To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-08
Ogłoszenie nr 306352 - 2016 z dnia 2016-09-08 r.
Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
znak sprawy: ZP.2711.44.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300500-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
35711718000000, ul.
ul. Mazowiecka
21,
30019
Kraków, państwo
, woj.
małopolskie, tel.
12 2997425, 12 6237480, faks
126 325 215, e-mail
Adres strony internetowej (URL): http://uppk.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.2711.44.2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w okresie od dnia 01.09.2016r. do dnia 31.12.2016r. dla następujących lokalizacji: A.Siedziba Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Krakowie, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków; B.Filia Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Skawinie, ul. Ogrody 17, 32-050 Skawina; C.Filia Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Słomnikach, ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki; D.Filia Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego w Krzeszowicach, ul. Kolejowa 1, 32-065 Krzeszowice. 2.Usługi, o których mowa w punkcie 1 obejmują: a)przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych, we wszystkich kategoriach wagowych, w tym przesyłek listowych, paczek i przesyłek kurierskich; b)zwrot przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 4.W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość nadawania przesyłek pocztowych wymagających zastosowania art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.) art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej (Dz. U. z 2015 r. poz. 613 ze zm.) oraz innych analogicznych przepisów, tj. pism w postępowaniach, w których Zamawiający jest stroną a dla wywołania określonych w przepisach skutków prawnych konieczne jest pośrednictwo operatora wyznaczonego. Określenie ilości przesyłek nadawanych przy zastosowaniu powyższych norm jest niemożliwe, jednak przewiduje się, że liczba ta nie przekroczy 2 000 sztuk w okresie trwania umowy. 5.Przesyłki nadawane będą w opakowaniach Zamawiającego. 6.Z siedziby Zamawiającego wskazanej w punkcie 1 lit. A, Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego odbioru przesyłek pocztowych. Przygotowane do ekspedycji przesyłki należy odbierać ze stanowiska Dziennika Podawczego, w godzinach pomiędzy 12:00 a 14:00. Zamawiający określa częstotliwość odbioru dla tej lokalizacji co drugi dzień, począwszy od poniedziałku. Oznacza to, że przesyłki odbierane będą w poniedziałki, środy oraz piątki. 7.Niezależnie od zapisów w punkcie 9, Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość nadawania korespondencji we wskazanej placówce Wykonawcy, która będzie znajdowała się w odległości do 1,5 km od siedziby Zamawiającego znajdującej się przy,ul. Mazowieckiej 21. W przypadku jednak, gdy odległość ta będzie większa niż 1,5 km Wykonawca zobowiązany będzie do odebrania nadawanej korespondencji, po telefonicznym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego. 8.W pozostałych lokalizacjach Zamawiającego - jego Filiach, określonych w punkcie 1 lit. B do D, przesyłki będą nadawane w placówkach Wykonawcy, z zastrzeżeniem jednak, iż nie będą one oddalone od Filii Zamawiającego dalej niż o 1,5 km. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać wyznaczone przez siebie placówki nadawcze. W przypadku, gdy placówka Wykonawcy zlokalizowana będzie dalej niż w odległości 1,5 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek samodzielnie, w sposób i terminach określonych jak dla lokalizacji, o której mowa w punkcie 7. 9.Odbioru przesyłek dokonywał będzie przedstawiciel Wykonawcy posiadający stosowne upoważnienie, które zobowiązany będzie każdorazowo okazywać pracownikowi Zamawiającego, przekazującemu nadawane przesyłki pocztowe. 10.Zamawiający ustalił, że średniomiesięcznie wszystkie jego lokalizacje dokonują łącznie wysyłki korespondencji na poniższym poziomie: List zwykły krajowy- 424 szt List zwykły krajowy priorytet- 13szt List polecony krajowy - 160 szt List polecony krajowy priorytet -8 szt List ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru krajowy - 1635 szt List ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru krajowy priorytet -36 szt. 11.Zamawiający zastrzega, że podana ilość i rodzaj poszczególnych przesyłek mają charakter jedynie szacunkowy. W praktyce, zarówno ilości przesyłek jak i ich rodzaje mogą różnic się od przyjętego założenia, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
64110000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39675.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 48014,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Wykonywanie usług pralniczych w I półroczu 2025 roku
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości budynku oraz posesji Archiwum Narodowego w Krakowie.
- Dostawa mięsa i wędlin w I półroczu 2025 roku
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.