Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Biłgoraj: Budowa lodowiska w ramach programu Białe Orliki 2010 przy Szkole Podstawowej nr 5 w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 306371 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Biłgoraj , Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6869600, faks 084 6869665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa lodowiska w ramach programu Białe Orliki 2010 przy Szkole Podstawowej nr 5 w Biłgoraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : Budowę sztucznego lodowiska . Dane techniczne lodowiska i jego elementów: Konstrukcja płyty lodowiska: - grunt rodzimy - Zagęszczona podsypka piaskowa gr. 20cm - Izolacja gr.8cm ( styroduru min. EPS 200) - Warstwa nośna gr. 13cm, kruszywo łamane, frakcji 5-31.5mm - Warstwa wyrównawcza gr. 3cm, kruszywo frakcji 0-6mm - Płyty dystansowe o wymiarach 41x36x4,5cm służące do stabilizacji oraz przeciw zapadaniu sztucznej trawy oraz jako miejsce instalacji systemu mrożenia. - Warstwa wyrównawcza gr.2cm piasek kwarcowy o frakcji 0-6mm ponad płyty dystansowe - Sztuczna trawa wielofunkcyjna o wysokości 18 mm, z wypełnieniem piaskiem kwarcowym z liniami boiska do gry w siatkówkę i tenisa Agregat chłodniczy: - Agregat obudowany - kontenerowy o mocy chłodniczej min. 150 kW przy temperaturze powietrza zewnętrznego + 10 C i prędkości wiatru 1 m/s . Temperatura glikolu wej/wyj -8/-11 C . Agregat napełniony wsadem roboczym czynnika chłodniczego R 404 A Agregat wyposażony w dwie sprężarki semihermetyczne z dwustopniową regulacją wydajności na każdej ze sprężarek dodatkowo sprężarki wyposażone w system odciążenia rozruchu. Wymiennik płaszczowo rurowy dwuobiegowy. Sekcja skraplania wyposażona w dwa panele po jednym dla każdego obwodu chłodniczego . Wentylatory z płynną regulacją wydajności o obniżonym poziomie hałasu, panele skraplacza zabezpieczone siatką ochronną. Agregat wyposażony w pompę obiegową z systemem zaworów i filtrów mechanicznych , spręż dyspozycyjny pompy minimum 200 kPA . Moduł hydrauliczny wyposażony w zbiornik wyrównawczy o pojemności min 50 L . System sterowania realizowany przez sterownik elektroniczny, zamontowany w szafie sterowniczej w sposób uniemożliwiający dostęp osób niepowołanych z możliwością zmiany parametrów temperaturowych glikolu. System sterowania powinien mieć możliwość automatycznego wyłączenia agregatu, gdy temperatura zewnętrzna spadnie poniżej żądanej temperatury wyjściowej glikolu i ponownego załączenia gdy temperatura wzrośnie. Szafa sterownicza wyposażona w system oświetlenia , w celu wyeliminowania możliwości kondensacji wilgoci na aparaturze elektrycznej szafa wyposażona w system ogrzewania wewnętrznego. Agregat wyposażony w czujnik przepływu glikolu. Agregat chłodniczy musi być nowy i posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczony znakiem budowlanym, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dn.16-04-2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881). Agregat jest przeznaczony do posadowienia na zewnątrz (tzw. wersja KOMPAKT) System ziębniczy: dostawa kompletnego fabrycznie nowego systemu ziębniczego tafli lodowiska o wymiarach: 20x30 - Orurowanie płyty lodowiska zbudowane z modułów: kolektory z rur PE, do których wgrzane są rurki PE o średnicy 20 mm w rozstawie co 5cm. Rura do glikolu dwuwarstwowa z polietylenu modyfikowanego z warstwą termo dyfuzyjną charakteryzująca się dużą elastycznością wzdłuż osi rury . Rury wraz z kształtkami PEHD z tego samego surowca mają stanowić jeden system. Kompletne maty orurowania lodowiska mobilnego muszą się składać z odcinków kolektorów od 1.0 do 2.0 metra, na obu końcach przystosowanych do łączenia za pomocą złącza mechanicznego typu VICTAULIC. Orurowanie musi być zamontowane na całej powierzchni lodowiska w systemie płyt dystansowych wykonanych z PE - połączonych ze sobą tworząc jednolitą powierzchnię o wymiarach 20x30m, wymiar jednej płyty dystansującej to 41cm x 36cm x 4,5cm. Płyta dystansowa musi podpierać zamontowane w niej rury w odległości co 5,5cm poprzecznie w stosunku do osi rury oraz w rozstawie między osiami sąsiadujących rur co 5cm, orurowanie w zamontowanej płycie dystansowej musi być oddalone od podłoża na wysokości minimum 2cm do zewnętrznej ścianki rury. Montaż rur w płycie dystansowej musi odbywać się metodą na wcisk. Płyty dystansowe winny być zasypane piaskiem o gr.2cm jako podbudowa pod sztuczną trawę. - Kolektory zasilające muszą pracować w układzie Tichelmana. Nie dopuszcza się łączenia rur kolektorów za pomocą złączy kołnierzowych. Przewody ziębnicze muszą charakteryzować się wytrzymałością na ciśnienie min 3 bary; System orurowania ziębniczego powinien być wykonany z nowych elementów: pod orurowaniem winna być ułożona warstwa izolacyjna zabezpieczająca przed przemarzaniem do gruntu. Izolację należy wykonać ze styroduru min. EPS 200 grubości min.8cm Lodowisko powinno prawidłowo funkcjonować w temperaturze powietrza do +10C Oraz prędkości wiatru do 1m/s przy promieniowaniu słonecznym rozproszonym. Bandy: bandy okalające taflę lodowiska winny być wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo, z wypełnieniem z płyt PEHD o grubości min. 6 mm w kolorze białym, nie wymagające kotwienia do podłoża, wysokości min. 1,1 m, promień w narożnikach bandy min. 4,5 m, dwie bramki wejściowa i wyjściowa o szerokości min 0,8m oraz bramę wyjazdową dla Rolby o szerokości ok. 3,0m, bandy wyposażone w dolną listwę okopową z PEHD o grubości 10 mm kolorze żółtym o wysokości 20cm oraz górne pochwyty wykonane z PEHD o grubości min. 10 mm kolorze niebieskim. Łatwe w montażu i demontażu. Zajmujące małą powierzchnię przy składowaniu. Czynnik chłodzący: roztwór glikolu etylenowego 35% w ilości wymaganej do napełnienia instalacji lodowiska, z pojemnikami do jego magazynowania oraz przenośną pompą do wypompowania glikolu z układu do pojemników. