Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-15
Wągrowiec: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu wągrowieckiego w sezonie zimowym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 306468 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu , ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 2685480, faks 67 2685480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.wagrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu wągrowieckiego w sezonie zimowym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg na terenie powiatu wągrowieckiego w sezonie zimowym 2014/2015, wg podziału na zadania, jak niżej: Zadanie Nr 1 - drogi powiatowe na terenie gminy Damasławek i Wapno; Zadanie Nr 2 - drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Gołańcz; Zadanie Nr 3 - drogi powiatowe na terenie gminy Mieścisko; Zadanie Nr 4 - drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Skoki; Zadanie Nr 5 - drogi powiatowe na terenie miasta i gminy Wągrowiec. 2. Zamówienie obejmuje: a) przygotowanie mieszaniny piasku z solą z materiałów Zamawiającego; b) załadunek mieszaniny; c) odśnieżanie dróg powiatowych; d) posypywanie nawierzchni dróg mieszaniną piasku z solą; e) dyżury domowe - gotowość do świadczenia usług : usuwanie gołoledzi i odśnieżania; f) odśnieżanie dróg przy pomocy pracy koparko-ładowarki; g) dysponowanie placem magazynowym dla mieszaniny piasku z solą; h) dysponowanie placem dla bazy sprzętu. Szczegółowy zakres ww. usług ujęty jest w arkuszu cenowym dla każdego zadania. 3. Szczegółowe wykazy kilometrów dróg poszczególnych zadań (części) stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający, ze względu na nieprzewidywalność warunków pogodowych, chcąc zapewnić bezpieczeństwo i przejezdność na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015, przewiduje udzielenie ewentualnych usług uzupełniających w szczególności: załadunek mieszaniny piasku z solą z materiału Zamawiającego, odśnieżanie dróg powiatowych, posypywanie nawierzchni mieszaniną piasku z solą, odśnieżanie dróg przy pomocy koparko-ładowarki, praca pługiem ciężkim
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług podobnych do usług objętych przedmiotem zamówienia i wykaże, że zostały wykonane należycie. Za usługę podobną, Zamawiający uzna wykonanie minimum 2 usług o wartości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) brutto każda usługa, związanych z zimowym utrzymaniem dróg, z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże zgodnie z załącznikiem nr 6 SIWZ posiadanie niżej wymienionego sprzętu dla zadań: Zadanie nr 1 - teren gminy Damasławek i Wapno wymagany rodzaj sprzętu : samochód z pługiem - szt 4; Samochód z pługiem i piaskarką - szt 3; Koparko-ładowarka - szt. 3, pług ciężki - 2 szt. Zadanie nr 2 - teren miasta i gminy Gołańcz wymagany rodzaj sprzętu : samochód z pługiem-szt 2; Samochód z pługiem i piaskarką - szt 2; Koparko-ładowarka - szt. 2. Zadanie nr 3 - teren gminy Mieścisko wymagany rodzaj sprzętu : samochód z pługiem - szt 2; Samochód z pługiem i piaskarką - szt 2; Koparko-ładowarka - szt.2. Zadanie nr 4 - teren miasta i gminy Skoki wymagany rodzaj sprzętu : samochód z pługiem- szt 2; Samochód z pługiem i piaskarką - szt 3; Koparko-ładowarka - szt. 2. Zadanie nr 5 - teren miasta i gminy Wągrowiec wymagany rodzaj sprzętu : samochód z pługiem- szt 3; Samochód z pługiem i piaskarką - szt 2; Koparko-ładowarka - szt. 3; pług ciężki - 3 szt. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu sprzętu poprzez stwierdzenie : SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli przedstawi wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług podobnych do usług objętych przedmiotem zamówienia i wykaże, że zostały wykonane należycie. Za usługę podobną, Zamawiający uzna wykonanie minimum 2 usług o wartości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) brutto każda usługa, związanych z zimowym utrzymaniem dróg, z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz OFERTA (załącznik Nr 1 do SIWZ) 2) Arkusz cenowy dla zadań Nr 1, 2, 3, 4 i 5, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. 1) Zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy; b) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; c) zmiana nr rachunku bankowego. 2) Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: a) możliwa zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.wagrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, sekretariat (pokój nr 3).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie 2014/2015 na terenie gminy Damasławek i Wapno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje wykonanie mieszaniny piasku z solą z materiału zamawiającego, za i wyładunek mieszaniny, usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) przez posypywanie piaskiem z solą drogową oraz odśnieżanie jezdni dróg powiatowych przy wykorzystaniu sprzętu tj. piaskarek , pługa lekkiego i ciężkiego oraz koparko-ładowarki. Szczegółowy wykaz odcinków dróg stanowi zał. 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie miasta i gminy Gołańcz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 obejmuje wykonanie mieszaniny piasku z solą z materiału zamawiającego, za i wyładunek mieszaniny, usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) przez posypywanie piaskiem z solą drogową oraz odśnieżanie jezdni dróg powiatowych przy wykorzystaniu sprzętu tj. piaskarek , pługa lekkiego i koparko-ładowarki. Szczegółowy wykaz odcinków dróg stanowi zał. 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie gminy Mieścisko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 obejmuje wykonanie mieszaniny piasku z solą z materiału zamawiającego, za i wyładunek mieszaniny, usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) przez posypywanie piaskiem z solą drogową oraz odśnieżanie jezdni dróg powiatowych przy wykorzystaniu sprzętu tj. piaskarek , pługa lekkiego i koparko-ładowarki. Szczegółowy wykaz odcinków dróg stanowi zał. 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie miasta i gminy Skoki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 obejmuje wykonanie mieszaniny piasku z solą z materiału zamawiającego, za i wyładunek mieszaniny, usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) przez posypywanie piaskiem z solą drogową oraz odśnieżanie jezdni dróg powiatowych przy wykorzystaniu sprzętu tj. piaskarek , pługa lekkiego i koparko-ładowarki. Szczegółowy wykaz odcinków dróg stanowi zał. 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2014/2015 na terenie miasta i gminy Wągrowiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 obejmuje wykonanie mieszaniny piasku z solą z materiału zamawiającego, za i wyładunek mieszaniny, usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) przez posypywanie piaskiem z solą drogową oraz odśnieżanie jezdni dróg powiatowych przy wykorzystaniu sprzętu tj. piaskarek , pługów lekkich i ciężkich oraz koparko-ładowarki. Szczegółowy wykaz odcinków dróg stanowi zał. 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Dostawa pomocy naukowych, sprzętu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej Wągrowiec
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.