Ogłoszenie z dnia 2005-06-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: konserwacja oświetlenia na terenie m.st. Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: 1) procedura: Manuela Szymaniak tel. +48 22 6549192, 2) merytoryczne: Krzysztof Chojecki tel. +48 22 6241826, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6201021, fax +48 22 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Miejskich, kancelaria pok. nr 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. +48 22 6200608, fax +48 22 6200608, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Miejskich, kancelaria pok. nr 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6200608, fax +48 22 6200608, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja oświetlenia na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Konserwacja oświetlenia na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych oraz w tunelach na terenie m. st. Warszawy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje konserwację oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych oraz w tunelach na terenie m. st. Warszawy. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.07.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: część I obejmująca: Rejon I - Praga Północ - 9 000 zł część II obejmująca: Rejon II - Targówek - 14 300 zł część III obejmująca: Rejon III - Białołęka - 15 000 zł część IV obejmująca: Rejon IV - Praga Południe - 17 700 zł część V obejmująca: Rejon V - Wawer - 23 800 zł część VI obejmująca: Rejon VI - Rembertów - 6 000 zł część VII obejmująca: Rejon VII - Żoliborz - 8 200 zł część VIII obejmująca: Rejon VIII - Bielany - 13 800 zł część IX obejmująca: Rejon IX - Wola - 16 000 zł część X obejmująca: Rejon X - Bemowo - 9 200 zł część XI obejmująca: Rejon XI - Śródmieście - 29 100 zł część XII obejmująca: Rejon XII - Mokotów - 24 900 zł część XIII obejmująca: Rejon XIII - Wilanów - 6 200 zł część XIV obejmująca: Rejon XIV - Ursynów - 13 700 zł część XV obejmująca: Rejon XV - Ochota - 10 200 zł część XVI obejmująca: Rejon XVI - Włochy - 11 900 zł część XVII obejmująca: Rejon XVII - Ursus - 5 700 zł część XVIII obejmująca: Rejon XVIII - Wesoła - 5 500 zł część XIX obejmująca: Rejon XIX - Tunele jezdne - 10 000 zł UWAGA. W przypadku założenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia 2) umowa z firmą utylizującą odpady źródeł światła, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia 2.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Potencjał kadrowy Lp. - Stanowisko - Doświadczenie 1 - Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 rok 2 - Majstrowie i kierownicy - uprawnienia dozorowe w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu co najmniej 1 kV - 1 rok 3 - Monterzy elektrycy - uprawnienia do prac przy urządzeniach o napięciu, co najmniej do 1 kV - 1 rok 2) potencjał kadrowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3. 3) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prowadził konserwację oświetlenia ulicznego przez co najmniej 12 miesięcy. W przypadku złożenia oferty w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego na: a) jedną część - liczba konserwowanych opraw oświetleniowych powinna wynosić, co najmniej 2 000 szt. wartość kontraktu netto co najmniej 60 000,00 zł b) dwie części - liczba konserwowanych opraw oświetleniowych powinna wynosić, co najmniej 3 000 szt. wartość kontraktu netto co najmniej 90 000,00 zł c) trzy części - liczba konserwowanych opraw oświetleniowych powinna wynosić, co najmniej 4 000 szt. wartość kontraktu netto co najmniej 120 000,00 zł d) cztery części - liczba konserwowanych opraw oświetleniowych powinna wynosić, co najmniej 5 000 szt. wartość kontraktu netto co najmniej 150 000,00 zł e) pięć części - liczba konserwowanych opraw oświetleniowych powinna wynosić, co najmniej 6 000 szt. wartość kontraktu netto co najmniej 180 000,00 zł f) sześć części - liczba konserwowanych opraw oświetleniowych powinna wynosić, co najmniej 7 000 szt. wartość kontraktu netto co najmniej 210 000,00 zł W celu potwierdzenia wykonanych usług wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług oraz ich wartość, a także dołączyć dokumenty, w których zamawiający potwierdził poprawność, rzetelność i terminowość wykonania usługi. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3. 2.1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1) Potencjał ekonomiczno-finansowy a) średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: część I obejmująca: Rejon I - Praga Północ - 500 000,00 zł część II obejmująca: Rejon II - Targówek - 1 200 000,00 zł część III obejmująca: Rejon III - Białołęka - 1 200 000,00 zł część IV obejmująca: Rejon IV - Praga Południe - 1 200 000,00 zł część V obejmująca: Rejon V - Wawer - 1 200 000,00 zł część VI obejmująca: Rejon VI - Rembertów - 500 000,00 zł część VII obejmująca: Rejon VII - Żoliborz - 500 000,00 zł część VIII obejmująca: Rejon VIII - Bielany - 1 200 000,00 zł część IX obejmująca: Rejon IX - Wola - 1 200 000,00 zł część X obejmująca: Rejon X - Bemowo - 500 000,00 zł część XI obejmująca: Rejon XI - Śródmieście - 1 700 000,00 zł część XII obejmująca: Rejon XII - Mokotów - 1 700 000,00 zł część XIII obejmująca: Rejon XIII - Wilanów - 500 000,00 zł część XIV obejmująca: Rejon XIV - Ursynów - 1 200 000,00 zł część XV obejmująca: Rejon XV - Ochota - 500 000,00 zł część XVI obejmująca: Rejon XVI - Włochy - 500 000,00 zł część XVII obejmująca: Rejon XVII - Ursus - 500 000,00 zł część XVIII obejmująca: Rejon XVIII - Wesoła - 500 000,00 zł część XIX obejmująca: Rejon XIX - Tunele jezdne - 500 000,00 zł W przypadku założenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. b) płynność bieżącą (Xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: Xbp = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1 (Xbp > lub równe 1). c) dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: część I obejmująca: Rejon I - Praga Północ - 80 000,00 zł część II obejmująca: Rejon II - Targówek - 140 000,00 zł część III obejmująca: Rejon III - Białołęka - 140 000,00 zł część IV obejmująca: Rejon IV - Praga Południe - 140 000,00 zł część V obejmująca: Rejon V - Wawer - 140 000,00 zł część VI obejmująca: Rejon VI - Rembertów - 80 000,00 zł część VII obejmująca: Rejon VII - Żoliborz - 80 000,00 zł część VIII obejmująca: Rejon VIII - Bielany - 140 000,00 zł część IX obejmująca: Rejon IX - Wola - 140 000,00 zł część X obejmująca: Rejon X - Bemowo - 80 000,00 zł część XI obejmująca: Rejon XI - Śródmieście - 180 000,00 zł część XII obejmująca: Rejon XII - Mokotów - 180 000,00 zł część XIII obejmująca: Rejon XIII - Wilanów - 80 000,00 zł część XIV obejmująca: Rejon XIV - Ursynów - 140 000,00 zł część XV obejmująca: Rejon XV - Ochota - 80 000,00 zł część XVI obejmująca: Rejon XVI - Włochy - 80 000,00 zł część XVII obejmująca: Rejon XVII - Ursus - 80 000,00 zł część XVIII obejmująca: Rejon XVIII - Wesoła - 80 000,00 zł część XIX obejmująca: Rejon XIX - Tunele jezdne - 80 000,00 zł W przypadku założenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej: 1 000 000,00 zł 2.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt a) spełniają łącznie, z tym, że jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek co najmniej w wysokości nie mniejszej niż: część I obejmująca: Rejon I - Praga Północ - 350 000,00 zł część II obejmująca: Rejon II - Targówek - 800 000,00 zł część III obejmująca: Rejon III - Białołęka - 800 000,00 zł część IV obejmująca: Rejon IV - Praga Południe - 800 000,00 zł część V obejmująca: Rejon V - Wawer - 800 000,00 zł część VI obejmująca: Rejon VI - Rembertów - 350 000,00 zł część VII obejmująca: Rejon VII - Żoliborz - 350 000,00 zł część VIII obejmująca: Rejon VIII - Bielany - 800 000,00 zł część IX obejmująca: Rejon IX - Wola - 800 000,00 zł część X obejmująca: Rejon X - Bemowo - 350 000,00 zł część XI obejmująca: Rejon XI - Śródmieście - 1 200 000,00 zł część XII obejmująca: Rejon XII - Mokotów - 1 200 000,00 zł część XIII obejmująca: Rejon XIII - Wilanów - 350 000,00 zł część XIV obejmująca: Rejon XIV - Ursynów - 800 000,00 zł część XV obejmująca: Rejon XV - Ochota - 350 000,00 zł część XVI obejmująca: Rejon XVI - Włochy - 350 000,00 zł część XVII obejmująca: Rejon XVII - Ursus - 350 000,00 zł część XVIII obejmująca: Rejon XVIII - Wesoła - 350 000,00 zł część XIX obejmująca: Rejon XIX - Tunele jezdne - 350 000,00 zł W przypadku założenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. 2) warunek określony w pkt. b) spełnia każdy z wykonawców. 3) warunek określony w pkt c) i d) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. 2.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. dowód wpłacenia wadium; 2. oświadczenie o treści określonej w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagana w przypadku składania ofert przez podmioty zbiorowe w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 roku Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.); 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 3. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w warunkach niniejszej SIWZ - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. informacja potwierdzającą sytuację finansową wykonawcy; 5. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 6. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zgodnie z warunkami. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz potencjału kadrowego odpowiedzialnego za realizację zamówienia; 2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DIZP/136/PN/105/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.08.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: 1) gotówka w kasie zamawiającego 2) potwierdzenie przelewu 3) za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.08.2005, godzina 13:00, Zarząd Dróg Miejskich ul. Chmielna 120 Warszawa - sala konferencyjna (III piętro, pokój nr 311).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Tak - usługa powtarzająca się okresowo - szacowana na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon I - Praga Północ Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon II - Targówek Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon III - Białołęka Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon IV - Praga Południe Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon V - Wawer Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon VI - Rembertów Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon VII - Żoliborz Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon VIII - Bielany Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon IX - Wola Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon X - Bemowo Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon XI - Śródmieście Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon XII - Mokotów Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon XIII - Wilanów Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon XIV - Ursynów Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon XV - Ochota Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon XVI - Włochy Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon XVII - Ursus Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon XVIII - Wesoła Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 19 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rejon XIX - Tunele Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie m. st. Warszawa. 3) Zakres lub wartość: Konserwacja oświetlenia ulicznego na ulicach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.