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji glikol w niezbędnej ilości do uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków. Oświetlenie - 4 słupy wys. 8m z oprawami 400W wraz linią zasilającą Przyłącze wody- z rur PE100 O90 wraz z hydrantem p.poż. typ podziemny Uwaga: W przypadku, gdy w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ, wskazane zostały znaki towarowe, pochodzenie materiału, produktu, urządzenia itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktu, urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę(art.30 ust.5 ustawy P.z.p.) W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. W przypadku gdy wykonanie robót z projektu byłoby niecelowe lub niemożliwe, wprowadza się możliwość wykonania robót zamiennych. Zamienność robót będzie możliwa po akceptacji przez strony protokołu konieczności i uzgodnień wraz z kosztorysem różnicowym robót wyłączonych i robót proponowanych, a niezbędnych do wykonania jako zamiennych z uwzględnieniem zasady ekwiwalentości. Protokół taki winien być podpisany przez wykonawcę, w tym kierownika budowy, zamawiającego i inspektora nadzoru. Potrzeba wykonania ewentualnie dodatkowego zakresu robót będzie przedmiotem odrębnego postępowania i ich wykonanie nie będzie przedmiotem niniejszej umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 1. Wysokość wadium Wymogiem jest aby w dniu otwarcia ofert wadium było na koncie Zamawiającego w wysokości 15 000,- zł.(słownie: piętnaście tysięcy zł ) 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno ono zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty całości sumy wadium na pierwsze oświadczenie Zamawiającego, że zaszła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 5 ustawy - Pzp. Zamawiający zaznacza, że z treści poręczenia/gwarancji ma wynikać obowiązek zapłaty na samo oświadczenie Zamawiającego, że wadium jest wymagalne. Jakiekolwiek zapisy, z których interpretować można obowiązek udowodnienia, czy nawet uprawdopodobnienia okoliczności objętych oświadczeniem Zamawiającego (zwłaszcza sformułowania jeśli suma jest wymagalna lub równoważne) spowodują wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zamawiający sugeruje zamieszczenie w gwarancjach poręczeniach punktu, w którym wyraźnie stwierdza się, że oświadczenie Zamawiającego nie podlega ocenie pod względem jego prawdziwości przez gwaranta/poręczyciela.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zał. Nr2.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że wykonawca spełnia powyższy warunek jeśli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej budowę jednego stałego sztucznego lodowiska o powierzchni min.600 m2 i wartości 400 000,00 zł. Do sporządzenia wykazu robót można wykorzystać załączony do SIWZ. dołączając dokument potwierdzający, iż roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zał. Nr2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zał. Nr2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zał. Nr2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy Zamawiający nie otrzyma środków finansowych od Instytucji Zarządzającej dofinansowaniem Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. W przypadku, o którym mowa w ust 1 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanych robót do czasu odstąpienia od umowy, bez możliwości dochodzenia kar umownych z tego tytułu. 3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zaistnienia następującej sytuacji: a) w przypadku ograniczenia środków przeznaczonych na realizację zamówienia; b) w zakresie zmiany umownego terminu wykonania - z tytułu przerwania robót na czas konieczny ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne i innych przyczyn nie zawinionych oraz wynikających z konieczności usunięcia nieprzewidzianych kolizji; c) Zajścia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwilą zawarcia umowy, a w szczególności: zmiany nazwy NIP, REGONU Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, zmiany osób sprawujących funkcję kierownika budowy, kierowników robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgoraj-m.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biłgoraj
Plac Wolności 16
23-400 Biłgoraj.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Biłgoraj Plac Wolności 16 23-400 Biłgoraj Pok. nr 13 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do stołówki internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju - 2024 r., przy ul. Kościuszki 29 w Biłgoraju
więcej: przetargi w Biłgoraju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.