Ogłoszenie z dnia 2016-09-08
Ogłoszenie nr 306473 - 2016 z dnia 2016-09-08 r.
Poznań: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej", krajowy numer identyfikacyjny
30215640600000, ul.
ul. św. Michała
43,
61119
Poznań, państwo
, woj.
wielkopolskie, tel.
61 646 74 00, faks
61 646 74 01, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.goap.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Związek Gmin
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZRP.271.8.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" w szczególności: a) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych i paczek w obrocie krajowym (na terenie całego kraju, tj. na obszarach miejskich i wiejskich) i zagranicznych w tym przesyłek rejestrowanych. b) Zwracanie do Zamawiającego (do siedziby biura ZM GOAP znajdującego się przy ul. Św. Michała 43, 61-119 Poznań) przesyłek wszystkich typów, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z podaniem przyczyn braku możliwości ich doręczenia. c) Doręczanie niezwłoczne do Zamawiającego zwrotnych potwierdzeń odbioru po ich skutecznym doręczeniu. Szczegóły dotyczące świadczenia usług znajdują się w Załączniku nr 1 do wzoru umowy - Istotnych Postanowieniach Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
64110000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT277404.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 262540.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 20 listopada 2015 r. została zawarta umowa z Wykonawcą InPost S.A., ul. Malborska 130, 30-624 Kraków, NIP: 6793087624 na świadczenie usług pocztowych. Umowa została zawarta po rozstrzygniętym postępowaniu przetargowym. Umowa obowiązywała od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2016 r. Dnia 25 lipca 2016 r. Zamawiający otrzymał od ww Wykonawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług pocztowych, powołując się na art. 16 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe. Co więcej, pracownicy Zamawiającego otrzymali informację, iż Wykonawca InPost S.A. przestanie świadczyć usługi pocztowe od dnia 01 sierpnia 2016 r.W związku z zaistniałym stanem faktycznym opisanym powyżej, Zamawiający miał przesłankę udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ była to sytuacja niewynikająca z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć. Wymagane było natychmiastowe udzielenie zamówienia, a nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Udzielenie zamówienia z wolnej ręki Wykonawcy Poczta Polska SA było niezbędne do zachowania ciągłości pracy Biura Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. Tylko operator pocztowy Poczta Polska SA posiada, co najmniej jedną placówkę pocztową na terenie każdej gminy w całym kraju, co jest niezbędne dla Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.