadalnych, sosów i zup: przetworów sojowych; pieczywa; wyrobów półcukierniczych i cukierniczych; produktów mrożonych; czekolad i batonów; deserów; przypraw przetworzonych i przypraw naturalnych; kawy, kakao i herbaty do jednostek wojs
więcej: Herbatniki słodkie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.