Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-14
Kraków: Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Numer ogłoszenia: 30643 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w 2014 r. 2. Zamówienie składa się z dwóch części: a) Część 1 zamówienia obejmuje dostawę druków akcydensowych typu: rozliczenie zaliczki, raport kasowy, itp.; galanterii biurowej typu: długopisy, koperty, etykiety samoprzylepne, koszulki na dokumenty, spinacze, zszywki, segregatory, skoroszyty plastikowe, itp. b) Część 2 zamówienia obejmuje dostawę: papieru kserograficznego A4 i A3. 3. Szczegółowe zestawienia druków akcydensowych, galanterii biurowej, rodzajów papieru kserograficznego, stanowiących przedmiot dostawy, zawarte są w załącznikach do siwz, odpowiednio dla każdej części zamówienia. Część 1- załącznik nr 6 do siwz, Część 2 - załącznik nr 7 do siwz. 4. Istotne informacje dotyczące treści wybranych akcydensów zawiera załącznik nr 10 do siwz. 5. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorach umów, odpowiednio dla każdej części zamówienia i stanowią załączniki do siwz. Część 1 - załącznik nr 8 do siwz, Część 2 - załącznik nr 9 do siwz. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały biurowe i papier wynosi: 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy. 7. Wielkość zamówienia: część 1 - około 136000,00 zł netto, część 2 - około 84000,00 zł netto.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1, 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8, 22.85.00.00-3, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego - załącznik nr 4 do siwz
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następującej okoliczności: zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulegnie stawka podatku VAT, ceny jednostkowe netto, wartość wynagrodzenia netto, wartość podatku VAT wchodzące w skład cen jednostkowych brutto, o którym mowa w §7 ust. 1 wzoru umowy (załącznik nr 8 do siwz) i §3 ust. 1 wzoru umowy (załącznik nr 9 do siwz). Zmiana, o której mowa nie może spowodować zwiększenia cen jednostkowych brutto oraz wartości wynagrodzenia brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/um
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego będzie współfinansowana w ramach następujących Programów Operacyjnych oraz projektów systemowych: a) Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, b) Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013, w ramach dotacji celowej przekazanej Województwu Małopolskiemu na podstawie Porozumienia w sprawie funkcjonowania na terenie Województwa Małopolskiego Systemu Informacji o Funduszach Europejskich, realizowanego we współpracy z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, a) Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, b) Europejskiego Funduszu Społecznego - Projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2 Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, c) Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 pn. Małopolska Chmura Edukacyjna - wykorzystanie nowoczesnych technik informacyjno-komunikacyjnych w procesie nauczania i rozwoju kompetencji kluczowych uczniów szkół licealnych z terenu WM - pilotaż Poddziałanie 9.1.2 PO KL d) Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich i Budżetu Państwa w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Schemat I: Wzmocnienie systemu zarządzania, monitorowania, kontroli i oceny stopnia realizacji Programu, e) Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich i Budżetu Państwa w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Schemat III: Stworzenie i utrzymanie krajowej sieci obszarów wiejskich (KSOW), f) Europejskiego Funduszu Rybackiego i Budżetu Państwa w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienia obejmuje dostawę druków akcydensowych typu: rozliczenie zaliczki, raport kasowy, itp.; galanterii biurowej typu: długopisy, koperty, etykiety samoprzylepne, koszulki na dokumenty, spinacze, zszywki, segregatory, skoroszyty plastikowe, itp 2. Szczegółowe zestawienia druków akcydensowych, galanterii biurowej, rodzajów papieru kserograficznego, stanowiących przedmiot dostawy, zawarte jest w załączniku nr 6 do siwz 3. Istotne informacje dotyczące treści wybranych akcydensów zawiera załącznik nr 10 do siwz. 4. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy załącznik nr 8 do siwz 5. Wielkość zamówienia około 136000,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.92.30-1, 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8, 22.85.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru kserograficznego A4 i A3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę papieru kserograficznego A4 i A3. 2. Szczegółowe zestawienia rodzajów papieru kserograficznego zawarte jest w załączniku nr 7 do siwz. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do siwz. 4. Wielkość zamówienia około 84000,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie koncepcji dla budowy parkingu przy ul. Kobierzyńskiej 93 w Krakowie wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Dostawa mebli do pomieszczeń Instytutu Elektroniki w budynku C-2 AGH w Krakowie - DE-dzp. 272-084/25
- Weryfikacja dokumentacji projektowej, obejmującej projekt wykonawczy, projekt techniczny i projekt aranżacji wnętrz, dla budynku laboratoryjno-biurowego Instytutu Ekspertyz Sądowych
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz rękawiczek jednorazowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie Miasta Krakowa w latach 2025-2027
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji "green skills" pt. "Zrównoważona konferencja" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów biurowych, artykułów higienicznych i środków czystości dla prokuratur okręgu opolskiego.
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim"
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 4 zadania częściowe
- Dostawa artykułów biurowych, papieru biurowego oraz tuszy i tonerów do drukarek
- Dostawa materiałów biurowych oraz niszczarek dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.