Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-01
Kraków: Wyposażenie w meble biblioteki naukowej Ośrodka Kultury im. C. K. Norwida w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 30636 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury im. Cypriana Kamila Norwida , Os. Górali 5, 31-959 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 644 27 65, faks 0-12 644 27 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.okn.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie w meble biblioteki naukowej Ośrodka Kultury im. C. K. Norwida w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli (w tym: wykonanie wg określonych parametrów, transport, rozładunek z wniesieniem oraz ustawienie mebli w pomieszczeniu - parter) dla biblioteki naukowej Ośrodka Kultury im. C. K. Norwida w Krakowie, zgodnie z projektem, załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień: 39000000-2 Meble, 39110000-6 Siedziska, krzesła, 39150000-8 Inne meble. 1. Postanowienia ogólne. Zamawiający zamierza częściowo zmienić meble w funkcjonującej bibliotece naukowej oraz wprowadzić inną aranżację części wejściowej do pomieszczenia. Przedstawiony w załączeniu do specyfikacji całościowy Projekt aranżacji i wyposażenia pomieszczenia biblioteki naukowej, zawiera dane na temat wyposażenia istniejącego, które nadal będzie wykorzystywane, jak i nowego - będącego przedmiotem zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. a./ Przedmiotem zamówienia są następujące meble: - lada - 1 sztuka (wykonanie na zamówienie wg podanych parametrów techniczno- użytkowych), - szafa na albumy - 1 sztuka (wykonanie na zamówienie wg podanych parametrów techniczno- użytkowych), - regał gazetownik - 1 sztuka (wykonanie na zamówienie wg podanych parametrów techniczno- użytkowych), - stolik pomocnik - 2 sztuki (wykonanie na zamówienie wg podanych parametrów techniczno- użytkowych), - fotele - 4 sztuki, - szafa na albumy - 6 sztuk (wykonanie na zamówienie wg podanych parametrów techniczno- użytkowych). Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na okres dwóch lat od dnia przyjęcia mebli przez Zamawiającego. Wykaz oraz opis mebli z rysunkami technicznymi, będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik do specyfikacji Projekt aranżacji i wyposażenia pomieszczenia biblioteki naukowej, gdzie: Rysunek nr 1/5 przedstawia: - schemat lewy: ogólny plan ustawienia mebli (w tym: meble dotychczas użytkowane przez Zamawiającego, które pozostaną nadal w eksploatacji oraz meble nowe, objęte postępowaniem), - schemat środkowy: ogólny plan ustawienia mebli z wyszczególnieniem mebli objętych postępowaniem (zacienione), - schemat prawy: ogólny plan ustawienia mebli, z zaznaczeniem obszaru przewidzianego pod wykładzinę oraz z identyfikatorami strefy (nie objęte postępowaniem); Rysunek nr 2/5 przedstawia: - projekt wykonawczy 1 szt. lady bibliotecznej objętej postępowaniem, z podaniem wymiarów i opisami; Rysunek nr 3/5 przedstawia: - schemat lewy: projekt wykonawczy 1 szt. szafy na albumy do strefy wejścia z podaniem wymiarów i opisami, - schemat prawy: projekt wykonawczy 1 szt. gazetownika do strefy wejścia z podaniem wymiarów i opisami; Rysunek nr 4/5 przedstawia: - schemat lewy: projekt wykonawczy 6 szt. szaf na albumy z podaniem wymiarów i opisami, - schemat prawy: projekt wykonawczy 2 szt. stolików - pomocników do strefy wejścia z podaniem wymiarów i opisami. Rysunek nr 5/5 nie dotyczy niniejszego postępowania. b./ W przypadku podania w projekcie przez Zamawiającego znaku towarowego - marki, nazwy towaru, symbolu itp. należy przyjąć, że jest to wskazany przez Zamawiającego wzór umożliwiający Wykonawcom prawidłowe przygotowanie oferty i dopuszcza się złożenie oferty równoważnej. Asortyment równoważny oznacza meble, które będą spełniały wymagania techniczne, estetyczne i jakościowe prezentowane przez markę itp., na którą powołał się Zamawiający. c./ Ostateczną kolorystykę mebli należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie podpisywania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego może udzielić zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie Art. 26 ust. 2 ustawy za spełnienie warunków Zamawiający uzna złożenie wypełnionej i podpisanej przez upoważnionego przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy oferty wg wzoru zamieszczonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie Art. 26 ust. 2 ustawy za spełnienie warunków Zamawiający uzna złożenie wypełnionej i podpisanej przez upoważnionego przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy oferty wg wzoru zamieszczonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie Art. 26 ust. 2 ustawy za spełnienie warunków Zamawiający uzna złożenie wypełnionej i podpisanej przez upoważnionego przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy oferty wg wzoru zamieszczonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie Art. 26 ust. 2 ustawy za spełnienie warunków Zamawiający uzna złożenie wypełnionej i podpisanej przez upoważnionego przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy oferty wg wzoru zamieszczonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie Art. 26 ust. 2 ustawy za spełnienie warunków Zamawiający uzna złożenie wypełnionej i podpisanej przez upoważnionego przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy oferty wg wzoru zamieszczonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury im. C. K. Norwida os. Górali 5
31-959 Kraków
pokój 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Kultury im. C. K. Norwida os. Górali 5 31-959 Kraków (sekretariat - p. 13, I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących projektu pn. Wokół rzeki Poprad realizowanego w ramach programu INTERREG Polska - Słowacja 2021 - 2027
- Budowa zadaszenia tarasu bojowego wraz z zabezpieczeniem czołowej części stropodachu Fortu 49a Dłubnia w Krakowie
- Dostosowanie Pracowni Mikrobiologii I do prowadzenia badań w klasie bezpieczeństwa mikrobiologicznego 3 (BSL3) w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Zakup i montaż lampy oświetlenia ulicznego - ul. H. Ch. Andersena - zaprojektuj i wybuduj"
- Usługa serwisowa systemów chłodniczych systemu Proteus 235 (DZP.260.12.2025)
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - OPASKI WINYLOWE
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych dla Wydziału Chemicznego, Politechniki Gdańskiej
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu NR LT-PL00277 "Zaangażowanie społeczności w regionie przygranicznym Litwy i Polski na rzecz dobrostanu środowiska i wzmocnienia zrównoważonej współpracy"
- Zakup wyposażenia do nowego segmentu dydaktycznego w Zespole Szkół w Starym Sączu zlokalizowanego przy ul. Daszyńskiego 15
- Zakup i dostawa mebli
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- Pierwsze wyposażenie w nowym budynku Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.